Moi. Menemme Prahaan muutamaksi päiväksi. Kiinnostaisi käydä junalla Dresdenissä. Miltä yhtiöltä kannattaisi ostaa junalippuja ja onko edullisia tikettejä tarjolla?
Vastaukset 3
Liput saa netin kautta niin Tsekin VR:n nettisivuston kuin saksalaisen DB:n kautta. Parempi on ehkä saksalainen (bahn.de) vaikkapa sen takia, että se myy liput euroissa. Mitä aiemmin pystyt ostamaan sitä parempi hinta. Paras tarjoushinta on 19 euroa/ suunta, seuraava porras 24, kallein 35 euroa. Vielä kaksi viikkoa ennen matkaa on näitä halpoja melko paljon. Eli siis aikatauluja tarkistamaan www.bahn.de sivustolla, vaihtoehtona www.cd.cz.
- Ensimmäinen.ja.viimeinen
Ehdottomasti saksalaisen kautta. Tsekin yhtiön/varaustoimiston kautta ostettaessa pitää tietää pankkisi katuosoite ja vieläpä oikeassa muodossa kirjoitettuna. Lipun osto voi kestää kaikkine selvittelyineen viikonkin verran. Näin kävi meille hankkiessamme konserttilippuja varaustoimiston kautta.
- theiskan
omituista...olen aina kun lähden prahasta muualle kekieurop. maa. ostanut lipun Prahan rautatieasemalta...5min. ja 20eur. meno-paluu Dresden. esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423