Lääkärit rahastaa!

magneettimediapaljastaa

Terveys ja hyvinvointi
Rahastusta lääkkeillä: lääkäri määräsi kemoterapiaa ilman syytä
HuonoVälttäväIhan okHyväErinomainen 4.60
Dave Mihalovic 2.8.2015 Terveys ja elämäntavat, Terveys ja hyvinvointi 3 Kommenttia 500 Näyttökerrat


"Yhä useammin paljastuu tapauksia, joissa lääkäri tai onkologi on tehnyt syöpädiagnoosin vaikka potilas on terve."

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmätotuus

      Vastaan vielä tähän kirjoitukseesi ja esitän muutamia vastaväittteitä.

      Ensiksi rajataan väitteesi koskemaan vain suomalaisia syöpähoitoja ja lääkäreitä.
      Syy rajaukseen on hyvin yksinkertainen. Kellään meistä ei liene henkilökohtaisia kokemuksia esim. USA:n hoitokäytännöistä.

      Väität, että lääkärit rahastavat kemoterapialääkkeillä!
      Tuo väitteesi ei pidä paikkaansa. Lääkärit eivät saa sentin senttiä lääkkeistä.
      Syöpähoitoja toteuttavat sairaalat veloittavat kuntia tai kuntayhtymiä annetuista hoidoista, eivät potilaita.

      Toinen väitteesi on, että lääkärit määräävät kemoterapiaan potilaita, joilla ei syöpää edes olekaan! Väitteesi on täyttä valhetta.
      Suomessa potilaat, joilla epäillään olevan syöpä käyvät läpi perinpohjaiset tutkimukset. Kukaan yksittäinen lääkäri ei voi määrätä hoitoihin, vaan päätös tehdään monen lääkärin ja muiden asiantuntioiden tiimityönä.

      Minun tiedossani ei ole yhtään henkilöä Suomessa, joka olisi päätynyt terveenä syöpähoitoihin.
      Nimim."Magneettimediapaljastaa" , jos sinulla on tietoa ko. henkilöistä, niin kerro tietosi tai laita edes linkki niihin!

      Kai nuo turhaan kemoterapiahoitoihin joutuneet ihmiset ovat ottaneet yhteyttä potilasasiamieheen ja tehneet valituksen ja esittäneet korvausvaatimuksen?

      • presetteja100

        "Tuo väitteesi ei pidä paikkaansa. Lääkärit eivät saa sentin senttiä lääkkeistä."

        EIKÖ LÄÄKÅREILLÄ OLEKKAAN LÄÄKETEHTAIDEN OSAKKEITA???????

        Todista väitteesi, ettei lääkäreillä ole lääketehtaiden tuottavia osakkeita!


      • Jokakymmenes

      • Jokakymmenes kirjoitti:

        Näin näyttää olevan!

        http://www.taloussanomat.fi/kotimaa/2008/08/10/joka-kymmenes-laakari-omistaa-orionia/200820603/12

        Lukutaito hukassa. Jutussa todetaan, että osakkeita omistavat lääkärit ovat jäävejä osallistumaan hoitolaitosten lääkehankintoihin. Ja reseptilääkkeitä määräämällä ei voi yhtiön tuottoa kasvattaa. Siis lääkäri ei itse taloudellisesti hyödy lääkkeiden määräämisestä.

        Vaikea teidän vaihtoehtoilijoiden kanssa on järkiperäistä keskustelua viritellä, kun ette raukat ymmärrä edes lukemaanne.


      • spaniard
        Vanellus kirjoitti:

        Lukutaito hukassa. Jutussa todetaan, että osakkeita omistavat lääkärit ovat jäävejä osallistumaan hoitolaitosten lääkehankintoihin. Ja reseptilääkkeitä määräämällä ei voi yhtiön tuottoa kasvattaa. Siis lääkäri ei itse taloudellisesti hyödy lääkkeiden määräämisestä.

        Vaikea teidän vaihtoehtoilijoiden kanssa on järkiperäistä keskustelua viritellä, kun ette raukat ymmärrä edes lukemaanne.

        Olet taysin jaavi osallistumaan mihinkaan keskusteluun, koska olet imbesilli ja vajakki skeponen.


      • Liikaalääkkeitä
        Vanellus kirjoitti:

        Lukutaito hukassa. Jutussa todetaan, että osakkeita omistavat lääkärit ovat jäävejä osallistumaan hoitolaitosten lääkehankintoihin. Ja reseptilääkkeitä määräämällä ei voi yhtiön tuottoa kasvattaa. Siis lääkäri ei itse taloudellisesti hyödy lääkkeiden määräämisestä.

        Vaikea teidän vaihtoehtoilijoiden kanssa on järkiperäistä keskustelua viritellä, kun ette raukat ymmärrä edes lukemaanne.

        Jos kukaan ei hyödy liikaa määrätyistä lääkkeistä, niin miksi tämä käytäntö aina vain jatkuuuuuu ja jatkuuuuuuu?

        http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/laakari-kallista-ja-huonosti-tutkittua-suomalaisille-maarataan-liikaa-laakkeita/


    • uusinäkökulma

      Kiitos magneettimediavinkistä. Marketin pihalla oli kavereita jakamassa kyseistä lehteä ja otin, kun muistin että siitä on puhuttu. Jutut olivat mielenkiintoisia ja tajuntaa avartavia. Olin tähän asti ollut siinä kuvitelmassa, että Adolf Hitler olisi ollut historiassa pahojen puolella.

      • hgjklfs

        Niin se maailma muuttuu Eskoseni!


      • xzxzxzxzxzxzxzxzx

        Olet siis "Aatun" kannattaja?


    • sotesoppa

      SOTE tulee parantamaan tilanteen, sillä SOTE maksaa kaikki kulut valtin rajattomasta pussista ja tällöin kaikki hoito on ilmaista.

    • rikaslekuri

      Oikein taikka vaarin
      rahaa kokoon kaarin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe