Kiusaaminen..

huumorintajutonpaska

Minusta kiusaaminen on kamalaa. Osahan kiusatuista muuttuu tai tekee itsarin. Eivät toki kaikki,koska maailmassahan on niin erilaisia ihmisiä.

Minusta kiusaaminen työpaikoilla on jo ERITTÄIN HÄPEÄLLISTÄ JA NOLOA AIKUISILTA IHMISILTÄ, aikuisten tulisi jo hiukan ymmärtää ihmisiä ja heidän tunteitaan. Tulee kunnioittaa ihmisiä eikä haukkua!

Minä ymmärrän ihmisiä jotka kuolevat vain koska heitä kiusataan.

Uskon että kaikki ovat ainakin kokeneet kiusatuksi tulemisen. En ole ollut hei mikää enkeli,mut mä ymmärrän myös kiusaajia. Mutta he saisivat myös ymmärtää sen ettei toisia saa kiusata.

Mehän ollaan erilaisia jtn, ME MYÖS KIUKUSTUMME ERI ASIOISTA. Mä kiukustun jo aika pienestä...jotkut eivät kiukustu melkee millään.

Fyysinen kiusaus ei satuta aina niin paljoa kuin henkinen. esim nimittely. Servaukset ovat ihan tyhmiä, kun siihen vielä sekoitetaan servattavan perhe.

Olen itse pohtinu täs itsemurhaa, jokin ääni "sisälläni" sanoo että ei vielä. En tiedä minua pelottaa elämä. Olen ollut kiinnostunut aiheista: Kiusaus,masennus,laillinen itsemurha/itsemurha, persoonallisuushäiriöt.

Olen aika huono kirjoittaan..kuten huomaattekin :DDD

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumorintajutonpaska

olen jo 12 pitäisi osata kirjoittaa noi kunnolla xd

• neekerimaakari

Väitätkö vastaan, väittävätkö he vastaan? Eikö kukaan voita? Eivätkö edes aikuiset pärjää sinulle? Ei haittaa, he ovat joko yhtä tyhmiä, tai tyhmempiä kuin sinä.

• cttgtjulukubi

hah

• Kiusaaminen on todella ikävä asia. Koulussa kannattaa mainita opettajalle, jos itseä kiusataan tai jos näkee jotakuta toista kiusattavan. Ei ole mitenkään noloa tai urpoa kertoa aikuiselle. Sillä tavalla kiusaamisen voi oikeasti saada loppumaan. Jos ei kerro kenellekään, saattaa kiusaaminen jatkua jopa vuosia.

Jos mielessä liikkuu itsetuhoisia ajatuksia, niistäkin kannattaa puhua jollekin luotettavalle aikuiselle. Yksi hyvä vaihtoehto on soittaa esimerkiksi MML:n lasten ja nuorten puhelimeen tai valtakunnalliseen kriisipuhelimeen (numerot löytyvät Googlesta).

• hththyyb

noh kinost

• kiusattumonesti

Teillä menee elämää hukkaan ku pelkäätte niitä koulun"koviksia" jotka todellisuudessa luusereita. KERTOKAA HETI OPETTAJALLE! Minun kiusaaminen loppui kun kerroin. :)))))

• NössöilleEiArmoa

Jos joutuu kiusatuksi, on heikko. Pitää osata puolustautua ihan samalla tavalla kuin vaikka jänis puolustautuu sudelta - heikot yksilöt syödään ja vahvimmat selviävät. Ydinsodan jälkeen tämä sääntö vahvistuu entisestään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe