Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mä en vaan enää tiiä..

just-a-sad-girl

Hei. Oon 17vuotias tyttö ja halusin nyt jonnekki purkaa tän mun asian. Eli siis. Oon tällähetkellä amiksessa, aivan pian alkaa toinen vuosi. Mutta mennään vielä taaksepäin ajassa. Olin kasilla ja mua kiusattiin. Ei sillai ns näkyvästi että haukuttais kovaan ääneen ja tönittäis yms. vaan mut jätettiin ulos porukoista, olin useimmiten yksin. Tällöin mulla alko syömishäiriö. Löysin nettikavereita joiden kanssa laihduteltiin ja niistä tytöistä oli mulle apua ja seuraa. Sit kasin keväällä se koko ryhmä vaan hajos. Noh kesä meni ihan hyvin, olin parin mun "ystävän" kanssa aina välillä. Ja sitte alko ysiluokka, "kiusaaminen" jatku. Olin vaan niin yksin. Ysin talvella mulla meni huonosti. Itkin joka yö ja viiltelin aika paljon. Ihan tosissani myös harkitsin itsemurhaa. Sain kuiteski pidettyy itteni täällä ja jotenki selvisin siitä talvesta. Kesä tuli ja voin vähän paremmin taas. Noh sitte alko amis ja aattelin että nyt voin alottaa puhtaalta pöydältä ja saada kavereita yms. Mutta toisimpa kävi. Oon sen verran ujo että mä en vaa udkaltanu mennä juttelemaan ihmisille (koska itsetunto nollissa, niin aattelen vaan että ne nauraa mulle). Meijän luokka ehti jakautua porukoiksi ja mä jäin yksin. Vietin kaikki tauot yksin. Tunneilla istun aina reunassa yksin. Olin hiljaa. Kukaan ei puhunu mulle. Itkin taas itteni joka ilta uneen. Ja viiltelin. Anoreksian oireetki alko uudestaan. Ja sitte tapahtu jotain joka pelasti mut. (Okei myönnän nyt sen tässä: oon Directioner. ) eli siis kun sain kuulla että one direction tulee kesällä suomeen, olin aivan superhyper innoissani. Älkää nyt pliis alkako haukkumaan poikia, ne on pelastanu mun koko elämän. Ilman niitä en ois täällä enäö. Nii kevät meni ja kesä tuli. Keikka oli mun elämäni paras päivä. Mutta nyt taas ku koulu alkaa ja joudun sinne yksin olemaan niin tiiän että se masennus kausi alkaa taas. Ja mä en vaan tiiä että mitä mun pitäis tehä. 1Dn pojat auttaa mutta ei nekään aina :( nii en tiiä kestänkö tätä talvea enää

SORI TULI PITKÄ MUT KIITOS KUN LUIT!!!

12

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erthyfashy

      one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin. one direction on paska lesbohomobändi ja kaikki ihme pissikset ja lissut sitä kuuntelee 24/8 ja runkkaa isänsä vittua kurkulla samalla kun tekee vatsalihaksia ja nussii perseeseen elävää hattupäistä kalkkunaa jolla on syömishäiriö paskaan joka on vihreää joka on tullut elefantista joka paskasi one directionin.

      • SorryNotSorry

        Viikossa on vaan 7 päivää eli ei ne voi kuunnella sitä 24/8 :) ja muutenki haista sinä vittu


      • LopetaJo
        SorryNotSorry kirjoitti:

        Viikossa on vaan 7 päivää eli ei ne voi kuunnella sitä 24/8 :) ja muutenki haista sinä vittu

        Helvetin ärsyttävää viisastelua.


      • hiljainen.kostaja
        LopetaJo kirjoitti:

        Helvetin ärsyttävää viisastelua.

        Kyllä sinut spämmäri vielä löydettään.


    • amelien

      Hei! älä lue noita asiattomia viestejä,joillekki pitäs antaa kurinpalautusta miten netis käyttäydytään.Niin mut siis hienoa et pääsit keikalle katsoon livenä:)siitä tulee hyvälle tuulelle.Patistaisin sua nyt kumminki vähän puhumaan luokkatovereille,ei mitään ihmeellistä pienistä asioista se lähtee.Meet myös mukaan etkä eristäydy muista,jotku voi luonnostaan ajatella et se haluaa olla yksin ja se ei puhu.Oot vain ystävällinen,kommentoit vähän ja olet kiinnostunut muista.Muista et ei kaikkien tarvi olla hölösuita kyl ryhmään tarvitaan hiljaisia kuuntelijoitakin:)

      • häirikkö123321

        hohohoho olen häirikkö ja vihaan direktionia PASKA bandi


      • hiljainen.kostaja

        Kalavelkoja.


    • sydänystäväs

      jos koulussa on kuraattori mee puhumaan sille se ymmärtää tai sitte jollekki luotettavalle aikuiselle

    • anaalitappi

      hyi vittu joku one erection

    • veio3

      Katso
      Terveys-kuolema ja suru-itsemurha neuvoja.....

    • Guit4rb07

      Hei. Tuu kikkiin juttelee?

    • Kauha-Guru

      Paska bändi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe