Mikä olisi hyvä jonka kanssa olisi helppoa ja mutkatonta toimia ja joka tekee klapit ilman miehen suurta panosta mukana että saa vain laittaa puita koneeseen eikä häärä kuin viimestä päivää koko aika jotain korjaamassa kun kone takkuaa?Että sujuisi kuin rasvattu, kuin pitääkin.
Mikä hyvä Klapikone? HakkiPilkekö?
7
144
Vastaukset
- eitulesanomista
Kannattanee kehittää itse mieleinen.
- nurmelaeee
itse en voi tehdä laitetta, mutta onko teillä tieto tai kokemusta näistä koneista? Kiitos.
- Klapitalisti
nurmelaeee kirjoitti:
itse en voi tehdä laitetta, mutta onko teillä tieto tai kokemusta näistä koneista? Kiitos.
Tere, ei pyörää kannata keksiä uudelleen, konemarkkinoilta löytyy varmasti sinun käyttöösi sopiva, klapitettava määrä ratkaisisi ainakin minun valintani koneen suhteen, eli sirkkeli terä katkaisu ja kierukka halkaisu 10m3 , isommille määrille tunkki halkaisu ja kuljetin.
- klapikone
Regon.fi Helpoa ja mutkatonta.
Takuu 2v. - fkfjhfhfdhd
Pilkekone jos ihan rankaa tekee.Tietenkään ei myyntipuuta ja silppua tulee runsaasti joten ei ihan suoraan liiteriin kuljettimella.Tietenkin muuttuu vähän toiseksi jollei traktoria ja polttomoottori koneet hiukan puuhastelua tehoiltaan ja hintaakin.
- xxxxxy
kädettömälle helpoin,ja varmaan myös halvin vaihtoehto on ostaa valmista klapia
- QEWRQWRQ
MAATALOUS SAIRASTAA SUOMESSA JA PAHASTI
KANNATTAIS LOPETTAA KANSALLISET TUET
ITSENSÄ KANNATTAVAT TILAT VAIN JÄLJELLE
HYVÄ SOPIMUS ULKOMAISTEN TOIMITTAJIEN
KANSSA SÄÄSTYIS RAJUSTI RAHAA
JA LAATU PALJON PAREMPAA ULKOA TUODULLA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758