Vartijan surma...

tubac

Onko tietoo kellään itäsuomessa tapahtuneesta vartijan kuolemaan johtaneesta puukotuksesta? Onko jutussa perää, tapahtunut nyt lähiaikoina..vai onko?

11

6137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoniekkaneropattiSTT

Näin on päässyt käymään eräälle vartijalle.

• mikki

Pitää paikkaansa. Vartija oli havainnut näpistelijän ja tuonut epäillyn jonnekin takahuoneeseen. Yht´äkkiä epäilty oli lyönyt vartijaa veitsellä. Vartija kuoli saamiinsa vammoihin.

• Duunari

Murheellista että noin oli päässyt käymään. Onko aiheesta jotain lehtiartikkelia tai vastaavaa? Kuinka tuore tapaus tämä on?

• ei nappaa
        Duunari kirjoitti:

Murheellista että noin oli päässyt käymään. Onko aiheesta jotain lehtiartikkelia tai vastaavaa? Kuinka tuore tapaus tämä on?

mulle on ihan sama mihin joku kuolee ja millon.

• Olkaa tarkkana siellä kentä...

Tapaus sattui Kokkolassa muutama vuosi sitten, psyykkisistä häiriöistä kärsivä mies viilteli isossa tavaratalossa(Citymarket?) hänet kiinniottotilaan vienyttä vartijaa. Surmansa saanut vartija oli noin kaksikymppinen. Kerrassaan hyvin ikävä tapaus joka olkoon muistutuksena turva-alan pimeästä puolesta, näissä hommissa voi mennä henki!

• Annu_p
        ei nappaa kirjoitti:

mulle on ihan sama mihin joku kuolee ja millon.

Mutta tuskin kyseisen
        vartijan omaisille ja läheisille.

• tubac

Tiedän siitä aiemmasta mistä on jo aikaa mutta kuulin jutun, että nyt lähiaikoina olis sattunut jotain vastaavaa..

• Markku

Ei nämä uskalla näistä huudella. On ihan ymmärrettävää, että nälkäinen, jolle tarjotaan vain nyrkkiä ja pamppua, riuhtaisee lopulta kunnolla.

• Anonyymi
        Markku kirjoitti:

Ei nämä uskalla näistä huudella. On ihan ymmärrettävää, että nälkäinen, jolle tarjotaan vain nyrkkiä ja pamppua, riuhtaisee lopulta kunnolla.

Totta

• Anonyymi

Antakaa vartijat ihmisten liikkua vapaasti niin kukaan,ei tapa ketään.Missään ja milloinkaan.Ette ole Jumalia jotka määräävät ihmisten elämää....Menkää oikeisiin töihin.

• Anonyymi

Ahaa eli kun joku iso mies tulee ja laittaa sinulle väkisin sormen peppuun niin poliisi ei saa ottaa henkilöä kiinni vaan pitää päästää kulkemaan vapaasti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      259
      2727
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1934
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      96
      1599
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe