pelissä on loista rafiikka onko missään muussa pelissä parempaa grafiikkaa???????
hieno grafiikka
5
369
Vastaukset
jos meinaat gta san andreasta niin on parempia grafiikasia pelejä
- Mazalus
auta!!!!!minkä pelin toivon synttäri lahjaks ?
Jos SA:sta puhutaan niin hieno on grafiikka. PS2 tuskin jaksaa edes parempaa pyörittääkkään ilman latausaikoja kaupunkien välillä. Ostin siks sen pleikkarille kun en jaksanu odottaa pc versiota. Eikä se grafiikan taso mua haittaa.
Ja hienoa! Meillähän on sheriffi täällä :)- Mazalus
mikä peli on kyseessä ????jos puhutaan SA:asta nii on ihan himputin hyvä grafiikka
- miä
Enpä ole peliä pelanna kun en omista ps /2 mutta olempahan lukenna että ps2 ei enää oikein jaksa k.o peliä pyörittää, muisti ei riitä. elikkä pleikkari2 alkaa tulla tiensä päähän. Kunhan k.o peli ilmestyy pc:lle kerrompa sitten grafiikasta enemmän. Toi vicecity ei musta pc:llä kaksiselta näytä, tosin hyvä ja hauska peli sen on, ihmetyttää vaan mistä se on saanut 18 tarran, ei toi musta niin väkivaltaselta näytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777