Vartijan surma...

tubac

Onko tietoo kellään itäsuomessa tapahtuneesta vartijan kuolemaan johtaneesta puukotuksesta? Onko jutussa perää, tapahtunut nyt lähiaikoina..vai onko?

11

5827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoniekkaneropattiSTT

      Näin on päässyt käymään eräälle vartijalle.

    • mikki

      Pitää paikkaansa. Vartija oli havainnut näpistelijän ja tuonut epäillyn jonnekin takahuoneeseen. Yht´äkkiä epäilty oli lyönyt vartijaa veitsellä. Vartija kuoli saamiinsa vammoihin.

      • Duunari

        Murheellista että noin oli päässyt käymään. Onko aiheesta jotain lehtiartikkelia tai vastaavaa? Kuinka tuore tapaus tämä on?


      • ei nappaa
        Duunari kirjoitti:

        Murheellista että noin oli päässyt käymään. Onko aiheesta jotain lehtiartikkelia tai vastaavaa? Kuinka tuore tapaus tämä on?

        mulle on ihan sama mihin joku kuolee ja millon.


      • Olkaa tarkkana siellä kentä...

        Tapaus sattui Kokkolassa muutama vuosi sitten, psyykkisistä häiriöistä kärsivä mies viilteli isossa tavaratalossa(Citymarket?) hänet kiinniottotilaan vienyttä vartijaa. Surmansa saanut vartija oli noin kaksikymppinen. Kerrassaan hyvin ikävä tapaus joka olkoon muistutuksena turva-alan pimeästä puolesta, näissä hommissa voi mennä henki!


      • Annu_p
        ei nappaa kirjoitti:

        mulle on ihan sama mihin joku kuolee ja millon.

        Mutta tuskin kyseisen
        vartijan omaisille ja läheisille.


    • tubac

      Tiedän siitä aiemmasta mistä on jo aikaa mutta kuulin jutun, että nyt lähiaikoina olis sattunut jotain vastaavaa..

      • Markku

        Ei nämä uskalla näistä huudella. On ihan ymmärrettävää, että nälkäinen, jolle tarjotaan vain nyrkkiä ja pamppua, riuhtaisee lopulta kunnolla.


      • Anonyymi
        Markku kirjoitti:

        Ei nämä uskalla näistä huudella. On ihan ymmärrettävää, että nälkäinen, jolle tarjotaan vain nyrkkiä ja pamppua, riuhtaisee lopulta kunnolla.

        Totta


    • Anonyymi

      Antakaa vartijat ihmisten liikkua vapaasti niin kukaan,ei tapa ketään.Missään ja milloinkaan.Ette ole Jumalia jotka määräävät ihmisten elämää....Menkää oikeisiin töihin.

      • Anonyymi

        Ahaa eli kun joku iso mies tulee ja laittaa sinulle väkisin sormen peppuun niin poliisi ei saa ottaa henkilöä kiinni vaan pitää päästää kulkemaan vapaasti?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe