Kiusaaminen..

huumorintajutonpaska

Minusta kiusaaminen on kamalaa. Osahan kiusatuista muuttuu tai tekee itsarin. Eivät toki kaikki,koska maailmassahan on niin erilaisia ihmisiä.

Minusta kiusaaminen työpaikoilla on jo ERITTÄIN HÄPEÄLLISTÄ JA NOLOA AIKUISILTA IHMISILTÄ, aikuisten tulisi jo hiukan ymmärtää ihmisiä ja heidän tunteitaan. Tulee kunnioittaa ihmisiä eikä haukkua!

Minä ymmärrän ihmisiä jotka kuolevat vain koska heitä kiusataan.

Uskon että kaikki ovat ainakin kokeneet kiusatuksi tulemisen. En ole ollut hei mikää enkeli,mut mä ymmärrän myös kiusaajia. Mutta he saisivat myös ymmärtää sen ettei toisia saa kiusata.

Mehän ollaan erilaisia jtn, ME MYÖS KIUKUSTUMME ERI ASIOISTA. Mä kiukustun jo aika pienestä...jotkut eivät kiukustu melkee millään.

Fyysinen kiusaus ei satuta aina niin paljoa kuin henkinen. esim nimittely. Servaukset ovat ihan tyhmiä, kun siihen vielä sekoitetaan servattavan perhe.

Olen itse pohtinu täs itsemurhaa, jokin ääni "sisälläni" sanoo että ei vielä. En tiedä minua pelottaa elämä. Olen ollut kiinnostunut aiheista: Kiusaus,masennus,laillinen itsemurha/itsemurha, persoonallisuushäiriöt.

Olen aika huono kirjoittaan..kuten huomaattekin :DDD

7

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumorintajutonpaska

olen jo 12 pitäisi osata kirjoittaa noi kunnolla xd

• neekerimaakari

Väitätkö vastaan, väittävätkö he vastaan? Eikö kukaan voita? Eivätkö edes aikuiset pärjää sinulle? Ei haittaa, he ovat joko yhtä tyhmiä, tai tyhmempiä kuin sinä.

• cttgtjulukubi

hah

• Kiusaaminen on todella ikävä asia. Koulussa kannattaa mainita opettajalle, jos itseä kiusataan tai jos näkee jotakuta toista kiusattavan. Ei ole mitenkään noloa tai urpoa kertoa aikuiselle. Sillä tavalla kiusaamisen voi oikeasti saada loppumaan. Jos ei kerro kenellekään, saattaa kiusaaminen jatkua jopa vuosia.

Jos mielessä liikkuu itsetuhoisia ajatuksia, niistäkin kannattaa puhua jollekin luotettavalle aikuiselle. Yksi hyvä vaihtoehto on soittaa esimerkiksi MML:n lasten ja nuorten puhelimeen tai valtakunnalliseen kriisipuhelimeen (numerot löytyvät Googlesta).

• hththyyb

noh kinost

• kiusattumonesti

Teillä menee elämää hukkaan ku pelkäätte niitä koulun"koviksia" jotka todellisuudessa luusereita. KERTOKAA HETI OPETTAJALLE! Minun kiusaaminen loppui kun kerroin. :)))))

• NössöilleEiArmoa

Jos joutuu kiusatuksi, on heikko. Pitää osata puolustautua ihan samalla tavalla kuin vaikka jänis puolustautuu sudelta - heikot yksilöt syödään ja vahvimmat selviävät. Ydinsodan jälkeen tämä sääntö vahvistuu entisestään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5111
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4563
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      102
      1324
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1320
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      933
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      803
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe