Olen 17-vuotias bi tyttö Vantaalta ja etsisin suunnilleen samanikäistä (-/ 2 vuotta) tyttöystävää pääkaupunkiseudun alueelta. Olen siis ikäluokaltani -98 ja opiskelen tällä hetkellä lukiossa.
Yritän vähän kertoa luonteestani: Olen aika rento ja rauhallinen tyyppi. Ehkä vähän hiljainenkin, mutta tämä muuttuu nopeasti oikeassa seurassa. Minulla on mielestäni hyvä huumorintaju, enkä pelkää itselleni nauramista. (Itsestään on vaikea kertoa...)
Harrastan jalkapalloa, sekä animen katsomista ja mangan lukemista. Pelaan myös silloin tällöin joitain videopelejä kaveriporukan kanssa. Muuten vapaa-aikaa kuluu kaverien kanssa ja youtubessa.
Jos vaikutan hyvältä tyypiltä nii laita viestiä. Kerro vähän itsestäs ja laita vaikka kik tai joku muu.
17-vuotias bi tyttö etsii tyttöystävää pk-seudulta
2
104
Vastaukset
- hehdheheheheh
-99 tyttö espoosta. Menossa ammattikouluun. oon oikeesti huono kertoo itestäni mut ööää semi ilonen aina, kiva, aluks uusien ihmistenkaa ujo mut myöhemmi varmaa enemmpä puhelias ku aluksi. Heitäm paskaa läppää välil ja nauran sit sille yksi eikä kukaan muu Xd jööö. En harrasta mtn juuri nyt mut ennen harrastin jalkapalloa mut nyt olen alottamassa salilla käynnin. Vapaa-ajalla yleens ulkona kavereidenkaa tai kotona netflixii katon. Öää ja ei tässä varmaa mtn enempää 8) mut kik on annuoon
- meikävaa
-98 tyttö helsingist yritän parhaanimukaan selviytyy luikost läpi..
Oon aika sekava pakkaus. Rento ja juttuu tulee ku alku ujoidest oon selvinny. Nauran paljon itelleni ja heitän paskaa läppää mut kyl siel välis iha hyviiki heittoi on :)
Tällähetkellä en harrasta säännöllisesti mitään. Skeittaan, pyöräilen ja piirrän paljon. Harrastin fudist noin 9 vuotta ja edelleen pidän siitä paljon.
Kik: tuddeks
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899