Itse olen 62 v viriili normaalipainoinen mies.Minä tapasin 60v eronneen naisen,joka on terve ja hoikka.Hänen kanssaan sex on tosi mahtavaa,voitelu pelaa.Olemme kokeilleet vaikka mitä,kumpikin vain haluaa lisää sexiä.Itse olen aika kokenut naisten kanssa touhuamiseen,joten tiedän mistä puhun.Hän on yksi parhaista naisista,joiden kanssa olen harrastanut sexiä,jos ei paras!
60 nainen ja sexi
31
496
Vastaukset
- luistovoide
Olipas jännää.
- Pipoton.hiihtäjä
Voiteluvirhe. Hävisin hiihtokilpailuissa vuonna 1966. Sapetti. Heitin piponkin pitkin hankia.
- Eioleyksioikoista
Sehän hyvä. Ei seksi ikää katso. jotkut tykkää siitä enemmän, jotkut vähemmän. Kunnon kiima saa seksiin vauhtia, sitä joko on, tai ei ole. Kaikki eivät syty kaikista, jospa "huonommat" petikaverit eivät ole syttyneet sinusta.
- turha-mahtailla-
olen elämää kokenu nainen-
--
Kaikilla tai paremminki harvalla miehellä ton ikäsellä seksi enää pelaa,
sullaki v taitaa olla viakra käytössä vai kuinka, heh - yleensäkin
Siitä puhe mistä puute....
"yleensäkin"
Tee jotakin.
Älä täällä turhaan yksin höpise.
Livauta livessä loveen ja sillee...
Täällä on niin aikuisia ihmisiä, että saat naurua osaksesi vain.
H.
- oikea.onnen.oivallus
Minäkin olen mies. Viriiliyttäni en ala mainostamaan. Eihän sitä tiedä vaikka siitä puuttuisi kate.
Mutta onnistuin löytämään seksipommin. Nyt minulla on peukalo hiiren vasemmalla napilla kun yritän etsiä tietoa, kuinka seksipommi räjäytetään? Mahdollisimman turvallisesti? Vai pitääkö se viedä puolustusvoimien ammusvarikolle? Vääriin käsiin sitä ei parane antaa. Tiedä vaikka joku alkaisi itseseksipommittajaksi. - Huomautan.myös
Tämä avaus muuten saattaa olla varma nakki.
Vetää puoleensa lukijoita ja vastaajia kuin lettupannu paistajaansa. - mimmimum-mi
Mitä tällaiseen nyt voisi sitten sanoa....tai mitä odotat ..
Taitaa olla androgyynejä palstalla....tai ainakin muuntautumiskykyisiä...välillä setä...sitten taas täti- No.varmasti.mies
Juuri niin. Jos tätillä olisi onkivehje haaroissa, se olisi setä, jos setällä olisi vauhtivako, se olisikin täti.
- epäilys
Miksi moisesta pitää kertoa? Yleensä nää jo umpeen kasvaneita!
- JaSittenHeräsit
Heh, ja lauserakenteet ovat kuin tokaluokkalaisen aineessa :)
- Pätevyyttä
Sekön oli se asiasi?Olet väärällä sivulla .
- mitäväliiiii
Pätevyyttä kirjoitti:
Sekön oli se asiasi?Olet väärällä sivulla .
Tosiaan vai lauserakenteet pielessä ;))))
- siilimuori2
Taidat olla vähän yksinkertainen.
- Tsemppiä
Tuntuu olevan vastaajat ryhmä,joilla pelaa vain peräsuoli, ja sekin vain aika-ajoin!
- siilimuori2
Jaa. Minä taas olen sitä mieltä et kellä onni on se onnen kätkeköön noissa asioissakin. Vai kerrotkos livessäkin kaikille jotka kuula jaksaa, seksierlämäsi kiemuroista? Itse tuntisin lähinnä myötähäpeää tuollaista kuullessani. Tulee mieleen lähinnä että otsalohkodementia alkanut jo vaivata, estot sen myötä häippäistä. Jotain häpyäs sentäs.
- Eiyhtäänkateeksikäy
Kaikkeen kyllästyy oli se sitten alussa kuinka mahtavaa tahansa, kun se vain on mekaanista suoritusta ilman sen kummempia tunteita. Aikansa kutakin ja sitten taas uutta peliin. Toisilla samaa kierrettä alusta loppuun asti. Vertaillaankin sitten vielä näitä pano alustoja kuka oli asteikossa mitäkin luokkaa. No, harrastuksensa kullakin...
- Onniyksillä65
Kyllä on kateellisia ihmisiä,eikö ole hyvä,että kaverilla hommat pelaa?Kuulostaa siltä,että vastaajat ovat pelin menettäneet.Jos ei muuhun pysty,kuin katkeroitumaan toisen onnesta,niin vetäkää itsenne wc pöntöstä alas!!!
- siilimuori2
Jaa, pelaakos se homma jos oksa on kova mutta latva laho, kuten eräs mumma kerran mulle asiaa valaisi ;).
- Myötätuntoa
Kyllä sua varmaan -itutti,kun mennään henkilö kohtasuuksiin:))
- mitäväliiiiii
On se hyvä kun hommat pelaa mutta alotus on yksinkertaisesti huono.
- Ohi_on_melkein
Minulla oli pihistävä kumppani koko parhaan ikäni. Aikanaan erottiin ja löysin ihanan seksikumppanin. Sain nauttia 10 vuotta ja sitten hän sairastui eturauhassyöpään. Ollaan kyllä keksitty kaikenlaista muuta nautittavaa kopelointia, mutta ei se toki sama ole kuin reipas seksi. Mutta näillä mennään.
Ei kuitenkaan yhtään ärsytä toisten vireä seksielämä eikä käy kateeksi. Nauttikaa sydämestänne kaikki ne joilla sellainen on. - Aiyni
Pilleri huuleen ja liukkaria kehiin niin siitä sitten liukkaille.
- jamat.kajat.kuu
Aijaa. Elämän tosi(?)tarinoita. Mitäs keskusteltavaa tuossa aloituksessa on?
Mukava havainto?
Onpa tosi mukava havaita se, että Seksi-Sulokin on vihdoin uskaltanut kirjoittaa jutun tälle palstalle. Sulo on Essolla monesti kertoillut, että hän haluaisi kehuskella taidoillaan myös keskustelupalstoilla, mutta hän pelkää tekevänsä liikaa lyöntivirheitä. Nyt Sulo on tainnut voittaa pelkonsa.- jopa.on
Iltasanomista luettua !
Tänään tv Friissä 20.30 kun orgasmi ei vain lopu mikä neuvoksi.- eihuolta
tuskin kovin suuri ongelma 60 ihmisille
- yäkyäkyäk
Hyi! Huoraajia!
- auvoista.seksiä
eivät ole irstaajia.
kyllä auvoliitossa voi harrastaa esiaviollista seksiä.
auvoliitossa seksin pitää olla molemman puoleista yhteisymmärtämisessä tapahtuvaa toisiinsa lähentymistä. hyväillä pitää ensin ennen kuin saa kiksata.
auvoliitossa seksiä voi harrastaa myös peiton alla. jopa pimeässä jos tahtoo.
hyvin hoidettu auvoliitto antaa anteeksi byrokratian ja ohittaa papin litaniat heittämällä.
kenpä onkaan ja milloin viimeksi kuullut saarnastuolista alas sinkoavat jylinät: syntisiä olette te susi parilaiset, syntiä avoliitto jos siinä tapahtuu seksuaalista toimintaa? nyky-pappi ei tuomitse. nyky-pappi suosittelee rakastamaan.
- Luomuleidi_
Naiskenteletteko pienessä viinihiprakassa?
Kohta sun naisellas on rintasyöpä tissuttelun seurauksena. Ja mahtaakohan olla ihan luomu? Eppäilenpä että tätsy vetelee Progynovaa ja Ovestinia ja muita vastaavia ja douppaa itseään hormoneilla. Kysypä että käyttääkö hormoneja? Hormonien käyttö aiheuttaa rinta- ja kohtusyöpää.
http://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1027&i=BAYER_PROGYNOVA
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/OVESTIN-emaetinvoide-1-mg/g-15-g
Täällä on luomunainen sileällä iholla eikä hormoneja tarvitse mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837