Osaisiko joku selittää miksi korvat soivat korvatulppien käytön jälkeen?
Käytän tulppia moottoripyöräilessä ja kyse ei ole mistään kovaäänisestä pyörästä.
soivat korvat tulppien käytön jälkeen
7
135
Vastaukset
- tinnitys-15v
mulla on saman juttu!! kuulon alenema??? aiheuttaa ainakin (mulla!!) sen että korvat "soi" entistä herkemmin... vaikka "suojamet" onkin... varsinkin jos jos kärsii tinnityksest tai muuten herkkä kuuloinen..!! :( tää on mun "kokemus"!!
- pii-shii
johtuu korvien siis kuulon alenemisesta....!!
- Melusaastetta_mpyöräily
Moottoripyörien ja mopojen melu on h...nen niillekin, joiden ohi kyseiset h...n härvelit ajavat. Ihan oikeasti, eikö niiden melua rajoiteta mitenkään? Kuulemma niissä on jokin "äänenvaimennin", mutta se on helppo ottaa pois katsastuksen jälkeen, niin kukaan ei sitä käytä. Tuhoatte omien korvien lisäksi muidenkin korvat. Järjetöntä machoilua. Koko touhu pitäisi kieltää, kesät menevät pilalle, kun ei voi maalaisteitäkään kävellä meluavien moottoripyöräilijöiden vuoksi.
Melualtistusta olet voinut hankkia muuallakin. Konserteissa ja musiikkia korvakuulokkeilla kuunnellessa. Käy testauttamassa kuulosi. Kuulonalenemat ovat hyvin yleisiä nuorilla kaupunkilaisilla ihmisillä. Korvien soiminen on nimeltään tinnitus. - Anonyymi
Meidän olisi hyvä varmaan kokonaisvaltaisesti alkaa enemmän kiinnittämään huomiota ja puuttumaan mahdollisiin moottoripyörien liian koviin meluihin.
- Anonyymi
Tehdään moottoripyöristä sähkömoottoripyöriä.. toisaalta siinä osa siitä moottoripyörän viehätyksestä saattaisi kadota🤔
- Anonyymi
Entä kypärät joissa olisi kuulon suojaus liian kovilta ääniltä?
Minulla oli semmoiset kuulokkeetkin, jotka peittivät ulkomaailman äänet hyvin, mutta joihin sai kytkimen kautta laitettua päälle sisäiset kaiuttimet jotka oli kytketty mikrofoniin, eli kuuli äänet, mutta jos oli liian kovia ääniä, niin suodatti ne pois.
Ehkä jotain samantapaista systeemiä voisi käyttää moottoripyörien kypärissä🤔 - Anonyymi
Polyvinyylistä haihtuva monovinyyli on myrkkyä hermoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106