Ottakaa vinkistä vaari ja käykää kainolopesulla ennen kauppaan tuloa, päälle puhdas paita ja sipaisu dödöä.. On vanhoilla miehillä niin mellevä hienhaju kun asioivat kylän kaupoissa, että tämä pieni hygieniaohjeistus ei liene pahitteeksi..
T. Hajuton asiakas
hienhaju..
7
150
Vastaukset 7
- zxccvhh
Eikös siellä kuppa kylällä asu joku järkyttävän lihava ja ruma muija joka lemuaa hielle ja kuselle....kerran kävin ohimennen s-marketissa tämä laardiläjä sattu samaan kassajonoon haju oli niin hirvee että piti vaihtaa kassaa hyi saatana
- hajutkunniaan
Pöh. Kauppaan mennään töistä palatessa ja hikisenä. Ei siinä ensin mennä kotiin siistiytymään ja sitten uudelleen asioille kuin linnan juhliin sonnustautuneena. Näin on hyvin. Nirppanokat voi ostaa pyykkipojan nenäänsä ja wunderbaumin kaulaansa.
- näinsemenee
mitäs tulevat herkkänenäiset nirppanokat persuuksiin nuuhkimaan, menkööt muualle tuoksuelämyksiä hankkimaan.
- fffffffggg
Siellä Laukaassa asuukin juntteja joo
- Anonyymi
jännää miten just vanhemmat naiset tunkee mun iholle nuuhkimaan testohikeä, yleensä ne kiihottuu mut joku miss vaihdevuosi äkänen kun ei enää torttu kostu, voi kyynel
- Anonyymi
Voi kyynel taidat puhua äidistäsi
- Anonyymi
sun äiti on pahin nuuhkija, ainoa mummo joka muuten maksaa että aa imeä...hatut sun mutsille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417