mua oikeesti pelottaa.. menin syömään ainakin 15 parapähkinää.. kuulin et jos niitä syö liikaa nii se on vaarallista... aikuisille sopiva määrä on noin 6-8, mutta mä oon vasta 13!!! auttakaa!!
Vastaukset 20
- katsotaansanoilääkäri
No ite odottaisin ja etenisin tilanteen mukaan. Ei se varmaan niin vaarallista loppupeleissä oo. Jos huono olo tulee niin vessaan vaan. Kaikki järjestyy, toivottavasti.
- auttakaahuusilääkäri
Ja nyt rupesin vähän itsekin huolestumaan terveyden tilastasi: http://www.vitamiinisuositukset.com/parapahkina-seleeni/ tossa on pieni huolenaihe.
- 241980
HAHA AP:lla varmaan seiso.
- soittakaa.ambulanssi
Hyvä tavaton!
- iikhuusilääkäri
Ei kai ole vielä paha olo?
- kuolenko
Mulla ei ole yhtään paha olo. mutta pelottaa!
- kuolenko
siis ihmiset... vastatkaa, voinko kuolla seleenimyrkytykseen?
- äläsnytsanoilääkäri
Tuskin sä siihen nyt ihan kuolet. Hankit vaan apua jos tarvis.
- tkskk
Tuskin yksi kerta mitään aiheuttaa. Syö vaikka seuraavalla kerralla vähemmän. Amazonin kansat syövät hyvin paljon seleenipitoista ruokaa. Heillä seleenipitoisuus ylittää myrkyllisyyden rajan, mutta heillä ei ole mitään merkkejä seleenimyrkytyksestä:
Lemire M1, Philibert A, Fillion M, Passos CJ, Guimarães JR, Barbosa F Jr, Mergler D. No evidence of selenosis from a selenium-rich diet in the Brazilian Amazon. Environ Int. 2012 Apr;40:128-36. doi: 10.1016/j.envint.2011.07.005. Epub 2011 Aug 19.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21856002 - turpakiihuusilääkäri
Niin Amazonin kansat mutta nyt kun puhuttiinkin suomalaisesta 13v nuoresta. Kyllä maksa sen pystyy käsittelemään mutta pienistä sivuvaikutuksista en olisi niinkään varmana. Ehdotan että etenemme tilanteen mukaan. Akne ja hiusten lähtö on yksi oire. Mutta tiedän vain että tuo määrä voi olla vaarallinen.
- mitäkysyilääkäri
Ootko vielä hengissä? Vai kidutko jo lattialla?
- huhsanoihaudankaivaja
Se tais kuolla... pitänee ruveta hautaa kaivamaan...
- älä.jätä.meitä
Niin? Ootko hengissä? HALOOOOOOOOOO!!!!!
- parapähkinä
Syvimmät osanottoni omaisille...
- Pirkanmaankingi
Se kuoli
- gfghuhgvjj
jeb nii guoli!
- vitutsunpähkinöistä
Hohhoijakkaa...Ap:lle tiedoksi, älä herranjumala ota noita suosituksia tosissaan...ne on S.U.O.S.I.T.U.K.S.I.A ei yhtään sen vaarallisempaa...oon syönyt noita joskus kerralla jonkun 30 ja tässä sitä ollaan...Rauha, kiitos
- koulijakuoli
Älä nyt kuolleelle enää puhu.
- Bhhbgbgvgvbgg
Se kuoli : D osanotot omaisille
- ooivfhfxt
:PPPPPPPPP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.93930Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 48489
- 80487