Onko se ase-kaupan tytteli ekan saaren maalais ase-kaupassa?
Taas tarvitsen jelppivä.
5
353
Vastaukset
tarkemmin sanottuna Blueberry nimisessä kylässä se on sielä katolla ampumassa (älä mene väliin ampuu sut)
- Scrappy-doo
Täytyykö sun mennä erityisesti joku siihen liittyvä tehtävä?
Scrappy-doo kirjoitti:
Täytyykö sun mennä erityisesti joku siihen liittyvä tehtävä?
muistaakseni vain denicen ja millien saa tehtävästä kaikki muut on aina iskettävissä jos se ei ole paikalla kun käväset kattomassa ota kello ajat ylös aiemmasta keskustelusta ja käy silloin kattomassa
- Scraapy-doo
scuubi kirjoitti:
muistaakseni vain denicen ja millien saa tehtävästä kaikki muut on aina iskettävissä jos se ei ole paikalla kun käväset kattomassa ota kello ajat ylös aiemmasta keskustelusta ja käy silloin kattomassa
Ei sitä (Helenaa) näy siellä katolla ja mulla on kaikki vaatimukset sexualisuus, lihavuus ja musclet täynnä mitä pitää vielä tehdä?
PS. Ilmestyykö se (Helena) sinne vaikka olisit viellä Denicen kanssa? Scraapy-doo kirjoitti:
Ei sitä (Helenaa) näy siellä katolla ja mulla on kaikki vaatimukset sexualisuus, lihavuus ja musclet täynnä mitä pitää vielä tehdä?
PS. Ilmestyykö se (Helena) sinne vaikka olisit viellä Denicen kanssa?voit deittailla kaikkia se ei vaikuta muihin ollenkaan voi olla että se tuli sit jonkun tehtävän jälkeen ite keräsin nuo ylimääräset vasta läpi pelattuani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787