Ei lapsia ennen 35v ikää
6
109
Vastaukset
- ncjckdkshxj
Ehkä onkin paree kuolla keski-iässä ku kitua täällä sata-vuotiaaks.
- kannattikoodottaa
Voisko johtua siitä, että 35-vuotiaiksi odottaneet ovatko liian vanhoja hedelmöittymään/hedelmöittämään, ja jäävät lapsettomiksi.
- Älä-ole-luuseri
Alle 23v miehet, jotka hankkivat lapsia, ovat sairaampia. Ainahan luuserit on varhaisemmin lisääntyneet.
- Pitkätukka_46v
Tämä kertoi vain iseistä. Äidit on eri juttu.
No, itse olin 36v kun toistaiseksi ainoa lapseni syntyi, enkä vielä ole edes keski-iässä ainakaan omasta mielestäni.- Journalisti-
Lapsia kun hankkii mahdollisimman myöhään, pysyy nuorekkaana.
- onpaonpa
Journalisti- kirjoitti:
Lapsia kun hankkii mahdollisimman myöhään, pysyy nuorekkaana.
Sulla noita ammatteja riittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540