Vartijan surma...

tubac

Onko tietoo kellään itäsuomessa tapahtuneesta vartijan kuolemaan johtaneesta puukotuksesta? Onko jutussa perää, tapahtunut nyt lähiaikoina..vai onko?

11

6166

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoniekkaneropattiSTT

Näin on päässyt käymään eräälle vartijalle.

• mikki

Pitää paikkaansa. Vartija oli havainnut näpistelijän ja tuonut epäillyn jonnekin takahuoneeseen. Yht´äkkiä epäilty oli lyönyt vartijaa veitsellä. Vartija kuoli saamiinsa vammoihin.

• Duunari

Murheellista että noin oli päässyt käymään. Onko aiheesta jotain lehtiartikkelia tai vastaavaa? Kuinka tuore tapaus tämä on?

• ei nappaa
        Duunari kirjoitti:

Murheellista että noin oli päässyt käymään. Onko aiheesta jotain lehtiartikkelia tai vastaavaa? Kuinka tuore tapaus tämä on?

mulle on ihan sama mihin joku kuolee ja millon.

• Olkaa tarkkana siellä kentä...

Tapaus sattui Kokkolassa muutama vuosi sitten, psyykkisistä häiriöistä kärsivä mies viilteli isossa tavaratalossa(Citymarket?) hänet kiinniottotilaan vienyttä vartijaa. Surmansa saanut vartija oli noin kaksikymppinen. Kerrassaan hyvin ikävä tapaus joka olkoon muistutuksena turva-alan pimeästä puolesta, näissä hommissa voi mennä henki!

• Annu_p
        ei nappaa kirjoitti:

mulle on ihan sama mihin joku kuolee ja millon.

Mutta tuskin kyseisen
        vartijan omaisille ja läheisille.

• tubac

Tiedän siitä aiemmasta mistä on jo aikaa mutta kuulin jutun, että nyt lähiaikoina olis sattunut jotain vastaavaa..

• Markku

Ei nämä uskalla näistä huudella. On ihan ymmärrettävää, että nälkäinen, jolle tarjotaan vain nyrkkiä ja pamppua, riuhtaisee lopulta kunnolla.

• Anonyymi
        Markku kirjoitti:

Ei nämä uskalla näistä huudella. On ihan ymmärrettävää, että nälkäinen, jolle tarjotaan vain nyrkkiä ja pamppua, riuhtaisee lopulta kunnolla.

Totta

• Anonyymi

Antakaa vartijat ihmisten liikkua vapaasti niin kukaan,ei tapa ketään.Missään ja milloinkaan.Ette ole Jumalia jotka määräävät ihmisten elämää....Menkää oikeisiin töihin.

• Anonyymi

Ahaa eli kun joku iso mies tulee ja laittaa sinulle väkisin sormen peppuun niin poliisi ei saa ottaa henkilöä kiinni vaan pitää päästää kulkemaan vapaasti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2291
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      58
      755
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      731
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      80
      569
    5. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      519
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      514
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    10. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      176
      503
    Aihe