Moi.
Olen jo aikuisen ikään tullut mies. Luottotiedot meni sekä parisuhteet. Työttömänä olen tällä hetkellä. Etsin asuntoa etelä-suomesta. Takuuvuokrani ja Vuokrani maksaa KELA ja Sosiaalitoimisto, joten rahasi saat varmasti. Kun saan asunnon, niin mielelläni asunkin myös siinä joten olen pitkäaikainen vuokralainen. Olen remonttitaitoinen ja puuhommat ym onnistuu. Harrastan kalastusta ja olisi kiva jos jokin vesistö olisi lähellä. Talvella käyn pilkillä ja kesällä virvelöimässä. Myös metsästyskortti löytyy ajokortin lisäksi joten riistahommatkin kiinnostaa. Huom asunto saa olla vaikka metsän keskellä ja huonossakin kunnossa, minä kyllä viihdyn. Sähkökään ei ole mitenkään tarpeellinen kunhan tulisija löytyy ja se on tarkastettu.
Ilmoitelkaa tähän jos on jotain tarjolla.
Mies etsii kotia.
15
417
Vastaukset
- hethet
Muuta Hartolaan :) halvemmat vuokrat ainakin on.
- mamutensin
Joku rappukäytävä on ainut vaihtoehto persut tuo mamuja niin paljon ja ne menee asunto asioissa suomalaisten ohi,kyllähän se 2-3vuotta menee rappukäytävissäkin ja kesällä voi olla ulkonakin älä nyt tuommoisista huolehdi hyvä mies.
- Lindu
Miten olis Imatra? Minulla on siellä tyhjä asunto. Vuoksi ja Saimaa lähellä eikä riistamaatkaan liene kaukana. Kurkkaa tuolta "vuokralle tarjotaan" palstalta lisää.
- Tsekkaa
Kuule, tsekkaa Tori, asunnot: Uusimaa, just oli eilen ilmoitus mummonmökki mukavuuksilla 700kk.,ei kovinkaan kaukana Helsingin keskustasta.Mietin sitä itsekkin, näytti kivalta,punainen mökki puuhellalla yms.
- Tsekkaa
..joo, se mummon mökki mukavuuksilla sijaitsee Länsiväylän kupeessa, Lauttasaaressa, eli ei hussumpi paikka.
- vuokrapaikka
Talviasuttava kalustettu mökki mukavuksilla sauna terassi järvi joki ja meriyhteys
Noin30 neliöö 20min lännestäpäin helsinkiin oma pihatie perille, oittaisittain järvi
Näkymillä heti vapaa vuokra700 €kk sähkä - päivikatrihelena
Hei Mies. Oletko löytänyt kotia, 1/2 vuotta on melkein kulunut. Minulla olisi e-p:lla rintamiestyypp. kotitalo, joka tarvitsisi vakituisempaa asujaa ja remontoijaa. Ehtona on se, että voisimme ystävystyä, ja pienen perheeni kanssa vierailla talossa silloin tällöin, tietenkin Sinullakin on oikeus olla samaan aikaan siellä, ylä- sekä alakerta kalustettuina. Puuhella toimii, mutta lisäsiipi (sauna wc) tarvitsee kipeästi remppaa. Kuluista kyllä pääsisimme varmasti sopimukseen, kaikki on sopivattavissa kohtuudella. Sopimus edellyttää tietysti molemminpuolista tutustumista, että luottamus syntyy!
Laitathan viestiä tänne, mistä sinut tavoittaa, muttenhan tämä ei etene mihinkään!
Ystävällisesti Päivi L. (asumme vakituisesti Porin seudulla) - ulkoelämää
Minä olen olut vastaavassa tilanteessa. maja metsään vaan :)
- Elämänlaatu
Hei!
Kiinnostaisiko jakaa mummonmökki Pohjois-Savossa? - Tsemppiä
Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
Laita viestiä ja yhteystietosi jos vielä asunnon tarvetta
osoitteeseen [email protected] - Tsemppiä
osoitteeseen [email protected] - Tsemppi
osoitteeseen [email protected] Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
edullinen, linnunlaulua ja luonnonrauhaa
osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556563Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2106128Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1444937Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi213733Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1823671Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313425HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333123Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3162718Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan272585