tekotissit

transanu

hei osaakos kukaan neuvoa,miten ja mistä tehdä tekotissit?Mielellään pehmeät...

50

8500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • test

Isokuppiset liivit, pakastuspusseihin vettä sopivasti, solmulla kiinni.
      Painaa ja hölskyy, kuin aidot.
      Ei vuoda, eikä maksa paljon.

• TTTT_bansku

Itse käytän jätesäkkejä

• Pirre_69
        TTTT_bansku kirjoitti:

Itse käytän jätesäkkejä

mulla oli pari vuotta sitten nahka jalkapallot, mut ne hiosti, niin käytän kumisia koripalloja, niissä marmori kuulat "nänneinä" ja saumakohtiin tummelia ja kottikärryn sisuskumit. Vauvojen keinuilla ja kuormaliinoilla tukevasti paikoillaan. toimii (Y)

• TTTT_bansku
        TTTT_bansku kirjoitti:

Itse käytän jätesäkkejä

..mutta minulla ne roikkuu vyötäröllä, miten saisin ne oikealle kohdalle?

• Timozi
        TTTT_bansku kirjoitti:

..mutta minulla ne roikkuu vyötäröllä, miten saisin ne oikealle kohdalle?

itse olen kaka-kanssa kokokokeillut teteteko tissejäjä eräällä nainaisella jaja olen todella pettynyt koska nene olivat jätesäkit ja roikkuivat polvissa

• KaunotarSuzi

Tallinnassa toimivan Christinas Clinicin blogissa kirjoitetaan yksityiskohtaisesti erilaisista implanteista. Mihin ja miten ne laitetaan, millaisia implantteja harkita jne. Kannattaa lukea heidän blogista: http://www.christinasclinic.ee/fi/uudised/499-implanttien-kooista-asennusmahdollisuuksista, http://www.christinasclinic.ee/fi/uudised/498-millainen-on-hyvae-implantti

• Eri_asia

Tässä ketjussa tarkoitettiin ilmeisesti halpoja proteeseja koska haluttiin tehdä itse.
        Tuossa linkissä neuvotaan miten cis-naiselle laitetaan implantteja. Tekstissä kylläkin alkoi naurattaa se että suomalaisilla naisilla olisi erilainen rintakehä D-vitamiini puutteen vuoksi. Ehkäpä tällä pohjustetaan suomalaisten kalliimpia hintoja kuin virolaisten kanssasisarten leikkaukset.

• Titsut

Ks seksiliikkeiden sivuilta.

• Titsut

Myös Punanaamio sivulla jotai

• Rintaproteesikonsulentti

"Ainoa oikea ratkaisu" ™ on maksaa itsensä kipeäksi hankkimalla aidot rintaproteesit. Hyvällä hoidolla ne kestävät pitkään, ja ovat hintansa arvoiset. Ei tosin isältä pojalle, kuten ennen itse luulin. Omani kestivät hienosti yli 15 vuotta, mutta nyt "purukumilla" paikattuina toimivat kuitenkin edelleen.
      Tietysti koolla on merkitystä, joten ehkä pienemmät kestävät pidempään kuin kookkaat :(

• vaikkazalandosta

Sellaisia silikonitäytteitä myydään ainakin ihan jossain verkon (vaate)liikkeissä. Ei tietenkään mitän hirveitä hinkkejä, mutta sellaisia jotka täyttävät ja korottavat liivin kuppia.

• Pieni_vaikutus

Ei ne Anttilassakin myytävät silikonifileet paljon suurenna rintoja ellei pohjana ole edes kohtuullisen kokoisia rintoja. Netissä kyllä myydään myös koko rinnan muotoisia silikoniproteeseja, mutta nekin edellyttää pohjatäytteeksi omia rintoja. Sitten on erikseen kalliit kokoproteesit joita tarjotaan mm. rintasyövän vuoksi rintansa kokonaan menettäneille naisille.

• äläseuraaminua

Ota yhteyttä setaan tai markettiin. Tarvitsetko voimia vai omaa valintaa?

• Ollutta_ja_mennyttä

Meinaatko että Setassa askarrellaan halukkaille rintaproteeseja. Eiköhän tuo nimimerkki transanu ole hankkinut tekotissinsä silloin 12 vuotta sitten kun kyseli asiaa.

• transanu
        Ollutta_ja_mennyttä kirjoitti:

Meinaatko että Setassa askarrellaan halukkaille rintaproteeseja. Eiköhän tuo nimimerkki transanu ole hankkinut tekotissinsä silloin 12 vuotta sitten kun kyseli asiaa.

Ei, ei kyllä ole vieläkään löytynyt. Olen tosiaan kohta 12 vuottaa etsinyt. Kiitos näistä uusista vinkeistä, ehkä homma korjaantuu lopultakin kohta.

• Hakutoiminto_auttaa
        transanu kirjoitti:

Ei, ei kyllä ole vieläkään löytynyt. Olen tosiaan kohta 12 vuottaa etsinyt. Kiitos näistä uusista vinkeistä, ehkä homma korjaantuu lopultakin kohta.

Olet siis seurannut vain tätä aloittamaasi ketjua etkä lukenut niitä monia muita keskusteluketjuja joissa on vuosien varrella neuvottu halpojen tee-se-itse proteesien valmistamista.
        Taidatkin olla todellisuudessa tuo nimimerkki KaunotarSuzi joka kaivoi tämän ketjun historian syövereistä mainostaakseen virolaisfirmaansa. Onko pulaa asiakkaista?

• Tiinuska_TV

Laita parit kortsut päällekkäin ja kädenlämpöistä vettä kovalla paineella sisään. Täytä sopivaksi ja sido parilla solmulla kiinni. Kestävät pitkään, liikkuvat aidon tuntuisesti. Aivan ihanat :).

• Transu57

Muista kuitenkin punnita keittiövaa'alla, että tulee samankokoiset. Itselleni riitti 400 grammaa vettä kumpaankin. Hyvä homma!

• Tuo on hyvä ja edullinen ratkaisu ja rintojen kokoa voi säätää. Ihansdti vellovat tukevissakin liiveissä.

• Kondomitisut

Juu, minäkin täytin kortsun, mutta laitoin varmuuden vuoksi kaksi päälekkäin. Tuossä edellä mainituttu 400 g tuntuu sopivalta. Liian suuretkaan eivät ole oikein mielekkäitä, tai makuasiahan se on. Joistakin nettikaupoista saa vielä irtonännejäkin (teipattavia).

• ErittäinHyvätSaat

kun ostat naisten ohuet nilkkasukat. Sitten menet markettiin ja ostat paketin pellavansiemeniä ja kaadat ne näihin sukkiin. Niistä tulee sopivan painavat ja aidon näköisesti liikkuvat. Eikä tarvitse pelätä rikkimenemistä

Tämä ei ole mikään itseopittu kikka vaan tämän neuvoi minulle nainen joka piti Hesassa naisten alusvaatteisiin erikoistunutta liikettä. Hänellä ole paljon transasiakkaita.

• saija-cd-tv
        ErittäinHyvätSaat kirjoitti:

kun ostat naisten ohuet nilkkasukat. Sitten menet markettiin ja ostat paketin pellavansiemeniä ja kaadat ne näihin sukkiin. Niistä tulee sopivan painavat ja aidon näköisesti liikkuvat. Eikä tarvitse pelätä rikkimenemistä

Tämä ei ole mikään itseopittu kikka vaan tämän neuvoi minulle nainen joka piti Hesassa naisten alusvaatteisiin erikoistunutta liikettä. Hänellä ole paljon transasiakkaita.

Itsekin käytän noit, ovat hyvinkin kestävät, kivan raskaat, kunnolla puristeltavat ja aidon pehmeät. Itse joudun usein valitsemaan rinnat paidan mukaan, miten hyvin alle mahtuu. Kokoja on b-e.

• transtäti
        ErittäinHyvätSaat kirjoitti:

Hei vaan! Minullekin on Raili tuon pellavansiemen kikan kertonut mutta olen omasta mielestäni keksinyt paremman. Pellavansiemenet kun tuoksuvat aika voimakkaasti kun lämpenevät kokeilin muita vaihtoehtoja.Vaseliini pakastepusseissa oli hyvin aidon tuntuista mutta vaseliinin haju tunki läpi muovista.Keksin sitten tehdä massan vesipolymeerikuulista ja vedestä,se on hajutonta ja kestää ainakin vuoden.Noita vesipolymeerikuulia saa kun purkaa vasten vaipan,siellä sisällä niiden tehtävänä on sitoa nestettä ja ne tosiaan turpoavat uskomattomasti. Olenkin tehnyt itselleni kaksi paria,hiukan eri kokoa ja en ole punninnut mutta pienemmät täyttävät kupit 105 d koon housukorseletissa ja suurempia käytän 110 d koon triumph ideal kr korseletissa.Ovat aidon tuntuiset ja liikkuvat kivasti kupeissa kävellessä.Mutta mutta,jos laitatte suuret tissit,muistakaa myös leventää lantiota ja takapuolta sopivalla tavalla esim vaahtomuovitäytteellä. Minusta on mukavaa kävellä kurvikkaana!

• ErittäinHyvätSaat kirjoitti:

Vuosia käyttänyt pellavansiemeniä ilman tuoksuhaittoja. Rinnoista saa sopivat helposti, itselläni kolmea eri kokoa. Paino on sopiva ja rinnat kestää kovaakin puristelua. Sukkaan tehtynä niihin saa kivat nännitkin.

• miraela

Jopa naistenvaateliikkeissä myydään sekä kankaisia että silikonisia "irtotissejä". Itse ostin eilen perjantaina yhdet tällaiset lisää. Nyt on kolmet päällekkäin ja 100C on rintsikat nyt. On pehmeet ja mukavat ja sain asiantuntevaa ja henkilökohtasta palvelua. :)

• Turhaa_rahanmenoa

Jaa nää on niitä pieniä lisukkeita jos tarvitaan C-kuppiin kolmet päällekkäin.

• irtiharhoista

Rahoja ei tosiaan kannata hassata kaiken maailman tekorintoihin ja muihin härpäkkeisiin, joilla yritetään esittää toista sukupuolta. Nekin eurot kannattaa satsata vaikka laadukkaaseen psykoterapiaan.

• Tutkittujuttu

Jokainen sentti menee hukkaan terapiassa käydessä. Mitään hyötyä siitä ei ole.

• Anonyymi

Trsnsvestismi on poistettu sairausluokituksesta ajat sitten ja he kyllä pitävät itse itseään miehinä, joten misät ihmeen harhoista mahdat puhua? Oikeat naiset taas kasvattavat rinnat hormoneilla tai saavat ne leikkauksella, heidän ei tarvitse leikkiä millään tekorinnoilla.

• Anonyymi

Hankaamalla naisen pillua

• Anonyymi

Tämähän se olisi. Sitten kun tarpeeksi hankaa ja lopulta jopa penetroi, niin alkaa ne transvestiitteilyt unohtua ajan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän se olisi. Sitten kun tarpeeksi hankaa ja lopulta jopa penetroi, niin alkaa ne transvestiitteilyt unohtua ajan kanssa.

Suurin osa transvestiiteista on naimisissa naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa transvestiiteista on naimisissa naisen kanssa.

Tuskin on toimivat suhteet seksuaalisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on toimivat suhteet seksuaalisesti.

Enemmistöllä toimii ihan normaalisti, eihän ne tiitit elä rooliaan 24/7.

• Anonyymi

Tee tekotissit kovasta vaahtomuovista. Leikkaa veitsellä muoto ja hio sitten lopullinen muoto karkeallla hiekkapaperilla. Itse tein eri kokoja. Suurin koko h kuppi. Tintuu majtavalta
      .

• Anonyymi

Tee tissit kovasta vaahtomuovista. Leilkkaa muoto ja hio hiekkapaperilla nisät kovasta tyroksista liimaten. Nännipiha maalaten punaiseksi. Aidon tuntuiset. Itse tein h kuppikokoiset

• Anonyymi

Jossain neuvottiin tennispalloja tissiliivien sisällä.

• Anonyymi

Tennispallo on huono ja pieni. Sopivan kokoinen pyöreä ilmapallo täytettynä vedellä näyttää ja tuntuu luonnollisemmalta. Koko valittava sellaiseksi että vesitäyttö venyttää hyvin vähän palloa (jää siis vähän löysäksi).

• Olen todella kauan käyttänyt sukka-pellavansiemen rakenteisia rintoja. Mukavat ja paino ja muoto hyvät sekä kestävät rajuakin puristelua ja kourintaa. Kokoja käytössä b-e joista e on todella suuri ja raskas. Pieni rinta kokoaan suuremmassa kupissa saa kivan riippirinta efektin. Kiihottavaa kävellä rinnat velloen ja ainakin itsellä se johtaa tyydyttämiseen.

• Anonyymi

Päätä väri.

• Anonyymi

Itselleni tein seuraavasti: Halkaisin koripallon, laskin uretaania sisäpuolelle. Veistelin sen tasaiseksi kun on kovettunut. Nänneiksi viinipullon korkkiset korkit. Kontaktiliimalla kiinni. Tähän päälle sitten monta kerrosta sukkahousua, ja on upeat.

• Anonyymi

Transvestiititkin useimmiten päätyvät näyttämään naisen irvikuvalta, vaikka laitellaan meikkiä naamaan. Se miehen (tai ihmisuroksen niille joiden mielestä "mies" ja "nainen" ovat keinotekoisia konstruktioita) vartalo vaan on sellainen, että ei toimi. Erilainen luuston ja lihaksiston rakenne, iso pää raskaampine muotoineen, yleensä myös pituus jne. erottavat naisesta selkeällä tavalla.

• Anonyymi

Niin, mutta silti, he kuitenkin haluavat aidosti näyttää naisilta eikä tarkoitus ole pelleillä eikä "transsuilla".

Millainen vartalo on esim. Antti Tuiskulla tai Jonne Aaronilla?

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      2926
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      218
      2917
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1866
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      76
      1502
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1383
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1118
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1021
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      929
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      853
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      853
    Aihe