En tiedä voiko tallaista luokitella. Haluaisin hirveästi tutustus pariskuntiin. Matkustella ja harrastaa seksiä kolmestaan. Tunteekohan jotkut myös näin?
Muut seksuaalisuudet, kolmestaan.
5
223
Vastaukset
Miksi kaikki pitäisi voida luokitella?
Se olis helpompaa vaan sanoa muille, pariskunnille, mä oon sitä. Ja ne tietäs heti että mä oon kiinnostunut niistä pariskuntana.
peepingtommi1 kirjoitti:
Mitä jos van kerrot olevasi kiinnostunut heistä pariskuntana? Eikö se aja saman asian?
Kyllä, ehkä sitä toisaalta haluuaa luokitella itsensä. Eikä olla vaan yleisnimikkeen pervo alla.
Haluan oman heimon?Ymmärrän kyllä. Itse taasen olen todennut että mitä turhaan lokeroisin itseäni, kun olen vaan oma itseni. Ehken johtuu siitäkin, etten ole kokenut mitään yhteenkuuluvuutta seksuaalisuuden takia mihinkään heimoon.
Perusta vaan:) Kolmas pyörä heimo?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038