Juu en tullu kyselemää mitä siel tehää, mut mua mietityttää vaa et pitääkö sinne tulla vanhemman mukaan? Ku mun äiti on sellanen et vaikka kuinka sanon sille et ei tule nii tunkee sinne silti. Mietin vaan et jos wilmas terkkari laittaa viestiä siit tarkastuksest äidille..
8 luokan lääkärintarkastus
3
88
Vastaukset
- rohmatti
Ei meillä ainakaan pyydetty vanhempaa tulemaan mukaan. Tosta en tiiä, että laitetaanko tarkastuksesta viesti myös vanhemmille...
eipä ne vanhemmat enää yleensä ylä-asteella mukana ole missää terveystarkastuksissa sun muissa. korkeintaa joulu ja kevätjuhlissa...
- peruskouluonohi
Kyllä siitä wilmaan saattaa jotain tulla (melko varmasti) koska teille annetaan mahdollisuus ottaa rokotteet kohdunkaulansyöpää vastaan ja siihen tarvitaan vnhempien suostumus (jos nyt oikein muistan) (ellei teille ole jo tehty se rokotesarja) ja ainakin meidän terkkari oikein toivo et vanhemmat tulis (varmaan jotya vois kiduttaa meitä siellä pidempään) mut joo todennäköisesti jotain tulee wilmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818