Voi näitä kukkahattutätejä, voiko toimia psykologina jos on täysin vieraantunut todellisuudesta ja ihmiselämästä?
Jyväskyläläinen Anna-Mari Nurminen kävi 4- ja 6-vuotiaiden lastensa kanssa Laukaan Lievestuoreen Nokkakiven huvipuistossa kesä-heinäkuun vaihteessa. Huvipuiston kummitusjunan hurja sisältö yllätti sekä äidin että lapset.
– Minun mielestäni sen sisältö on täysin sopimatonta pienille lapsille, psykologina työskentelevä Nurminen sanoo.
Kummitusjunan varrella on muun muassa moottoripyöräilijöitä kaasunaamarit kasvoillaan ja verinen hammaslääkärin vastaanotto. Nurminen kuvaa junan sisältöä groteskiksi.
– Neljävuotiaan lapsen silmät piti peittää nopeasti. Hän oli pian sitä mieltä, ettei halua olla siellä. Kuusivuotias oli aluksi innostunut, mutta jälkeenpäin hänkin on todennut, että juna oli liian pelottava, kertoo Nurminen.
PS. Juuri 4 täyttänyt ei todellakaan tuosta junasta järkyttynyt. Tässäkin tapauksessa järkyttynyt on ÄITI - kannattiko mennä junaan kun pelottaa?
Psykologi sekosi kummitusjunassa...
11
308
Vastaukset
- fgggggh
Kannattaako teidän laukaan hönöt ylipäätään pysyä ihmisten ilmoilta pois ootte niin tyhmiä ääliöt?!
- novoivoi
Onko luetun ymmärtämisessä vikaa?
Tämä järkyttynyt oli nimen omaa jyväskyläläinen, psykologi naisihminen. Taitaa tädiltä olla eläminen vähän hakusassa.
- zcccccg
On sen verran surkea puisto ja epäsiisti etten enää ikinä vie lapsiani sinne rikkinäisä vekottimia lojuu pitkin nurkkia
- Anonyymi
Mitä ,niin epäsiisti pillu ja roikkui kaikenmaailman lerputtimia, voi kauheeta
- Anonyymi
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi
- Anonyymi
esinahkaa vaa taaksepäin
- Anonyymi
Niin sulla jos edes omistat reppana
- Anonyymi
einahkaa löytyy kolmen kalun verran mutta sisuksia ei kunnolla eds yhteen, nyt seisoo täysillä ja viivotin näyttää 12,5 senttiä, mikä avuksi, ollen syntyperäinen laukaalainen?
- Anonyymi
Siis sun tuulitunneli korvies välissä tuon mittanen
- Anonyymi
kummitusmunaa psygolokille , takaapäin rintojenvälistä suihin..
- Anonyymi
lepakko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201