Minulla on nyt reilu 8- vuotias bichoni narttu ja terve on ollut yhtä iho kasvainta lukuunottamatta. Nyt kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia näistä vanhuuden vaivoista mitä voisi olla tulossa. Tyttö on reipas ja ei kyllä minkään laista vanhenemisen merkkejä ole tällä vielä ollut :) Ei kuitenkaan ole mikään räksyttäjä ollut koskaan vaan aika rauhallinen.
Bichon frise vanheneminen
6
1089
Vastaukset
- HenriBichon
Hei
Meidän Bichon Frise eli 13,5 vuotiaaksi. Aika terveenä sai elellä vanhemmalla iällä loukkasi jalkansa kun hyppäsi korkealta sängytä alas pimeässä, se parantui mutta vaivasi sitä välillä. 12-13 vuoden iässä alkoi mennä näkö. Ja samoihin aikoihin tuli joku patti takapuoleen joka vuosi verta kun se hinkasi sitä johonkin ja sai välillä jotain kohtauksia alkoi täristä ja oli pelokas kesti 1-2min lääkärikään ei tiennyt mikä sen aiheutti. Lopulta koettiin parhaaksi viedä lopetettavaksi. Kiitos vastauksestasi
En mä tuonikäistä koiraa, etenkään pikkukoiraa, kutsuisi vielä vanhukseksi. Voi vielä helposti porskuttaa toisetkin 8 vuotta.
Eihän se enää mikään nuorikaan enää ole, mutta ei sen pitäisi ihan vielä raihnaistua.No olishan se mahtavaa jos toi mun koira eläis 16- vuotiaaksi, mutta aika harvinaista taitaa olla. Ja juurikin siksi kysyin jos olisi kokemuksia, että minkälaisia vaivoja voisi olla tulossa. En tietääkseni ole sanonu että se olisi mitenkään raihnainen
- Kukkakukkakukka
Meillä on nyt 12w ihan terve ja energinen narttu.
- ppcchhee
Meillä kääpiösnautserii 12v, näkö ym on hyvä, ei ole harmaantunut muuta kuin parrasta. Takajalkojen tärinää on ollu pari vuotta, vatsavaivoja jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442