7 käyttäytymisestä ?

jaasmine

elisiis pääsin nyt kevääl ysiltä ja nykyäänhä se käytösnumero tulee erillisessä lapussa (tai ainaki meil tuli) mut mietin vaa et tarviiko sitä käytöslappua näyttää ikinä missää ? :D koska mul on käytösnumero 7 ja se perus numero mikä annetaan aina jos on sellanen normaali kiva oppilas nii on 8 eli heti jos on tota 8 alempi nii se meinaa et siin oppilaas on ollu normaalia enemmän moitittavaa käytöksessä tai ainaki noi meille sanottiin.. kaikki mun kaveritkin sai 8 tai 9 ja muutkin luokkalaiset.
nii en sillee hirveest haluis esitellä tota mun käytöstodistusta ku sit kaikki haastattelijat jne ois heti sillee et mitä vittuu toi on iha hirvee XD

ja ainii sit mun luokavalvoja sano viel että jos käytösnumero on 7 nii se kielii siitä että on epäkohtelias ja ilkee ja muutenkin tottelematon nii sanokaa et millasen kuvan te saisitte tyypistä jol on käytös 7 mut ette muuten tuntis sitä vaa näkisitte vaan sen todistuksen ? :D

5

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkqa

      Mun ei ainakaan tarvinnu lukios näyttää sitä.

    • aloittaja miten meni ysiluokka noin omasta mielestä? kaikki mahdollinen jälkistä ja häiriköinnistä tahattomaan hälisemiseen ja hiljaiseen kiusaamiseen ja syrjintään sekä erinäiset tempaukset vaikuttaa käytösnumeroon...

      ja sitä päättötodistusta harvemmin tarvii jatkossa varsinkaan työelämässä? mutta kannattaa pitää tallessa.

    • Lukiolaislikka

      Se kertoo, että käyttäytymisessäsi on toivomisen varaa. Ymmärrätkö itse, miksi numerosi on seiska? Esimerkiksi toistuvat myöhästelyt, koulun moninaisten sääntöjen rikkominen, epäasiallinen kielenkäyttö, erinäisten kotona allekirjoitettavien papereiden palauttamisen laiminlyöminen ja vaikkapa puhelimen käyttäminen tunnilla ovat huonoa käytöstä.

      Eihän tässä todellisuudessa ole kyse siitä, että käytösnumero antaa sinusta vähän huonon kuvan, vaan siitä, että olet useasti käyttäytynyt huonosti. Numeron antama kuva on totuudenmukainen. Ongelma (?) on siis sinun toimintasi, ei numero!

      Yksi seikka pistää silmään: Minkä vuoksi kirjoituksesi vilisee virheitä? Osaatko tehdä isoja kirjaimia? Minulle syntyy se kuva, että et pidä sanomaasi mitenkään tärkeänä ja olet hyvin huolimaton. Et välitä kirjoittaa niin, että sitä lukisi mielellään. Et halua olla mahdolliselle lukijalle (=toiselle ihmiselle) sen vertaa ystävällinen, että kirjoittaisit oikein. Oikein kirjoittaminen olisi hyvää käytöstä.

    • jätkÄ99

      uu taiat ol sellane badgirl ;)) itel oli kans 7 ja monet jälki istunnot istuttu jne.. :D

    • akdkk

      meijän koulussa seiskan sai käytöksestä jos on ollu yli 3 kertaa jälki istunnossa (puolen vuode sisäl) ja useita myöhästymisii ja epäasiallista käyttäytymistä opettajaa kohtaa jne.. :D jos oli esim kaks kertaa istumas nii sillonki ois ollu vielä 8 tokaris mut jos 3 nii sit laskee seiskaa. itelki oli 7 ja oon sama ikäne ku sä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe