Vaasan yliopisto - harjoitustentti

werewer

Mitä sisältää HARJ9999 tentti? Mitä sielä testataan? Pääsykoekakkonen vai?

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paniikki1234

Ainakin kaksi vuotta sitten testattiin pääsykokeen asiat uudelleen tarkastaakseen, että ko. henkilö on tosiaan tehnyt pääsykokeen eikä haamuistuja. Jos tenttiä ei läpässy niin joutuu haastatteluun, jonka perusteella päätetään jatkosta. Omassa saapumiserässä kahden kohdalla koulunkäynti loppui siihen paikkaan.

Ja sit jos menis totuuseen:

Kyseessä on vain tentti "etiketin" läpikäymistä. Miten/mihin istutaan,salittu tenttivälineistö, suttupaperin käyttö, koska saa aloittaa/lopettaa, laskimien käyttö yms. ajan tuhlausta.

• joosank

Ei oo ihan turhaa, sillä harjoitustentistäkin huolimatta kaikenlaisia tonttuilijoita ja epäselviä tilanteita tenttimisen tiimoilta riittää jouluun asti.

• vaasankylteri2015

kyselen ihan muuten vain että milloin itse opiskelu alkaa? ois yks matka siin syyskuun alussa ja mietin että mistä sitä jää oikeasti paitsi jos lähtee?

• miä.ihmettele

Mitäs tuota mietit, unohda koko opiskelu ja mene matkalle.

Hiukan kyllä ihmetyttää tällaiset tyypit, joiden pitää lähteä matkalle juuri, kun olisi tilaisuus aloittaa opiskelu ehkä ainoan kerran elämässä. Matkoille sen sijaan pääsee aina.

• Kdodbsösn
        miä.ihmettele kirjoitti:

Mitäs tuota mietit, unohda koko opiskelu ja mene matkalle.

Hiukan kyllä ihmetyttää tällaiset tyypit, joiden pitää lähteä matkalle juuri, kun olisi tilaisuus aloittaa opiskelu ehkä ainoan kerran elämässä. Matkoille sen sijaan pääsee aina.

Haha taisi joltain jäädä paikka saamatta :D

• mlöä
        Kdodbsösn kirjoitti:

Haha taisi joltain jäädä paikka saamatta :D

Taisi paikka jäädä saamatta aika moneltakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6577
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      246
      863
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      829
    Aihe