Mimmosii kauluspaitoja käytätte?

Mietie

Minkälaiset kauluspaidat pojilla on teistä parhaita? Ite suosin yksivärisiä tällähetkellä. Joku vaaleansininen paita ja khakin väriset housut on paras yhdistelmä. Myös Valkonen kauluspaita ja tummat housut toimii.

Käytän aika useasti nykysin ihan arkivaatteenakin koulussa ym. Käyttääkö kukaan muu?

11

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nääintäälä

Mun ihastuksella on usein joku semmone ruudulline flanellikauluspaita :) Ite käytän myös niitä ja yksivärisistä en kyl tykkää yhtää jostain syystä ne on jotenkin tylsiä.

• freeballerboy

Varsinaisia kauluspaitoja ei muuten ellei sit oo jotku juhlat. No jos pikeepaidat lasketaan niin sellasia tulee käytettyä kesällä päivittäin. Nyt syksyllä lähes aina huppari. Talvella taas usein pelkkä pikeepaita talvitakin alla koska takki on niin lämmin et vasta pakkasella huppari sinne alle. Eli pikeepaitoja käytän paljon. Onhan siinä kaulus ja se on rento tyyli ja ennen kaikkea ne on helppoja.

• Lol.pikee.talvella.pliis

Kauluspaitoja on sitten erilaisia. Pehmeillä nappikauluksilla OCBD on täysin kasuaaali aihtoehto eikä semmoista kukaan laittaisi juhlaan :) Sitten kaikki flanellipaidat, farkkupaidat ym ovat täysin kasuaaleja vaikka niissa käulukset olisikin.

Semmonen kovakauluksinen ns. "Pukupaita" onkin sitten eri asia.

Ja pikee on sitten kesäpaita :)

• freeballerboy

Tosiaan talvi takki on niin lämmin et nolla kelissä riittää alle pikeepaita ettei tuu liian kuuma ja vasta pakkasella huppari ja sitä paitsi mä tykkään pitää paksua lautailu tyylistä talvitakkia just sillei ettei oo pitkähihaista paitaa alla. Ei mua haittaa jos pikeepaita on "kesää varten" tietty kesällä kans käytän niitä :D

• badandgorgeus

Annan nyt suoran vastauksen tytöltä.
      Siis lauluspaidat on ohan perseestä. Ite haluan sellasen pahiksen, jos niinku sitä ruvetaan miettimään. Kailuspaidat saa pojan näyttämään kiltiltä, ja uskokaa pois, nätti ha kiltti tyttökin haluaa pojan joka on kunnon "pahis".

• badandgorgeus

*ja
        Shiiiiiiit

• lurtsi98

Ruudullinen flanellipaita sen pitää olla! Sellane on kunnon äijävaate!
      Mä käärin hihat, jätän housun päälle ja muutama nappi auki. Miehekästä ja reteetä äijätyyliä

• plöppä

90-luku.... osuit!

• jägermester

Mä pidän kans ruudullista flanellipaitaa melkeen aina. Just sillee reteesti. Nappeja auki, hihat käärittynä ja roikkuu housun päällä. Ja maastohousut tietty. En siks että olisin joku ysärityyppi. Mä harrastan amisautoi ja metsästystä. Siks mun tyyli on tällanen. Tää tyyli sopii mulle ja mun harrastuksiin. Sama tyyli kun vapaalla myös koulussa ja myös kun meen kännäämään baariin.

• 4563eskoa

Kauluspaita neule -yhdistelmä toimii.

• beyourselfnowandtomorrow

Okei, en ole miespuolinen henkilö enkä naispuolisenakaan henkilönä käytä kauluspaitaa - mutta jos aikoo arkipäivinäkin pukeutua niinkin hienoon vaatteeseen kuin kauluspaitaan, niin pukeutukaa silloin myös oikeasti hyvin. Kauluspaita ja neule on hieno yhdistelmä, ja se on vähän arkisempi kuin pelkkä kauluspaita. Jos omistaa kellon ja vaikka hajuvettä, niin kello vaan käteen ja suihkautus hajuvettä ! Mutta yksi asia minua mietityttää.. Totta kai jokainen pukeutuu haluamallaan tavalla, mutta jos päättää laittaa jotain niin hienoa päälle niin miksi jotkut kämäset likaiset lenkkarit ? Jos meinaa pukeutua super tyylikkäästi niin alusta loppuun jätkät !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe