Mua on alkanu syömään, kun noi YLEn vihervassarit toimittajat on huolissaan noista mustista pojista, siis Immonen ja Jyväskylän natsit on säälittäviä, lusikalla annettu, ei voi vaatia kauhalla.
Olen 47- vuotias äijä, siis rasistipaska, mutta ihan tosi voitasko puhua asiasta ihan totta.
Mun puolesta vois tehdä silleen, että meidät 40 äijät vietäs kuopan reunalle ja nappi ottaan, kun ollaan niin paskoja, saattas olla Kreikan tie aika lähellä, me kun vaan kustannetaan tän maan asumistuet, opintotuet, koulut ja terveydenhuolto
Että jos sais vähän kunnioitusta, mä ymmärrän noita vihreiden- ja leppäkerttujen puheenjohtajia herraspenskoja ei ole tarvinnut koskaan rahaa miettiä.
Mites, jos vaikka joku YLE n toimittaja tutkis Somali- miesten verokertymän viimeseltä 5- vuodelta, vai olenko mä nyt rasisti.
Vittu, yhteiskuntasopimusta tehdään, kyllä mua kiinnostas minkä takia mä teen pari tuntia päivässä ilmaseksi, vois noi somalitkin osallistua, jätkät veti kiljua palmun alla ja kun tuli sota nää maisterit tuli akkojen hameen helmassa Eurooppaan
Pahis rasistit
2
126
Vastaukset
- Maailmankansalainenmäoon
Minkäs maalainen itse olet? Mä en nyt ollenkaan saanut käsitystä, että mitä tarkoitat. Sanoja oli toisensa perään, ja jokaisen niistä kyllä ymmärsin, mutta kun kokonaisuutena sun lauseet ei vaan ollut ymmärrettäviä. Ja mitä tekemistä Suomen politiikalla on Dominikaanisen tasavallan kanssa?
Ja missä kaupungissa asut? Olen kuullut maalla asuvien kommentoivan somalien työllisyyttä vaikkei he edes kovin montaa tunne. Pääkaupunkiseudulla mulla on ollut jokaisessa työpaikassa somalityökavereita ja opiskelukavereita. Myönnettäköön, että vanhaa polvea ei tunnu kiinnostavan töiden teko, mutta nuorempia kiinnostaa kovasti yhteisönsä maine. Usein naiset jää kotiin lasten kanssa, mutta haittaako tuo, jos mies käy töissä. Itsekin olen nykyään kotiäiti, jonka mies hoitaa elatuksen.- kuinkas
No täähän on selvää; meillä on muka varaa maksaa tukia kehitysmaihin, asuttaa ja elättää kaikkien muiden maiden sotapakolaisia, ja vielä omat juopot ja hullut.
Ja sitten kun nämä meidän "rikkaat" matkustaa ulkomaille, he maksavat mukisematta neljänneksen hintatasoisessa maassa suomalaisen tason mukaan pyydetyn hinnan! Se vääristää niiden kolmansien maiden asukkaiden köyhempien ja rehellisten ihmisten taloutta entisestään, koska vain huijarikauppiaat ja varkaat pärjäävät silloin!
Eihän tuo juttu oikeastaan tänne kuulu, vaikka sivuaakin kokonaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043