Tämän palstan voi lopettaa

gdfgsdgds

Ryanair ei lennä enää ollenkaan lokakuun loppupuolen jälkeen Suomesta yhtään mihinkään.

Yrittäkää te jotka ette kykene matkailemaan millään muulla firmalla keksiä jotakin muuta tekemistä Euroopan matkailun sijaan.

Over and out.

9

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laukkumies

Talvella ei lennä, mutta kesä on ihan eri juttu.

Mitä pahaa siinä on, jos joku haluaa säästää lennon kustannuksissa? Mitä pahaa siinä on, jos joku haluaa yhden matkan sijaan lentää vuodessa useamman? Monilla ihan normaaleilla ihmisillä ei ole varaa laittaa tonneja ja taas tonneja rahaa vuodessa matkustamiseen.

Euroopanmatkailu on oikein kivaa. Tuskin Ryanair täältä kokonaan lähtee.

• ffewrfer

No kyllä se lähtee ja pysyvästi. Yhtä paljon tulee takaisin Suomeen, kuin Turkuunkin, johon lopettivat "väliaikaisesti" lennot, tai aiemmin Lappeenrannasta lopetettiin reittejä "väliaikaisesti".

• vitunfriikit

Ryanair ei luota siihen, että siiderivalaat lentää kerran viidessä vuodessa sossun tai isukin rahoilla malakaan pilettään. Pysykööt siellä litlin parkkipaikalla juomassa lämmintä kusen makuista sidukkaa.

• LifeContinues

Keskustelupalstat pullollaan katkeruuden kipeitä ihmisiä. Ryanair on tarjonnut useamman vuoden ajan matkoja suomesta ja hyvä niin. Jos loppuu, niin loppuu. Toivotaan, että jokin uusi yhtiö tulisi tilalle. Tai sitten avattaisiin reitti tuonne Skavstaan Tampereelta.

• perheenkanssamatkaaja

Just näin. Monta matkaa olis jäänyt tekemättä ilman Ryanairin halpalentoja. Sen ansiosta ollaan käyty koko perhe Sisiliassa, Barcelonassa ja Malagassa. Tervetuloa mikä vain uusi yhtiö, varsinkin Tampereelle!

• rantakadulle
        perheenkanssamatkaaja kirjoitti:

Just näin. Monta matkaa olis jäänyt tekemättä ilman Ryanairin halpalentoja. Sen ansiosta ollaan käyty koko perhe Sisiliassa, Barcelonassa ja Malagassa. Tervetuloa mikä vain uusi yhtiö, varsinkin Tampereelle!

Tätä samaa minäkin toivon ihan sydämeni pohjasta !!

• Vakioasiakas

Mikäs uutinen tuo lentojen loppuminen on? Viimevuosinahan lennot ovat aina loppuneet lokakuussa ja alkaneet seuraavan vuoden maaliskuussa.

• tottamutta

Nyt ekaa kertaa keskeytyy kaikki lennot talveksi.

• oioioioioi

konsonantti näköjään jälleen kerran puhui potaskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1164
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1154
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      211
      1151
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      871
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe