Jussien pussit

Tarinaa pukkaa...

Lähdin vapaaehtoistyöhön sen jälkeen kun olin menettänyt rakkaan ystäväni tapaturmaisesti. Olin pitkään hyvin onneton ja usein heräsi aamuisin itkemään. Päivät sitten menivät pohtien työttömänä elämääni.
Lähdin erään järjestön vapaaehtoiseksi ja aluksi leikkasin mm. miesten hiuksia. Siinä tuli monet laitapuolen miehet tutuiksi ja kuulin paljon erilaisten ihmisten elämänkohtaloita.
Eräänä päivänä luokseni tuli pitkä laiha nallemies. Mies oli sellainen jo parhaat päivänsä elänyt eronnut ukkomies. Hiukset olivat päälaelta jo ohentuneet, mutta kasvot olivat saaneet tasaisen karvapeitteen. Toisessa korvassa miehellä oli kaksi kultaista korvista, mutta toinen korva oli ilman koristeita. Nämä korvikset olivat ilmeisesti muistoina parhaimmilta ajoilta. Mies oli aluksi aika sulkeutunut eikä juuri puhunut mitään.
Istutin miehen parturituoliin jota nyt hallitsin tämän iltapäivän ja kollegani Tintti hoiteli ajoittain ihmisten hiuksia hiukan useammin kuin minä. Ehdotin ensiksi hiusten pesua, koska tunsin niiden olevan pesuntarpeessa ja muutenkin ehdotin miehelle suihkua ennen leikkuuta. Lähdin yhdessä miehen kanssa toimitilamme alakerran peseytymistiloihin. Mies pesi itsensä suihkussa ja alkoi pukea samoja likaisia vaatteita takaisin päälleen. Muistin miten lahjoituksena olimme saaneet vaatteita, jotka sopisivat tuollaiselle hoikalle miehelle. Hain yläkerrasta ensin alusvaatteet ja sitten sopivia ulkovaatteita kellarin varastosta. Varasto sijaitsi talon toisella puolen ja sinne piti mennä ulkokautta. Aina sinne mennessäni ihailin komeaa tumman ruskeasävyistä nahkapukua, jota emme oikein olleet saaneet sitä kaupaksi kirppikselläkään, vaan se oli tilanpuutteen takia siirretty varastoon. Olin ollut silloin jo usean kuukauden järjestössä vapaaehtoisena apulaisena, joten aika hyvin tiesin mitä missäkin sijaitsi.
Mies kuivasi itsensä ja pukeutui valitsemiini vaatteisiin. Siniset levis farkut löysin helposti ja samanvärisen kauluspaidan. Lisäksi upean villapaidan ja ulkoilupuseron. Mies olikin nyt jo todella hyvännäköinen kundi, että heti jotakin värinöitä tunsin häntä kohtaan. Olin ollut ilman miestä jo usean vuoden. Leikkasin mieheltä hiukset koneella ja päälaelta lyhensin harvoja hiuksia kevyesti saksilla. Samalla leikkasin koneella miehen parran aika lyhyeksi, vaan suun ympärille jätin hiukan pidemmän parran. Mies vaikutti todella hyvännäköiseltä ja himottavalta kudilta. Emme yleensä antaneet yhdelle miehelle näin hyviä vaatteita päälle, mutta halusin nähdä juuri tämän kundin hyvänäköisenä.
Kiitokseksi mies kättelin minua ja esitteli itsensä Jussiksi. Siis olin itsekin Jussi, joten meitä oli nyt kaksi Jussia. Kuulin mieheltä, että hän oli tullut tälle paikkakunnalle työnperässä, mutta työpaikka olikin pelkkä tilapäinen ja pian taas hän jälleen oli työttömänä.
Aina silloin tällöin mies alkoi poikkeilla meillä kahvilla ja aamupuurolla. Saimme lahjoituksena erilaista tavaraa jaettavaksi tarvitseville. Keittiössä oli muutama vapaaehtoinen avustamassa toiminnanohjaajaamme. Minä olin lähes päivittäin mukana toiminnassa ja pian sain määräaikaisen työpaikan työllistämisrahalla palkattuna. Toiminnanohjaajamme joutui sairaslomalla ja minun oli otettava hänen paikkansa pomona. Paikkojen puhtaanapito oli kaikkien vaativin tehtävä. Valvoa piti siivousta, ruoan lämpötiloja , rahaliikennettä ym. joten hommaa oli paljon. Olin kuitenkin tottunut esimiestehtäviin, joten osasin tehdä hommat muita innostaen.

