Mikä hyvä Klapikone? HakkiPilkekö?

nurmelaeee

Mikä olisi hyvä jonka kanssa olisi helppoa ja mutkatonta toimia ja joka tekee klapit ilman miehen suurta panosta mukana että saa vain laittaa puita koneeseen eikä häärä kuin viimestä päivää koko aika jotain korjaamassa kun kone takkuaa?Että sujuisi kuin rasvattu, kuin pitääkin.

7

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitulesanomista

Kannattanee kehittää itse mieleinen.

• nurmelaeee

itse en voi tehdä laitetta, mutta onko teillä tieto tai kokemusta näistä koneista? Kiitos.

• Klapitalisti
        nurmelaeee kirjoitti:

itse en voi tehdä laitetta, mutta onko teillä tieto tai kokemusta näistä koneista? Kiitos.

Tere, ei pyörää kannata keksiä uudelleen, konemarkkinoilta löytyy varmasti sinun käyttöösi sopiva, klapitettava määrä ratkaisisi ainakin minun valintani koneen suhteen, eli sirkkeli terä katkaisu ja kierukka halkaisu 10m3 , isommille määrille tunkki halkaisu ja kuljetin.

• klapikone

Regon.fi Helpoa ja mutkatonta.
      Takuu 2v.

• fkfjhfhfdhd

Pilkekone jos ihan rankaa tekee.Tietenkään ei myyntipuuta ja silppua tulee runsaasti joten ei ihan suoraan liiteriin kuljettimella.Tietenkin muuttuu vähän toiseksi jollei traktoria ja polttomoottori koneet hiukan puuhastelua tehoiltaan ja hintaakin.

• xxxxxy

kädettömälle helpoin,ja varmaan myös halvin vaihtoehto on ostaa valmista klapia

• QEWRQWRQ

MAATALOUS SAIRASTAA SUOMESSA JA PAHASTI
      KANNATTAIS LOPETTAA KANSALLISET TUET
      ITSENSÄ KANNATTAVAT TILAT VAIN JÄLJELLE
      HYVÄ SOPIMUS ULKOMAISTEN TOIMITTAJIEN
      KANSSA SÄÄSTYIS RAJUSTI RAHAA
      JA LAATU PALJON PAREMPAA ULKOA TUODULLA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90