Onko kukaan ikinä vuokrannut huvilaa Splitistä tai Kroatiasta ylipäätään? Mitä kautta vuokrasitte huvilan? Vuokrasitteko välittäjän kautta vai suoraan omistajalta? Mitkä välittäjäsivustot on luotettavia? Oliko huvila sitä mitä luvattiin?
Olen nyt päivätolkulla googlettanut ja tarjontaa tuntuu löytyvän yllin kyllin ja esimerkiksi Novasolin kautta tuntui löytyvän järkevän hintaisia kohteita, mutta samaan aikaan Novasol itse on saanut todella huonoja arvosteluja. Haluaisin siis löytää joko sellaisen välittäjän, jolta varatessa tietää saavansa sitä mistä maksaa tai jos joku tietää jonkun hyväksitodetun huvilan niin mielelläni kuuntelen kokemuksia.
Yritämme löytää maksimissaan 200€/yö maksavat huvilan Splitistä tai lähialueilta. Kuitenkin korkeintaan 30km Splitin keskustasta.
Huvila Splitin läheltä
5
1763
Vastaukset
- a-antti
Hei Susannek
Me on käytetty interhome.fi:tä ja adrialin.fi:tä. Kummankin paikkakuvaukset on täsmänneet hyvin, kuvat ovat täsmänneet huoneistoihin (ja esim kahvinkeittimen puuttuminen kuvasta on yös todellisuutta) jne. Etäisyydet rantaan on kuitenkin usein mitattu venyneellä mitalla, todellisuudessa matkat ovat vähän pidempiä (vrt lapinlisä). Ensin mainittu on tuntunut kalliimmalta kuin jälkimmäinen. Emme vastaisuudessakaan emmi kummankaan tarjontaa.
Kannattaa sitten katsoa Sibenik ja Omis, mutta onhan niitä pienempiökin paikkoja siinä. Katso kuuklettimen karttoja. - kroatiaan
me vuokrattiin splitistä villadan kautta! http://www.villada.fi/huvila-kroatiasta
- 8765
Airbnb on ollut hyvä, vaikka Kroatiassa olinkin 30v. sitten.
https://www.airbnb.fi/s/Split--Kroatia?guests=&ss_id=5w4w4bcz - 9666
Itsekin olen kiinnostunut vuokraamaan en nyt huvilaa, mutta huoneiston. Sitä olen miettinyt, että jos varaa esim. adrialin.fi kautta. Niin onkohan näillä sellaista palvelua, että hakisivat ja veisivät lentokentälle?
- a-antti
Hyvä 9666 ,
Ei ole, ellei sivustolla mainita. Eikä vissiin ole muillakaan. Tietty kun saa kohteen yhteystidot (maksettuaan, ja vähän ennen matkaa) voi kysyä avainhenkilöltä... Meillä on ollut aina auto vuokrattuna. Nostaahan se kokonaiskustannuksia, mutta tekee elämän helpoksi. Jos uskallat ajaa Tampereessa tai Helsingillä (...), niin sitten se kyllä onnistuu Kroatiassakin. Aloita sesongin ulkopuolella jos pelottaa. Auto antaa hyviä liikkumismahdollisuuksia. Toki paperikartta on lyömätön, mutta jopa puhelimenkin navigaattorilla pärjäilee. Ja suunnitteluun kooklen kartaa...
Lentokentiltä - ihan noin yleismaailmallisesti, on julkisen liikenteen yhteyksiä. Niistä saa tietoa nettiä vinguttamalla.
Ja nyt selaamaan Kroatia-keskusteluista muitakin vinkkejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464955- 692968
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2891898Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621770Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531266Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331147Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127