Mies etsii kotia.

Vuokraan

Moi.

Olen jo aikuisen ikään tullut mies. Luottotiedot meni sekä parisuhteet. Työttömänä olen tällä hetkellä. Etsin asuntoa etelä-suomesta. Takuuvuokrani ja Vuokrani maksaa KELA ja Sosiaalitoimisto, joten rahasi saat varmasti. Kun saan asunnon, niin mielelläni asunkin myös siinä joten olen pitkäaikainen vuokralainen. Olen remonttitaitoinen ja puuhommat ym onnistuu. Harrastan kalastusta ja olisi kiva jos jokin vesistö olisi lähellä. Talvella käyn pilkillä ja kesällä virvelöimässä. Myös metsästyskortti löytyy ajokortin lisäksi joten riistahommatkin kiinnostaa. Huom asunto saa olla vaikka metsän keskellä ja huonossakin kunnossa, minä kyllä viihdyn. Sähkökään ei ole mitenkään tarpeellinen kunhan tulisija löytyy ja se on tarkastettu.

Ilmoitelkaa tähän jos on jotain tarjolla.

15

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hethet

      Muuta Hartolaan :) halvemmat vuokrat ainakin on.

    • mamutensin

      Joku rappukäytävä on ainut vaihtoehto persut tuo mamuja niin paljon ja ne menee asunto asioissa suomalaisten ohi,kyllähän se 2-3vuotta menee rappukäytävissäkin ja kesällä voi olla ulkonakin älä nyt tuommoisista huolehdi hyvä mies.

    • Lindu

      Miten olis Imatra? Minulla on siellä tyhjä asunto. Vuoksi ja Saimaa lähellä eikä riistamaatkaan liene kaukana. Kurkkaa tuolta "vuokralle tarjotaan" palstalta lisää.

    • Tsekkaa

      Kuule, tsekkaa Tori, asunnot: Uusimaa, just oli eilen ilmoitus mummonmökki mukavuuksilla 700kk.,ei kovinkaan kaukana Helsingin keskustasta.Mietin sitä itsekkin, näytti kivalta,punainen mökki puuhellalla yms.

      • Tsekkaa

        ..joo, se mummon mökki mukavuuksilla sijaitsee Länsiväylän kupeessa, Lauttasaaressa, eli ei hussumpi paikka.


    • vuokrapaikka

      Talviasuttava kalustettu mökki mukavuksilla sauna terassi järvi joki ja meriyhteys

      Noin30 neliöö 20min lännestäpäin helsinkiin oma pihatie perille, oittaisittain järvi

      Näkymillä heti vapaa vuokra700 €kk sähkä

    • päivikatrihelena

      Hei Mies. Oletko löytänyt kotia, 1/2 vuotta on melkein kulunut. Minulla olisi e-p:lla rintamiestyypp. kotitalo, joka tarvitsisi vakituisempaa asujaa ja remontoijaa. Ehtona on se, että voisimme ystävystyä, ja pienen perheeni kanssa vierailla talossa silloin tällöin, tietenkin Sinullakin on oikeus olla samaan aikaan siellä, ylä- sekä alakerta kalustettuina. Puuhella toimii, mutta lisäsiipi (sauna wc) tarvitsee kipeästi remppaa. Kuluista kyllä pääsisimme varmasti sopimukseen, kaikki on sopivattavissa kohtuudella. Sopimus edellyttää tietysti molemminpuolista tutustumista, että luottamus syntyy!
      Laitathan viestiä tänne, mistä sinut tavoittaa, muttenhan tämä ei etene mihinkään!

      Ystävällisesti Päivi L. (asumme vakituisesti Porin seudulla)

    • ulkoelämää

      Minä olen olut vastaavassa tilanteessa. maja metsään vaan :)

    • Elämänlaatu

      Hei!

      Kiinnostaisiko jakaa mummonmökki Pohjois-Savossa?

    • Tsemppiä

      Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
      Laita viestiä ja yhteystietosi jos vielä asunnon tarvetta
      osoitteeseen [email protected]

    • Tsemppiä

      Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
      Laita viestiä ja yhteystietosi jos vielä asunnon tarvetta
      osoitteeseen [email protected]

    • Tsemppi

      Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
      Laita viestiä ja yhteystietosi jos vielä asunnon tarvetta
      osoitteeseen [email protected]

    • Tsemppi

      Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
      Laita viestiä ja yhteystietosi jos vielä asunnon tarvetta
      osoitteeseen [email protected]

    • Tsemppi

      Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
      Laita viestiä ja yhteystietosi jos vielä asunnon tarvetta
      osoitteeseen [email protected]

    • Hei! Tampereelta terälahdesta löytyy 1h s oma pikku terassi.
      edullinen, linnunlaulua ja luonnonrauhaa
      Laita viestiä ja yhteystietosi jos vielä asunnon tarvetta
      osoitteeseen [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe