7 käyttäytymisestä ?

jaasmine

elisiis pääsin nyt kevääl ysiltä ja nykyäänhä se käytösnumero tulee erillisessä lapussa (tai ainaki meil tuli) mut mietin vaa et tarviiko sitä käytöslappua näyttää ikinä missää ? :D koska mul on käytösnumero 7 ja se perus numero mikä annetaan aina jos on sellanen normaali kiva oppilas nii on 8 eli heti jos on tota 8 alempi nii se meinaa et siin oppilaas on ollu normaalia enemmän moitittavaa käytöksessä tai ainaki noi meille sanottiin.. kaikki mun kaveritkin sai 8 tai 9 ja muutkin luokkalaiset.
nii en sillee hirveest haluis esitellä tota mun käytöstodistusta ku sit kaikki haastattelijat jne ois heti sillee et mitä vittuu toi on iha hirvee XD

ja ainii sit mun luokavalvoja sano viel että jos käytösnumero on 7 nii se kielii siitä että on epäkohtelias ja ilkee ja muutenkin tottelematon nii sanokaa et millasen kuvan te saisitte tyypistä jol on käytös 7 mut ette muuten tuntis sitä vaa näkisitte vaan sen todistuksen ? :D

5

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkqa

      Mun ei ainakaan tarvinnu lukios näyttää sitä.

    • aloittaja miten meni ysiluokka noin omasta mielestä? kaikki mahdollinen jälkistä ja häiriköinnistä tahattomaan hälisemiseen ja hiljaiseen kiusaamiseen ja syrjintään sekä erinäiset tempaukset vaikuttaa käytösnumeroon...

      ja sitä päättötodistusta harvemmin tarvii jatkossa varsinkaan työelämässä? mutta kannattaa pitää tallessa.

    • Lukiolaislikka

      Se kertoo, että käyttäytymisessäsi on toivomisen varaa. Ymmärrätkö itse, miksi numerosi on seiska? Esimerkiksi toistuvat myöhästelyt, koulun moninaisten sääntöjen rikkominen, epäasiallinen kielenkäyttö, erinäisten kotona allekirjoitettavien papereiden palauttamisen laiminlyöminen ja vaikkapa puhelimen käyttäminen tunnilla ovat huonoa käytöstä.

      Eihän tässä todellisuudessa ole kyse siitä, että käytösnumero antaa sinusta vähän huonon kuvan, vaan siitä, että olet useasti käyttäytynyt huonosti. Numeron antama kuva on totuudenmukainen. Ongelma (?) on siis sinun toimintasi, ei numero!

      Yksi seikka pistää silmään: Minkä vuoksi kirjoituksesi vilisee virheitä? Osaatko tehdä isoja kirjaimia? Minulle syntyy se kuva, että et pidä sanomaasi mitenkään tärkeänä ja olet hyvin huolimaton. Et välitä kirjoittaa niin, että sitä lukisi mielellään. Et halua olla mahdolliselle lukijalle (=toiselle ihmiselle) sen vertaa ystävällinen, että kirjoittaisit oikein. Oikein kirjoittaminen olisi hyvää käytöstä.

    • jätkÄ99

      uu taiat ol sellane badgirl ;)) itel oli kans 7 ja monet jälki istunnot istuttu jne.. :D

    • akdkk

      meijän koulussa seiskan sai käytöksestä jos on ollu yli 3 kertaa jälki istunnossa (puolen vuode sisäl) ja useita myöhästymisii ja epäasiallista käyttäytymistä opettajaa kohtaa jne.. :D jos oli esim kaks kertaa istumas nii sillonki ois ollu vielä 8 tokaris mut jos 3 nii sit laskee seiskaa. itelki oli 7 ja oon sama ikäne ku sä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe