Olen ostanut Hitachin tuotteita ja nyt olen huomannut ettei niihin saa varaosia. Aikaisempaa kokemusta huollon ongelmista on ollut sähkökoneilla. Nyt erehdyin ostamaan Hitachin moottorisahoja (tarkennuksena etteivät kaikki tule Kiinasta). Huollosta ei löydy osia hyllystä. Mikä on vielä käsittämätöntä, on maahantuojan toiminta. Lähetin palautetta aiheesta yhteystiedoillani ja vastausta ei ole tullut. Eli heiltäkään osia ei sitten saa. Polttomoottorihuollon listalta olevaan yritykseen otin yhteyttä niin heidän vastaus oli etteivät he myy kyseistä sahamerkkiä vaikka heidän nimi oli Hitachin virallisella sivulla (kyseinen lista http://www.hitachi-powertools.fi/service-3/lisaeinfoa). Mielestäni 2000 luvulla yritysten tai ainakaan maahantuojien ei pitäisi toimia kyseisellä tavalla.
Maksakaa ennemmin jostain muusta merkistä jolla huolto pelaa. Mikäli koneitä käytetään ammattikäytössä niin varaosia tarvitaan merkistä riippumatta.
Hitachin huolto ja varaosat
ent.ostaja
3
3626
Vastaukset 3
- Varaosaton
Sama tilanne on täälläkin. Saha teho/painosuhteeltaan ihan ok. Kytkimen rumpu alkaa olla finaalissa. Lähetin s-postia kahdelle ko. sahaa myyvälle liikkeelle, kumpikaan ei vaivaudu vastaamaa. Mahtaa seuraavat sahat tulla laskevan auringon suunnalta.
- Anonyymi
Kaasuttimen kalvoja olen ehtinyt netin kautta ei oo löytynyt.
- Anonyymi
Kamalaa, mitä muuta ei ole löytynyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3202540
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1721660- 271634
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791507- 481007
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa266866Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247763- 56630
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46541- 39541