Auttakkeepa tyhmää ku itellä on 2 jbl:än 10" subia joille tarviis vahvarin.. yhessä subissa on aina 250 rms ja 700w peakers niin minkälaisen laitteen kävelen kaupasta hakemaan noille kahelle subille
Vahvarin valinta supille!
alottelija
5
102
Vastaukset
- Autossa_ei_tarvi_supia
Supi on supikoira, ja sitä ei tarvita autossa.
Paskoo vaan penkeille. - uusvanhapieru
Riippuu siitä millaiset puhekelat nuo supikoirat omaa eli monen ohmin
- alottelija
4ohm puhekelat
- uusvanhapieru
Onko niissä yksi vai kaksi puhekelaa per elementti. eli 1x4ohm vai 2x4ohm per elementti. Muuten on mahdoton vastata.
- alottelija
1x 4ohm on noissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512