Ongelma on että kun olen aukaissut tietokoneen ja tietokoneen aukaisun jälkeen aina ensimmäisen kerran kun yritän kirjautua messengeriin niin se kirjautuu sinne mutta sitten vähän ajan päästä MSN Messenger ilmoittaa että on joku vika ja täytyy sulkea messenger ja siinä voi valita lähettääkö jonkun vikaviestin tai jotain sellaista vai eikö lähetä. se häiritsee tosi paljon kun justkun kamut sanoo jotain niin mun täytyy mennä enkä voi sanoo mitään takaisin...kyllä sen jälkeen sitten voin kirjautua uudestaan messengeriin mutta sitten se toimii ihan ilman jotain virheilmoitustakin...helppiä! :)
MSN Messengerin aukaisemisessa vikaa :(
Ninnnnnnnnttu
3
243
Vastaukset
- toiminnassa
on aika usein jotain häikkää. Ja kamut viestitteli ympäri suomea yhtäaikaa mesen temppuiluista. Onko sielläkin ruuhkaa vai eikö ne vaan saa sitä toimimaan kunnolla..?
En lähettänyt vikaviestiä koskaan, sinne pitää täytellä kait kauheesti kaikkee. Mullakin on ollut silleen. Nyt se ei koskaan kirjaudu ekalla kerralla sisään. Tein silleen että ite avaan sen erikseen. Ei tartte kattoo vilkkuvaa kuvaketta.
- mun konsti
eli ite oon nyt päässyt paremmin sisään kun meen
eka msn etusivulle ja sitä kautta n.s.
web messengeriin - toiminu parina päivänä ok...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5581874Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 89904
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543