Kiusaaminen..

huumorintajutonpaska

Minusta kiusaaminen on kamalaa. Osahan kiusatuista muuttuu tai tekee itsarin. Eivät toki kaikki,koska maailmassahan on niin erilaisia ihmisiä.

Minusta kiusaaminen työpaikoilla on jo ERITTÄIN HÄPEÄLLISTÄ JA NOLOA AIKUISILTA IHMISILTÄ, aikuisten tulisi jo hiukan ymmärtää ihmisiä ja heidän tunteitaan. Tulee kunnioittaa ihmisiä eikä haukkua!

Minä ymmärrän ihmisiä jotka kuolevat vain koska heitä kiusataan.

Uskon että kaikki ovat ainakin kokeneet kiusatuksi tulemisen. En ole ollut hei mikää enkeli,mut mä ymmärrän myös kiusaajia. Mutta he saisivat myös ymmärtää sen ettei toisia saa kiusata.

Mehän ollaan erilaisia jtn, ME MYÖS KIUKUSTUMME ERI ASIOISTA. Mä kiukustun jo aika pienestä...jotkut eivät kiukustu melkee millään.

Fyysinen kiusaus ei satuta aina niin paljoa kuin henkinen. esim nimittely. Servaukset ovat ihan tyhmiä, kun siihen vielä sekoitetaan servattavan perhe.

Olen itse pohtinu täs itsemurhaa, jokin ääni "sisälläni" sanoo että ei vielä. En tiedä minua pelottaa elämä. Olen ollut kiinnostunut aiheista: Kiusaus,masennus,laillinen itsemurha/itsemurha, persoonallisuushäiriöt.

Olen aika huono kirjoittaan..kuten huomaattekin :DDD

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumorintajutonpaska

      olen jo 12 pitäisi osata kirjoittaa noi kunnolla xd

    • neekerimaakari

      Väitätkö vastaan, väittävätkö he vastaan? Eikö kukaan voita? Eivätkö edes aikuiset pärjää sinulle? Ei haittaa, he ovat joko yhtä tyhmiä, tai tyhmempiä kuin sinä.

      • cttgtjulukubi

        hah


    • Kiusaaminen on todella ikävä asia. Koulussa kannattaa mainita opettajalle, jos itseä kiusataan tai jos näkee jotakuta toista kiusattavan. Ei ole mitenkään noloa tai urpoa kertoa aikuiselle. Sillä tavalla kiusaamisen voi oikeasti saada loppumaan. Jos ei kerro kenellekään, saattaa kiusaaminen jatkua jopa vuosia.

      Jos mielessä liikkuu itsetuhoisia ajatuksia, niistäkin kannattaa puhua jollekin luotettavalle aikuiselle. Yksi hyvä vaihtoehto on soittaa esimerkiksi MML:n lasten ja nuorten puhelimeen tai valtakunnalliseen kriisipuhelimeen (numerot löytyvät Googlesta).

      • hththyyb

        noh kinost


    • kiusattumonesti

      Teillä menee elämää hukkaan ku pelkäätte niitä koulun"koviksia" jotka todellisuudessa luusereita. KERTOKAA HETI OPETTAJALLE! Minun kiusaaminen loppui kun kerroin. :)))))

    • NössöilleEiArmoa

      Jos joutuu kiusatuksi, on heikko. Pitää osata puolustautua ihan samalla tavalla kuin vaikka jänis puolustautuu sudelta - heikot yksilöt syödään ja vahvimmat selviävät. Ydinsodan jälkeen tämä sääntö vahvistuu entisestään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe