Ihmettelette varmaan miksi laitan toisen kerran tämän saman otsikon,mutta luulen,että ette vastaa teidän kommenttejen vastauksiin.Niin siis...Meillä on kaksi melkein kokonaan mustaa 5kk marsu-urosta jotka kutisevat useasti.Luulen,että tämä tosiaan johtuu kuivasta ilmasta ja marsujen hikoilusta sillä tuntuvat vähän hikoilevan.Ja muuten olen tosiaan huomannut kanssa,että molemmat marsuni etsiskelevät/nuuhkivat toistensa turkeisa. Mitä luulette??Mikä auttaisi?
Marsuni kutisee...
Kommentteja
2
<50
Vastaukset
- Sopulimarsu
Pese marsus marsu shamppoolla kunnolla
- Hyfhjggjkkj
Yleisin syy iho-ongelmiin ja kutinaan on c-vitamiinin puutos. Marsut tarvitsevat vankeudessa/lemmikkinä eläessään aina c-vitamiinilisän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265