Pahis rasistit

Kivisripa

Mua on alkanu syömään, kun noi YLEn vihervassarit toimittajat on huolissaan noista mustista pojista, siis Immonen ja Jyväskylän natsit on säälittäviä, lusikalla annettu, ei voi vaatia kauhalla.
Olen 47- vuotias äijä, siis rasistipaska, mutta ihan tosi voitasko puhua asiasta ihan totta.
Mun puolesta vois tehdä silleen, että meidät 40 äijät vietäs kuopan reunalle ja nappi ottaan, kun ollaan niin paskoja, saattas olla Kreikan tie aika lähellä, me kun vaan kustannetaan tän maan asumistuet, opintotuet, koulut ja terveydenhuolto
Että jos sais vähän kunnioitusta, mä ymmärrän noita vihreiden- ja leppäkerttujen puheenjohtajia herraspenskoja ei ole tarvinnut koskaan rahaa miettiä.
Mites, jos vaikka joku YLE n toimittaja tutkis Somali- miesten verokertymän viimeseltä 5- vuodelta, vai olenko mä nyt rasisti.
Vittu, yhteiskuntasopimusta tehdään, kyllä mua kiinnostas minkä takia mä teen pari tuntia päivässä ilmaseksi, vois noi somalitkin osallistua, jätkät veti kiljua palmun alla ja kun tuli sota nää maisterit tuli akkojen hameen helmassa Eurooppaan

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailmankansalainenmäoon

Minkäs maalainen itse olet? Mä en nyt ollenkaan saanut käsitystä, että mitä tarkoitat. Sanoja oli toisensa perään, ja jokaisen niistä kyllä ymmärsin, mutta kun kokonaisuutena sun lauseet ei vaan ollut ymmärrettäviä. Ja mitä tekemistä Suomen politiikalla on Dominikaanisen tasavallan kanssa?

Ja missä kaupungissa asut? Olen kuullut maalla asuvien kommentoivan somalien työllisyyttä vaikkei he edes kovin montaa tunne. Pääkaupunkiseudulla mulla on ollut jokaisessa työpaikassa somalityökavereita ja opiskelukavereita. Myönnettäköön, että vanhaa polvea ei tunnu kiinnostavan töiden teko, mutta nuorempia kiinnostaa kovasti yhteisönsä maine. Usein naiset jää kotiin lasten kanssa, mutta haittaako tuo, jos mies käy töissä. Itsekin olen nykyään kotiäiti, jonka mies hoitaa elatuksen.

• kuinkas

No täähän on selvää; meillä on muka varaa maksaa tukia kehitysmaihin, asuttaa ja elättää kaikkien muiden maiden sotapakolaisia, ja vielä omat juopot ja hullut.
        Ja sitten kun nämä meidän "rikkaat" matkustaa ulkomaille, he maksavat mukisematta neljänneksen hintatasoisessa maassa suomalaisen tason mukaan pyydetyn hinnan! Se vääristää niiden kolmansien maiden asukkaiden köyhempien ja rehellisten ihmisten taloutta entisestään, koska vain huijarikauppiaat ja varkaat pärjäävät silloin!
        Eihän tuo juttu oikeastaan tänne kuulu, vaikka sivuaakin kokonaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe