Nettikirjoittelu on turhaa

Sanonvaan

En pidä ihmisistä, jotka aloittavat turhia keskusteluja tällaisiin viestipalveluihin kuin vaikka Suomi24. Nettiin kirjoittajat ovat mielestäni elämäänsä kyllästyneitä ja säälittäviä tapauksia. Erityisesti inhoan tekstejä, joissa vain haukutaan muita ja kritisoidaan toisia. Erityisesti CAPS LOCKIN KÄYTTÖ ÄRSYTTÄÄ MINUA SUURESTI, enkä voi sietää huutomerkkejä!!!!

En pidä ihmisistä, jotka kirjoittavat enemmän kuin yhden kappaleen. Mitä turhaa jaarittelua! Inhoan myös ihmisiä, jotka viesteissään ilmoittavat inhoavansa toisia. Minä inhota kielessä esiintyviä epäjohdonmukaisuuksia, enkä ainakaan itse tee koskaan kirtoitusvirheiyä. Ja voi saatana soikoon minua ärsyttävät kiroilijat!

Mitä järkeä on hengailla netissä keskellä päivää, kun voisi olla ulkonakin? Lopettakaa siis hienojen lopetuskappaleiden tekeminen ja menkää nauttimaan ulkoilmasta!

10

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itealotit

No juurihan sinä itsekin aloitit turhan keskustelun! JOTEN OLET ITSEKKIN SAMANLAINEN!!!!!! KÄYTÄN CAPSLOCKKIA JA HUUTOMERKKEJÄ VAI JOTTA ÄRSYYNTYISIT!!!!!!!!!!!!! :D

• 416

mahtava provo

• Patakakkone

Parempi ku Immosen.

• Liikaa yleistystä, hieman huonoja ja epäjohdonmukaisia ilmauksia, mutta muuten olen osittain samoilla linjoilla. Varsinkin aloittaessani kirjoittelun nettipalstoilla, minua häiritsivät kirjoitusvirheet, mutta olen oppinut ohittamaan ne. Tässä nyt en puhu aivan puhekielisistä ja hutiloiduista kommenteista; ne ovat edelleenkin mielestäni aivan kamalia.

Minun mielestäni ulkona oleminen ja netissä kirjoittelu eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia asioita. Kumpikin voivat olla tasavertaisia harrastuksia.

Kuka näillä palstoilla muuten väkertää lopetuskappaleita. Edes minä en sitä tee!

• Minä väkerrän. En aina, mutta pitkän stoorin päätteeksi kyllä.

Mielestäni aloitus oli ihan hauska. Tulkitsen tämän nyt huumoriksi ja kyvyksi nauraa myös itselleen (aloittajahan syyllistyy oletettavasti tahallaan kaikkeen kritisoimaansa).

• Aloittaja, mitä mieltä muuten olet hymiöistä? Minun mielestäni ne ovat ärsyttäviä liian paljon käytettyinä. Joskus on hyvä käyttää hymiötä, ettei tule väärinkäsityksiä viestin merkityksen suhteen. Hymiöllä voi osoittaa vaikka ironista sävyä. Joka väliin on kuitenkin aivan turha tunkea mitä erilaisimpia hymiöitä, joiden tulkitsemiseen tarvitsee hymiösanakirjan.

• Sanonvaan

Itse olen vankasti hymiöitä vastaan, enkä juuri käytä niitä.

• Sanonvaan

Esimerkiksi silmää iskevä hymiö tuo viestiin tarpeetonta häröilymeininkiä. En käytä, enkä suosittele käyttämään. If you know what I mean ;)

• Sekin on yksi juttu, että kaikkien kannattaa opetella kappalejako. Ei sivun mittaista kappalejaotonta tekstiä vain jaksa lukea varsinkaan, jos se on täynnä kirjoitusvirheitä. Jos viestissä on lyhyitä kappaleita, sen ehkä jaksaa lukea, vaikka sitä ei niin viimeisen päälle huolitellusti olisi kirjoitettu.

• atry9

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      72
      5344
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      34
      2678
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      114
      2260
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1925
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1869
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1780
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      273
      1285
    8. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1244
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      51
      1144
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      78
      1067
    Aihe