Olen 17-vuotias bi tyttö Vantaalta ja etsisin suunnilleen samanikäistä (-/ 2 vuotta) tyttöystävää pääkaupunkiseudun alueelta. Olen siis ikäluokaltani -98 ja opiskelen tällä hetkellä lukiossa.
Yritän vähän kertoa luonteestani: Olen aika rento ja rauhallinen tyyppi. Ehkä vähän hiljainenkin, mutta tämä muuttuu nopeasti oikeassa seurassa. Minulla on mielestäni hyvä huumorintaju, enkä pelkää itselleni nauramista. (Itsestään on vaikea kertoa...)
Harrastan jalkapalloa, sekä animen katsomista ja mangan lukemista. Pelaan myös silloin tällöin joitain videopelejä kaveriporukan kanssa. Muuten vapaa-aikaa kuluu kaverien kanssa ja youtubessa.
Jos vaikutan hyvältä tyypiltä nii laita viestiä. Kerro vähän itsestäs ja laita vaikka kik tai joku muu.
17-vuotias bi tyttö etsii tyttöystävää pk-seudulta
2
93
Vastaukset
- hehdheheheheh
-99 tyttö espoosta. Menossa ammattikouluun. oon oikeesti huono kertoo itestäni mut ööää semi ilonen aina, kiva, aluks uusien ihmistenkaa ujo mut myöhemmi varmaa enemmpä puhelias ku aluksi. Heitäm paskaa läppää välil ja nauran sit sille yksi eikä kukaan muu Xd jööö. En harrasta mtn juuri nyt mut ennen harrastin jalkapalloa mut nyt olen alottamassa salilla käynnin. Vapaa-ajalla yleens ulkona kavereidenkaa tai kotona netflixii katon. Öää ja ei tässä varmaa mtn enempää 8) mut kik on annuoon
- meikävaa
-98 tyttö helsingist yritän parhaanimukaan selviytyy luikost läpi..
Oon aika sekava pakkaus. Rento ja juttuu tulee ku alku ujoidest oon selvinny. Nauran paljon itelleni ja heitän paskaa läppää mut kyl siel välis iha hyviiki heittoi on :)
Tällähetkellä en harrasta säännöllisesti mitään. Skeittaan, pyöräilen ja piirrän paljon. Harrastin fudist noin 9 vuotta ja edelleen pidän siitä paljon.
Kik: tuddeks
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043