9

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pian Jussikin tuli mukaan vapaaehtoiseksi. Iloinen veijari löytyi miehen sisältä. Vielä kun mies oli todella minun silmissäni miellyttävä, niin viihdyin työssä ehkä liiankin innokkaasti. Päivät olivat pitkiä ja tuleva joulu lisäsi tulevan tavaran määrää kirppikselle. Aina välillä piti kirppistä tyhjentää ja pussittaa vaatteita lähetettäväksi toiseenkin jakopaikkaan. Jussi oli todella näppärä ja etevä kaveri. Pikkuhiljaa minulle selvisi, että mies oli ollut myyjänä urheiluliikkeessä. Oli sitten luistimet tai verkkarit, niin Jussi hallitsi kaikki. Jostakin kätköistä hän oli hankkinut luistimien teroituskoneen ja sillä sitten mies teroitteli pikkunappuloiden hokkareita luistelukuntoon. Jussi alkoikin minulle olla oikea aarre ja päiväpäivältä munissani tunsin kipinöitä kohdata tuota nallemiestä lähemmin.
      Joulu olikin jo lähes ovella ja järjestössä oli menossa joulupuuron jako. Joulun aikaan ajattelimme pitää kahvilaa ja kirppistä auki lyhennetyllä myyntiajalla. Nyt sitten olin tällä hommissa muutaman joulunaikaan jääneen vapaaehtoisen kanssa. Asuin silloin yksin ja kaipaus vanhaa ystävääni oli aina ajoittain kova. Usein asunnossani katselin meidän yhteistä kuvaa ja itkin. Miksi minulle kävi näin. Miksi aina minulta viedään kaikki hyvä.
      Jussikin saattoi olla yhtä yksinäinen kuin minä toinen Jussi. Kerran sitten uskalsin kutsua Jussin saunaan ja oluselle. Komean Jussin kasvot kutsusta ilahtuivat ja pian Jussin polkupyörä oli rivitaloni katoksessa. Laitoin ensiksi kahvit ja sen jälkeen menimme pieneen sähkösaunaani. Tunsin miten penikseni oli alkanut ottamaan mittaa housujeni alla. Samoin Jussin kulli oli puolikovassa asennossa kun hän sitä häpeillen arkana piilotteli minulta. Pian huomasimme, että kummallakin oli aseet jäykistyneenä taisteluasentoon. Jussin tumman sininen kulli oli hiukan sivulle vino ja minun kullini jökötti kivikovana. Istuuduin aivan Jussin ihoa vasten, vaikka välimatkaa olisin voinut jättää lähes metrin.
      Voi saatana! Hihkaisin suuttuneena, vaikka olin kristillisen järjestön työntekijä. Ovikello soi heti kun meidän piti alkaa helliä toisiamme. Oven takana olikin kirppistalon isännöitsijä. Isännöitsijä oli soittanut useaan otteeseen kännykkääni, mutta olin sen jättänyt eteiseen takkini taskuun. Kiinteistössä, jossa kirppisvarasto sijaitsi, oli tapahtunut vesivahinko.. Viemärivettä oli valunut lattiakaivon kautta lattialle. Paskan sekainen likavesi oli tulvinut tuoden kammottavan hajuisen löyhkän. Ei siinä kauaa mennyt kun me yhdessä lähdimme tyhjentämään varastoa.

    • Lattialla olevat pussit olivat ulosteveden tahrimia. Yhdessä me Jussit kannoimme tavaran ulos varastosta. Ulkona ne kasasimme odottamaan kaatopaikalle vientiä. Rekeissä olevat vaatteet saattaisivat olla vielä käyttökelpoisia, mikäli ne tuulettaisi pakkasilmassa päiväkausia. Hain työnantajani pakun ja yhdessä lastasimme käyttökelpoisen tavaran siihen varastoon. Vahinkosaneerauksen miehet imivät saastan pois ja meidän tehtävänä oli siivota varaston seinät ja lattian lopuksi. Saneerausfirma toi kuumailmapuhaltimen kuivattamaan kosteutta. Haju kuitenkin paikkaan jäi ja keräämämme vaatteet olivat myös ulosteen hajuisia. Joku pöljä oli kaatanut kinkunrasvat viemäriin tukkien sen ja paskavesi ensiksi kerääntyi meidän varastoon. Onneksi toimintakeskus säilyi ilman vahinkoa.
      Joulun aikana sitten purimme keräämiä vaatteita pakusta ja asettelimme niitä tuulettumaan rivarini pihaan. Onneksi sää oli talvinen, joten ylimääräisiäkin naruja pystyimme vetämään sinne tänne.
      Jussien välinen ystävyys kiintyi vieläkin syvemmäksi. Emme enää häpeilleet toisiamme, vaan halusimme heti toisiamme kun vähänkin oli aikaa toista kohtaamaan. Rasittavan päivän jälkeen painauduimme toisiamme vasten. Hellimme toistemme sukukalleuksia ja kaiken siemennesteen imin Jussini kaulusta mitä se suinkin pystyi tuottamaan. Tunsin kiveksissäni kutinaa kun ne toimi tehokkaasti tuottamaan lisäenergiaa Jussin käyttöön.
      Oli se jouluyö kummalista aikaa kun kinkkua emme edes ehtineet ostamaan ja joululaatikkona oli ainoastaan maksalaatikko, joka oli unohtunut jääkaappiini. Jouluoluet oli juotu jo aikoja sitten ja uutta emme muistaneet ostaa. Mehukatti mehua, vettä ja kiimaa uhkuvan Jussin tuotteet oli jouluajan nestemäiset nauttimani aineet. Joulupäivänä kuitenkin muistin paikallisen ABC aseman olevan avoinna ja heti ruokailun avauduttua kiiruhdimme syömään sinne jouluateriaa.
      Siellä muistin kaatopaikalle menevät pussit ja niiden sisällön. Komea nahkapuku, joka sopisi varmasti Jussin päälle, sai kiihkoni nahkaan mielikuvituksessani lisää fantasiaa. Ruokailun päätteeksi lähdimme pöyhimään jätesäkkejä. Eräästä säkistä se löytyikin vahingoittumattomana. Vielä käänsimme säkkien sisällön pihamaalle ja keräsimme kaiken käyttökelpoisen tavaran pois mm. vyöt ja laukut.
      Pyysin Jussia sovittamaan nahkapukua ja se sopi hänelle täydellisesti. Olipahan mies komea ja nahkafarkkujen etumus miellytti erityisesti minun silmääni. Veimme puvun kotiini tuulettumaan. Ostin sen puvun yhdistykseltämme pilkkahinnalla ja lahjoitin sen Jussilleni. Voi miten usein kaivoin Jussini kullin housujen sepaluksesta esille ja hyväilemällä nahkaisia reisiään imin kovana jököttävästä peniksestään ravintoa. Voi miten hauskaa oli rakastaa jälleen miestä ja tuntea yöllä rakkaan mieheni tuoksun kun hän vieressäni nukkua tuhisti.
      Näin raskaan ja ajoittain raskaankin tien jälkeen löysin oman rakkaani ja sen ihanan miehekkään elämän kasvattaman kullanmuruni.

    • Vähän erilaista tarinaa olen kirjoitellut. Aihetta olen pyöritellyt vuosikausia ja henkilöitä miettinyt paljon.

      • Xavierin-Henkka

        Kiitos Juuso kirjoituksistasi... Elämänmakuisia, herkkiä juttuja .


      • Pallotyttö

        Hyvä Juusokarhu ! Ihana tarina! Kumpa sitä vaan kaikki sen oman rakkaan joskus löytäisi !


      • Kiitos! Henkka ja Pallotyttö. Tuollaisesta laihasta karhumiehestä olen haaveillut ja juttuun olen erään tuollaisen kanssa päässytkin. Toivossa on hyvä elää!
        Vanha Rakas Nalleni on sen verran ristiriitainen tyyppi, etten häntä aina millään tajua.
        Paljon olen kirjoittanut maalaispojista jo tuonne koodi.nettiin pelkällä Juuso nimmarilla. Jokaisen tarinani takana on oikea mies ja osassa on kokemuksiani työtehtävistä eri paikoissa. Seksijutuissa paljon eloa yhdessä Vanhan Rakkaan Nalleni kanssa.


    • Toimintakeskukseemme poikkesi aika usein vanha keppiä apunaan käyttävä mies. Hän oli ihan tavallisen oloinen vanhus, mutta olemuksesta heijastui määrätynlainen karisma. Mies keskusteli jatkuvasti eri henkilöiden kanssa. Jussilleni hän kehotti mennä kysymään töitä puutavaraliikkeestä ja Tuula sai kanssa työpaikan miehen vihjeestä. Myöhemmin selvisi, että miehellä oli suhteet yrittäjiin ja hän oli ollut yrittäjä. Mies teki työpaikka haastatteluja ennen kuin toinen edes huomasi mitään. Varmasti hän oli huomannut Jussini nopean henkisen tason nousun pienessä ajassa.
      Jussin kanssa rakastelimme lähes kaiken vapaa-aikamme. Kumpikin antoi toiselle niin paljon hellyyttä ja rakkautta kuin vain hyvinkin kykeni. Aamuisin heräsimme rakastelemaan. Jussia miellytti suuresti roikkuvien munieni suutelu ja imeminen. Joka aamu annoin Jussilleni rokotuksen hänen ihanaan pyllyynsä. Aamulla sitten ennen töihin menoa annoin kunnon suudelman Jussin suulle. Myös Jussin kaksi korvista sai joka aamuiset suutelut. Hän oli ne teettänyt edellisen vaimonsa pyynnöstä. Kuitenkin piti vain tehdä yksi korvis, mutta Jussini piti sen mielessään, että hän pitää tytöistä ja pojista yhtä paljon ja siten hankki kaksi korvista samaan korvaansa.
      Jussin työ oli lähes koko ajan ulkona oloa ja talvisin ilma oli usein pakkasen puolella. Mies oli kuin nallekarhu vahvoissa vaatteissaan ja parta lähes aina jäisessä huurussa. Olin pitänyt Jussini ulkoasusta huolta ja trimmasin hänen harmaantuneen partansa viikottain. Parta olikin saanut lisää mittaa leuasta ja hän usein katseli itseään peilistä ja totesi, ettei hetki sitten uskonut olevana näinkin komea mies. Myös mies oli töistä tullessaan ihanan raikas ja tuoksui vieressäni raikkaalta ulkoilmalta. Hän oli iltaisin niin väsynyt jo kovasta liikunnasta ja uusien asioiden opettelusta, että hän kömmähti vieressäni miltei heti sikeään uneen. Painauduin Jussiani vasten ja nukahdin itsekin hyvin pian turvallisen mieheni viereen. Aamulla mies heräsi rentoutuneena ja miltei aina kovassa kiimassa. Siinä sitten rakastelimme enne töihin lähtöä.
      Jussini voimat lisääntyivät päivä päivältä ja lihaskunto kasvoi. Hänellä oli jo pienessä ajassa komeat vahvat lihakset ja pidin kovasti ihailla häntä kuin rakastelimme. Hän kesti hyvin peppunaintia ja minun piti aina välillä käyttää apuvälineitä Jussini tyydyttämiseksi. Erilaisia leluista Jussini piti kovasti ja olin tyytyväinen kun sain niitä käyttää rakkaimpani ilahduttamiseksi. Alkuun pidin kovana työnä jatkuvaa panemista, mutta pikkuhiljaa kuntoni lisääntyi kun ei enää ollut jatkuvaa tressiä saadakseni kaluni riittävän jäykäksi. Jussillani taas oli kulli aina lähes kivi kovana. Myös Jussini nahkapuku miellytti minua ja hän piti sitä viikonloppuisi lähes jatkuvasti yllään. Puku narisi kivasti kun työnnyin Jussin partaista suuta suutelemaan. Usein imin Jussini partaa ja pikkuhiljaa komistuvia viiksiä.

    • Aihe on joulun aikaa sivuava. Olen kehitellyt uutta tekstiä viime syksynä ja aamulla muistin salasanani edellisiin kyhäelmiini.

    • kaverille

      Jouluinen tarina. Hyvää Joulua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe