Mua kiusataan

Luovutanpian

Mua on kiusattu 4-luokalta asti. Olen nyt siis 8- luokalla. Olin eilenkin uimassa yksillä uimahyppytorneilla, ja kiusaajat tulivat paikalle. Eivät päästäneet kympistä pois, tönivät, haukkuivat, kaatoivat portaissa, ja tönäsivät kympistä alas. Tulin selälteen veteen, ja selässä kauhea jälki. Yritin tulla rappusista pois, mutta tönivät mua takaisin veteen. Uimavalvojakin ihmetteli vierestä. En halua enää elää täällä. Olen ajatellut luovuttamista jo 2 vuotta. En ole kertonut vanhemmilleni koska he eivät välitä minusta. En mene kouluasioihin koska ne ovat liian henkilökohtaisia. Tämä saattaa olla viimeinen käyttökertani koneellani. Eläkää te ihana elämä loppuun ja parantakaa maailmaa.

22

2012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun vanhemmat välittää susta oikesti, ainaki uskon niin. susta vaa tuntuu nyt siltä kun sua kiusataan. mulla on itelläki kokemusta kiusattuna olemisesta :/
      sulla on aina mahdollisuus vaikuttaa siihen jatkuuko kiusaaminen vai ei. mua kiusattiin kanssa ylä-asteella. just tommosta fysiisistä henkisen väkivallan lisäks. mä tajusin että jotain oli tehtävä muttei suinkaa tappaa itteä vaikka seki kävi mielessä...
      menin kertomaan asiasta koulun kuraattorille joka tietysti otti kiusaajat puhutteluun ja niin eihä se auttanut kun kiusaajat tuli "kostamaan" ja uhkailemaan. no olin sanonu kuraattorille että ne tulee kostamaan, niin kuraattori sanoi että tulet kertomaan jos ne tulee päälle. menin kertomaan kaikista uhkauksista huolimatta vaikka kyllä pelkäsin mutta se kannatti koska kuraattori uhkasi kiusaajia poliisilla jos kiusaaminen ei lopu.
      siinä oli kuiteski ollu fyysistäki väkivaltaa ollu taustalla ja kiusaajat oli rikosoikeudellisessa vastuussa, joten tajusivat lopettaa kiusaamisen :)
      oliha se sanatonta kiusaamista sen jälkeen mutta koulunkäynti ja elämänlaatu parani huomattavasti. aloittaja aina on mahdollisuus muutokseen. kerro vaikka koulussa jollekki henkilölle esim kuraattori tai joku joka haluaa, pystyy vaikuttamaan kiusaamisen loppumiseen. siinä on riskinsä ja voi tulla lisää paskaa niskaan, mutta se riski kannattaa ottaa.
      kiitos kuraattorille joka otti asiakseen lopettaa mun kiusaamisen :) kiitos

    • Viisivuottakiusattuna

      Itsemurha ei ole se oikea vaihtoehto!!!! Mä olen ollut koko koulu ajan kiusattu siis eskarista asti. Viime vuosi oli täydellisesti romauttavaa aikaa. Se kiusaaminen meni jotenkin siihen etten edes kestänyt katsoa heitä saatika sanoa mitään. Vanhemmille kannattaa sano ja jos se on noin väkivaltaista siitä kannattaa tehdä rikosilmoitus. Minut koitettiin viime talvena kuristaa hengiltä se jäi noin 4 sec kiinni. Voimia sulle ja tule ihmeessä juttelemaan jos sinulle tulee siitä parempi mieli :)

      • Anonyymi

        Jos väkivalta on ratkaisu niin kohdista se kiusaajiin.


    • SallaKo

      Rakas ihminen!! Älä tapa itseäsi! Vielä on viimeinen oljenkorsi, ellei mikään muu auta, Jumala! Rakas taivaan Isä voi ja haluaa sinua auttaa, hän haluaa tehdä tiettäväksi itsensä niiden auttajana, jotka turvautuvat häneen ja rukoilevat häntä! Meillä ei ole oikeutta tappaa itseämme, mutta varmasti hän haluaa sinua auttaa! Itsensä tappava ottaa kauhean riskin, että joutuukin kadotuksen ja ikuisen rangaistuksen puolelle! Älä mene mieluummin kouluun enää tai kenenkään kiusaajiesi lähelle, voit aivan hyvin unohtaa koko koulun jos se aiheuttaa suurta kärsimystä ja jos siellä on kaikki aikuiset niin onnettomia surkimuksia, etteivät saa kiusaamista loppumaan, ei koulun tarkoitus ole ikinä ollut, että sinne mennään pahasti masentumaan ja kärsimään kiusaamisesta!

      Etsi Jumalaa. Mene paikkakuntasi seurakuntaan, yleensä löytyy lähialueelta joku kuterilainen tai helluntaiseurakunta tai Vapaaseurakunta. Sieltä löytyy varmasti ihmisiä, jotka haluavat kuunnella sinua ja rukoilla kanssasi ja alkaa laittaa elämääsi kuntoon. Nuorten toiminnasta löydät ikätovereita ja mukavia nuoria, jotka arvostavat sinua. Kristityille on jokainen ihminen arvokas, Jumalan kuva! Hädässämme meidän pitää vaan antaa Jumalalle mahdollisuus, niin varmasti hän tahtoo auttaa. :) Rukoile, lue Raamattua (netistäkin löytyy: evl.fi/raamattu ) ja mene käymään siellä seurakunnassa. Nuoriakin sieltä pitäisi löytyä. Jumala on luvannut lähestyä niitä, jotka lähestyvät häntä. Jumala pelasti myös kerran miss Amerikan, jotka ruvettiin kiusaamaan hänen missikisavoittonsa myötä: https://www.youtube.com/watch?v=-W_aBA1B4cE

      Tästä osoitteesta löytyy tosi hyvää hengellistä opetusta, jonka avulla voi tutustua Jumalaan: http://oneway.tv/category/23425511 Varsinkin toi Tapani Suonto on hyvä opettaja. :) Eli tuota Opetuslapseuskoulua tarkoitin, mutta muukin ohjelma tuolla One Way tv:llä on hyvää. Rukoilen puolestasi! Pysy kaukana kiusaajista!!

    • sissee

      Eiii mä en kestä että luovutat, kiusaajille ei milloinkaa saa antaa periksi etkä anna!Sun pitäis kertoo aikuisille ope tai vanhempi ne saa puuttua tähän.Usko mua niiden päivät on luetut, Ei sun! moni kiusaaja on jo manalan majoilla aikuiselämäs, ne ei tuu pärjään, ne edestään löytää sen mitä on tehny.Voimia! sul elämä edes nuoruus ja kaikki kiva eespäin kaikki tulee vielä muuttumaan,voit joskus muistella nuoruuden rankkuutta mut todeta et selvisin ja vielä voittajana.

    • Juolkkjf

      Kuka vittu uskaltaa edes mennä kympille?

    • Anonyymi

      Et varmasti tapa itteäs hakeudu äkkiä hoitoon mä tiiän että se ei oo helppoa mä tiedän että se on vaikeeta mutta kyl sä selviit stemppiä aiva älyttömästi ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      • Anonyymi

        tosiaan laitat tänne viestii kun on haudattu 4 vuotta siiten? alottaja on jo varmaan kuollu nii et auta tääl ketää


    • Anonyymi

      Itekki olen kiusattu, mutta nytten olen amiksessa jossa porukat yleensä on enemmän viisaampia.
      Itteäni häiritsee etten taistellut vastaan, suosittelisin vetämään niin kovaa turpaan niitten "johtajaa" jotta menisi taju kankaalle, siinä hyvä mahdollisuus että seuraajat eivät tee mitään koska auttavat "johtajaa".
      Itse melkein tapoin kiusaajani ja harmittaa että en tappanut.
      Kiusaajat ei opi ellei tappele vastaan. Mitkään kivakoulut ja kasvatuskeskustelut ei auta, kokemusta on.
      Turha sitä omaa elämää viedä kun voit kostaa.

    • Anonyymi

      Itseäni kiusattiin koulussa, en vetänyt turpiin, kestin kaiken, välttelin kyllä kiusaajiani, en puhunut heille eli he olivat minulle pelkkää ilmaa. Kiusattiin myös ammattikoulussa, armeijassa ja työpaikoissakin. Aloin viihtymään paljon yksin ja pidin siitä. En luottanut enää oikeastaan kehenkään paitsi heihin joita myös kiusattiin tai hiljaisiin ja poikkeaviin ihmisiin luotin ja luotan edelleen. Itse en ole mielestäni poikkeava muutoin kuin ajatuksiltani mutta en koskaan niitä sille ole tuonut, koulussa olin hyvä monessa asiassa ja se varman joitakin ärsytti vaikka pidin vaatimattomana matalaa profiilia.
      Näin vanhempana tykkään kun minulla ympärilläni murtamaton muuri!

    • Hei Luovutanpian,

      Hyvä, että olet rohkeasti tullut kertomaan tilanteestasi. On ikävä kuulla, että olet joutunut kiusatuksi. Väkivalta on aina väärin. Meillä jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja kertomasi tilanne kuulostaa vakavalle ja voi täyttää rikoksen tunnusmerkit. Olisiko sinulla ketään luotettavaa aikuista kenelle voisit kertoa tapahtuneesta? Esimerkiksi läheistä aikuista tai koulussa kuraattoria, terveydenhoitajaa tai opettajaa. On tärkeää, että et jäisi yksin tämän tilanteen kanssa vaan saisit apua ja tukea vaikeaan elämäntilanteeseesi.

      Voit tulla juttelemaan tapahtuneesta Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki maanantaista perjantaihin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19. Ota rohkeasti yhteyttä.

    • Anonyymi

      Mua kiusataan netissä ja koulussa koska olen erittäin hyvä counter strike global offensive pelissä rankkini on supreme.Tuhoan heidät minun peli taidoillani jotenka koulun 9-luokkalaiset kiusaavat minua ja haukkuvat läskiksi. Koulun henkilökunta pitää tätä juttua vitsinä jotenka olen syrjääntynyt olen siis 6-luokalla siirryn 7-luokalle.

      • Anonyymi

        tämä ei ole vitsi!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Tapa ne kusipäät.

    • Anonyymi

      moi et tapa iitteees

    • Anonyymi

      Kauheaa!!

    • Anonyymi

      Moikka! Minua on kiusattu 4 luokalla jo, olen nytten 6 lk. Olin Toosi lyhyt 4 lk:lla ja olen vieläkin. Kaikki sanoo että ”hahah oot luokan lyhyin hahah!” ”Herranjestas kun oot lyhyt!!” ”Miten sä ees pystyt olemaan noin lyhyt??” Ja käsienpesualtaalla entinen ystäväni aina nostaa minua ilman minun tahtoa, niin, että ”näkisin peiliin” vaikka näen ihan kunnolla. En tiedä mitä pitäisi tehdä, olen sanonut monta kertaa että en voi lyhyydelleni mitään, mutta kukaan ei kuuntele. Auttakaa oikeesti, se on aika ärsyttävää!!

      • Anonyymi

        Lyhyys ei ole vamma. Se on vain ominaisuus kuten pituus, paino tai hiusten väri.


    • Anonyymi

      Luovutanpian!!! VI##U TAPA NE!! TAI ANNA TURPAA!! EI NE MUUTEN OPI!

    • Anonyymi

      Help!! Siis mulla on vamma, jota kaikki haluaa huomautella ihan kokoajan!! Siis mulla on tosi vaikee jalkavamma eli käytän kävelemisessä keppejä ja sitten mulla on ihan sairaan isot rinnat ja perse jo nyt!! Oon vasta 7 lk!! Siis en ymmärrä! En ees harrasta mitään liikuntaa ja tuskin edes osallistun liikuntatunneille koulussa!! Ja aina kun käyn esim vessassa koulussa niin oven alapuolelta näkee sinne vessaan niin kaikki pojat tulee haukkumaan siitä minua, ainakin liian isosta perseestä😐 joten mitä voi tehdä että saan ne poijes! Ja mulla alkoi menkat tooosi nuorena, 4lk! Ja kaikki kiusas siitä et mulla oli tamponi aina mukana kun menin vessaan ja kiusaa vieläkin!

      • Anonyymi

        En tiiä onko asiat jo parantunut, mut voi näitä nuoria ajattelemattomia ääliöitä, oon pahoillani että olet ja ehkä vieläkin joutunut kestämään väheksyntää.. ja ei sun ei tarvi saada muiden takia itsestäs mitään pois. Ja haukutaan tampooneista voi että eikö niillä muuta tekemistä ole kun haukkua sua. Pysy vahvana mä tiiän että haukkuminen ja kiusaaminen on syvältä. Kunhan hyväksyt itsesi, älä mee syyttämään itseäsi. Sussa ei ole mitään vikaa. Sä tuut vahvemmaksi mut noi hakkujat pysyy samalla janalla kokoajan kunnes ne kasvaa ja oppii et noin ei saisi käyttäytyä toisia kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe