Olen huomannut viime aikoina että molemmat marsuni kutisevat aika paljon...Niillä on ihan kiiltävät turkit eikä ole mitään loisia näkynyt.mutta mietin että saattaako tämä johtua kuivasta huoneilmasta,joka on huoneessani...Mutta nykyään äitini on tuonut pyykkejä kuivumaan huoneeseeni että ilma tulisi kosteammaksi.Ja mikä kutinaan auttaa??auttaako marsun pesu pelkällä vedellä??:)
Marsuni kutisee...
5
140
Vastaukset
- Kommentteja
Ja kyseessä siis 5kk marsu urokset
- Namu-marsu
Luultavasti johtuu vain kuivasta ilmasta.Minunkin Marsuni kärsivät joskus kuumuudesta eli tarkista hikoavatko ne paljon.Jos eivät en osaa muuten auttaa
- Kommentoika
Kyllä tunsin hikeä vähän niitten ihossa korvan vieressä varsinkin siinä nahkalaikun kohdalla ja välillä näyttää että marsut etsisivät jotain toistensa turkista tai nuuhkisivat toisiaan:)ja ne on mustia ja sehän kerää aika paljon auringonvaloa:)voi tosiaan johtua muuten hiestä
- Sedä
Voi olla myös loisia, kaikki ei näy paljaalla silmällä. Kannattaa käydä näyttämässä lääkärille!
- Auttaa_pitää
Minunkin marsut rapsuttelevat toisiaan aika usein, toinen on buff ja toinen musta, mutta jos tiedätte, niin kyllä tuossa buff värissä pitäisi loiset näkyä? Mutta harkitsemaan alan jo tuota eläinlääkäriäkin, eihän ole kiva jos marsuilla on huono olo eikä niitä auteta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996562KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3656133Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603023Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112484Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082145- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341285- 731237