Minulla on 2 poikarottaa ja ne ovat päässeet lihomaan aikas paljon. Ongelmana on siis se etten tiedä miten saisin niitä vähän "laihemmiksi"! Kun ne eivät häkissäkään oikeen tee mitään muuta kun nukkuvat vaikka olen laittanut häkkiin erilaisia virityksiä ja toisena ongelmana on se ettei ne liiku paljoakaan häkissä esim. Ei suostu/uskalla mennä enään köysiä pitkin! Olen myös juoksuttanut niitä pari päivää oikein kunnolla ja aion tietenkin jatkaa tätä vielä jonkin aikaa. Jos sinulla olisi vinkkejä miten saisin niitä vähän edes "laihdutettua" siitä olisi paljon apua minulle!
Lihavia rottia
Rottarakas
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285