7 käyttäytymisestä ?

jaasmine

elisiis pääsin nyt kevääl ysiltä ja nykyäänhä se käytösnumero tulee erillisessä lapussa (tai ainaki meil tuli) mut mietin vaa et tarviiko sitä käytöslappua näyttää ikinä missää ? :D koska mul on käytösnumero 7 ja se perus numero mikä annetaan aina jos on sellanen normaali kiva oppilas nii on 8 eli heti jos on tota 8 alempi nii se meinaa et siin oppilaas on ollu normaalia enemmän moitittavaa käytöksessä tai ainaki noi meille sanottiin.. kaikki mun kaveritkin sai 8 tai 9 ja muutkin luokkalaiset.
nii en sillee hirveest haluis esitellä tota mun käytöstodistusta ku sit kaikki haastattelijat jne ois heti sillee et mitä vittuu toi on iha hirvee XD

ja ainii sit mun luokavalvoja sano viel että jos käytösnumero on 7 nii se kielii siitä että on epäkohtelias ja ilkee ja muutenkin tottelematon nii sanokaa et millasen kuvan te saisitte tyypistä jol on käytös 7 mut ette muuten tuntis sitä vaa näkisitte vaan sen todistuksen ? :D

5

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkqa

Mun ei ainakaan tarvinnu lukios näyttää sitä.

• aloittaja miten meni ysiluokka noin omasta mielestä? kaikki mahdollinen jälkistä ja häiriköinnistä tahattomaan hälisemiseen ja hiljaiseen kiusaamiseen ja syrjintään sekä erinäiset tempaukset vaikuttaa käytösnumeroon...

ja sitä päättötodistusta harvemmin tarvii jatkossa varsinkaan työelämässä? mutta kannattaa pitää tallessa.

• Lukiolaislikka

Se kertoo, että käyttäytymisessäsi on toivomisen varaa. Ymmärrätkö itse, miksi numerosi on seiska? Esimerkiksi toistuvat myöhästelyt, koulun moninaisten sääntöjen rikkominen, epäasiallinen kielenkäyttö, erinäisten kotona allekirjoitettavien papereiden palauttamisen laiminlyöminen ja vaikkapa puhelimen käyttäminen tunnilla ovat huonoa käytöstä.

Eihän tässä todellisuudessa ole kyse siitä, että käytösnumero antaa sinusta vähän huonon kuvan, vaan siitä, että olet useasti käyttäytynyt huonosti. Numeron antama kuva on totuudenmukainen. Ongelma (?) on siis sinun toimintasi, ei numero!

Yksi seikka pistää silmään: Minkä vuoksi kirjoituksesi vilisee virheitä? Osaatko tehdä isoja kirjaimia? Minulle syntyy se kuva, että et pidä sanomaasi mitenkään tärkeänä ja olet hyvin huolimaton. Et välitä kirjoittaa niin, että sitä lukisi mielellään. Et halua olla mahdolliselle lukijalle (=toiselle ihmiselle) sen vertaa ystävällinen, että kirjoittaisit oikein. Oikein kirjoittaminen olisi hyvää käytöstä.

• jätkÄ99

uu taiat ol sellane badgirl ;)) itel oli kans 7 ja monet jälki istunnot istuttu jne.. :D

• akdkk

meijän koulussa seiskan sai käytöksestä jos on ollu yli 3 kertaa jälki istunnossa (puolen vuode sisäl) ja useita myöhästymisii ja epäasiallista käyttäytymistä opettajaa kohtaa jne.. :D jos oli esim kaks kertaa istumas nii sillonki ois ollu vielä 8 tokaris mut jos 3 nii sit laskee seiskaa. itelki oli 7 ja oon sama ikäne ku sä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65