Nettikirjoittelu on turhaa

Sanonvaan

En pidä ihmisistä, jotka aloittavat turhia keskusteluja tällaisiin viestipalveluihin kuin vaikka Suomi24. Nettiin kirjoittajat ovat mielestäni elämäänsä kyllästyneitä ja säälittäviä tapauksia. Erityisesti inhoan tekstejä, joissa vain haukutaan muita ja kritisoidaan toisia. Erityisesti CAPS LOCKIN KÄYTTÖ ÄRSYTTÄÄ MINUA SUURESTI, enkä voi sietää huutomerkkejä!!!!

En pidä ihmisistä, jotka kirjoittavat enemmän kuin yhden kappaleen. Mitä turhaa jaarittelua! Inhoan myös ihmisiä, jotka viesteissään ilmoittavat inhoavansa toisia. Minä inhota kielessä esiintyviä epäjohdonmukaisuuksia, enkä ainakaan itse tee koskaan kirtoitusvirheiyä. Ja voi saatana soikoon minua ärsyttävät kiroilijat!

Mitä järkeä on hengailla netissä keskellä päivää, kun voisi olla ulkonakin? Lopettakaa siis hienojen lopetuskappaleiden tekeminen ja menkää nauttimaan ulkoilmasta!

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itealotit

No juurihan sinä itsekin aloitit turhan keskustelun! JOTEN OLET ITSEKKIN SAMANLAINEN!!!!!! KÄYTÄN CAPSLOCKKIA JA HUUTOMERKKEJÄ VAI JOTTA ÄRSYYNTYISIT!!!!!!!!!!!!! :D

• 416

mahtava provo

• Patakakkone

Parempi ku Immosen.

• Liikaa yleistystä, hieman huonoja ja epäjohdonmukaisia ilmauksia, mutta muuten olen osittain samoilla linjoilla. Varsinkin aloittaessani kirjoittelun nettipalstoilla, minua häiritsivät kirjoitusvirheet, mutta olen oppinut ohittamaan ne. Tässä nyt en puhu aivan puhekielisistä ja hutiloiduista kommenteista; ne ovat edelleenkin mielestäni aivan kamalia.

Minun mielestäni ulkona oleminen ja netissä kirjoittelu eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia asioita. Kumpikin voivat olla tasavertaisia harrastuksia.

Kuka näillä palstoilla muuten väkertää lopetuskappaleita. Edes minä en sitä tee!

• Minä väkerrän. En aina, mutta pitkän stoorin päätteeksi kyllä.

Mielestäni aloitus oli ihan hauska. Tulkitsen tämän nyt huumoriksi ja kyvyksi nauraa myös itselleen (aloittajahan syyllistyy oletettavasti tahallaan kaikkeen kritisoimaansa).

• Aloittaja, mitä mieltä muuten olet hymiöistä? Minun mielestäni ne ovat ärsyttäviä liian paljon käytettyinä. Joskus on hyvä käyttää hymiötä, ettei tule väärinkäsityksiä viestin merkityksen suhteen. Hymiöllä voi osoittaa vaikka ironista sävyä. Joka väliin on kuitenkin aivan turha tunkea mitä erilaisimpia hymiöitä, joiden tulkitsemiseen tarvitsee hymiösanakirjan.

• Sanonvaan

Itse olen vankasti hymiöitä vastaan, enkä juuri käytä niitä.

• Sanonvaan

Esimerkiksi silmää iskevä hymiö tuo viestiin tarpeetonta häröilymeininkiä. En käytä, enkä suosittele käyttämään. If you know what I mean ;)

• Sekin on yksi juttu, että kaikkien kannattaa opetella kappalejako. Ei sivun mittaista kappalejaotonta tekstiä vain jaksa lukea varsinkaan, jos se on täynnä kirjoitusvirheitä. Jos viestissä on lyhyitä kappaleita, sen ehkä jaksaa lukea, vaikka sitä ei niin viimeisen päälle huolitellusti olisi kirjoitettu.

• atry9

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      3020
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2732
    3. 150
      2328
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1920
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1737
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      109
      1695
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      319
      1598
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe