Juu en tullu kyselemää mitä siel tehää, mut mua mietityttää vaa et pitääkö sinne tulla vanhemman mukaan? Ku mun äiti on sellanen et vaikka kuinka sanon sille et ei tule nii tunkee sinne silti. Mietin vaan et jos wilmas terkkari laittaa viestiä siit tarkastuksest äidille..
8 luokan lääkärintarkastus
3
62
Vastaukset
- rohmatti
Ei meillä ainakaan pyydetty vanhempaa tulemaan mukaan. Tosta en tiiä, että laitetaanko tarkastuksesta viesti myös vanhemmille...
eipä ne vanhemmat enää yleensä ylä-asteella mukana ole missää terveystarkastuksissa sun muissa. korkeintaa joulu ja kevätjuhlissa...
- peruskouluonohi
Kyllä siitä wilmaan saattaa jotain tulla (melko varmasti) koska teille annetaan mahdollisuus ottaa rokotteet kohdunkaulansyöpää vastaan ja siihen tarvitaan vnhempien suostumus (jos nyt oikein muistan) (ellei teille ole jo tehty se rokotesarja) ja ainakin meidän terkkari oikein toivo et vanhemmat tulis (varmaan jotya vois kiduttaa meitä siellä pidempään) mut joo todennäköisesti jotain tulee wilmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802