Avustajat älykkyystestiin

Hirveäämenoa

Kun vammaiselle annetaan avustajalta olisi syytä testata älykkyys. Vajaaälyinen on vaaraksi vammaiselle. Tänään ajoi aikuinen tai teinikäinen vammainen polkupyörällä kevyenliikenteen väylällä avustajan kanssa. Ajoneuvona oli aikuisten kokoa oleva kolmepyöräinen polkupyörä. Sellainen on muutenkin todella leveä, joten avustajan on se huomioitava. Polkupyörän kuljettajasta näki, että sen kuljettaja on vammainen. Ilmesti neurologista vammaisuutta tai jälkeenjääneisyyttä. Pyörän hallinta tuotti vaikeuksia. Eikö avustaja voi pysäyttää pyörää, että liikenneruuhka pääsee ohi. Jouduin taluttamaan pyörää pitkän matkan, kun ei päässyt ohi. Ei ollut kiire, mutta kassissa olevat ruuat pitää saada tälläisena kuumana hellepäivänä viivyttelemättä jääkaappiin.

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiireeioominnee

Vammaisella annetaan avustaja??????????? Eiköhän asia ole niin. että vammainen itse valitsee avustajan.
      Kyseenalaistaa voi kaikki asiat jos niin haluaa.

• euromies

Kattopas jos joku aamu ei vaikka käsi ja jalka liiku.ajattelet muuta kun ruokakassiasi.totta että täytyy olla ite perillä jottei väärää avustajaa ota.sen voi itse päättää.eikä kaikki avustajat pidä ilmaisesta matkailusta lappiin tai minne nyt milloinkin tekee mieli.hotelli kuolema tulee.tai peräpukamat matkailu autossa istumisesta.enkä ottas vanhaa mummoa riesaksi.mulla on sama ollu vuosia ja paljon on ajettu ,asuttu hotelleissa jne.ite joutuu maksaa reissut mutta vakuutusyhtiö työntää rahaa.25v palkka juoksee jos henki pihisee.ajan luksus autoilla kun on käsikaasujarru .vastapuolen 80v.maito hakureissulle tulee n.4miljoonaa euroa hintaa.kaikkineen mitä joutuuvat maksamaan mulle ja välillisesti fyssaan,lekureihin jne.no vastapuoli kupsahti iha ite mutta yritän elää vaikka vittuuksillaan ja kalliimman mukaan.eikä nuorista joilla ei ole mitään koulutusta terveysalalta ,ole avustajaksi.täytyy olla sairaanhoitaja tai lähihoitaja.muuten voi unohtaa ainakin mut.thaimaasta saa ahkeria.

• on_____

Samaa mieltä. En ymmärrä miksi avustajat eivät käytä maalaisjärkeään. Todella erikoisia asioita on tapahtunut. Missä heidän vastuunsa??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      3020
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2732
    3. 150
      2328
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1920
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1737
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      109
      1695
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      319
      1598
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe