elisiis pääsin nyt kevääl ysiltä ja nykyäänhä se käytösnumero tulee erillisessä lapussa (tai ainaki meil tuli) mut mietin vaa et tarviiko sitä käytöslappua näyttää ikinä missää ? :D koska mul on käytösnumero 7 ja se perus numero mikä annetaan aina jos on sellanen normaali kiva oppilas nii on 8 eli heti jos on tota 8 alempi nii se meinaa et siin oppilaas on ollu normaalia enemmän moitittavaa käytöksessä tai ainaki noi meille sanottiin.. kaikki mun kaveritkin sai 8 tai 9 ja muutkin luokkalaiset.
nii en sillee hirveest haluis esitellä tota mun käytöstodistusta ku sit kaikki haastattelijat jne ois heti sillee et mitä vittuu toi on iha hirvee XD
ja ainii sit mun luokavalvoja sano viel että jos käytösnumero on 7 nii se kielii siitä että on epäkohtelias ja ilkee ja muutenkin tottelematon nii sanokaa et millasen kuvan te saisitte tyypistä jol on käytös 7 mut ette muuten tuntis sitä vaa näkisitte vaan sen todistuksen ? :D
7 käyttäytymisestä ?
5
532
Vastaukset
- lakkqa
Mun ei ainakaan tarvinnu lukios näyttää sitä.
aloittaja miten meni ysiluokka noin omasta mielestä? kaikki mahdollinen jälkistä ja häiriköinnistä tahattomaan hälisemiseen ja hiljaiseen kiusaamiseen ja syrjintään sekä erinäiset tempaukset vaikuttaa käytösnumeroon...
ja sitä päättötodistusta harvemmin tarvii jatkossa varsinkaan työelämässä? mutta kannattaa pitää tallessa.- Lukiolaislikka
Se kertoo, että käyttäytymisessäsi on toivomisen varaa. Ymmärrätkö itse, miksi numerosi on seiska? Esimerkiksi toistuvat myöhästelyt, koulun moninaisten sääntöjen rikkominen, epäasiallinen kielenkäyttö, erinäisten kotona allekirjoitettavien papereiden palauttamisen laiminlyöminen ja vaikkapa puhelimen käyttäminen tunnilla ovat huonoa käytöstä.
Eihän tässä todellisuudessa ole kyse siitä, että käytösnumero antaa sinusta vähän huonon kuvan, vaan siitä, että olet useasti käyttäytynyt huonosti. Numeron antama kuva on totuudenmukainen. Ongelma (?) on siis sinun toimintasi, ei numero!
Yksi seikka pistää silmään: Minkä vuoksi kirjoituksesi vilisee virheitä? Osaatko tehdä isoja kirjaimia? Minulle syntyy se kuva, että et pidä sanomaasi mitenkään tärkeänä ja olet hyvin huolimaton. Et välitä kirjoittaa niin, että sitä lukisi mielellään. Et halua olla mahdolliselle lukijalle (=toiselle ihmiselle) sen vertaa ystävällinen, että kirjoittaisit oikein. Oikein kirjoittaminen olisi hyvää käytöstä. - jätkÄ99
uu taiat ol sellane badgirl ;)) itel oli kans 7 ja monet jälki istunnot istuttu jne.. :D
- akdkk
meijän koulussa seiskan sai käytöksestä jos on ollu yli 3 kertaa jälki istunnossa (puolen vuode sisäl) ja useita myöhästymisii ja epäasiallista käyttäytymistä opettajaa kohtaa jne.. :D jos oli esim kaks kertaa istumas nii sillonki ois ollu vielä 8 tokaris mut jos 3 nii sit laskee seiskaa. itelki oli 7 ja oon sama ikäne ku sä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805939Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2905251Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453304Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102736Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41655Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211450Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1761033