Pahis rasistit

Kivisripa

Mua on alkanu syömään, kun noi YLEn vihervassarit toimittajat on huolissaan noista mustista pojista, siis Immonen ja Jyväskylän natsit on säälittäviä, lusikalla annettu, ei voi vaatia kauhalla.
Olen 47- vuotias äijä, siis rasistipaska, mutta ihan tosi voitasko puhua asiasta ihan totta.
Mun puolesta vois tehdä silleen, että meidät 40 äijät vietäs kuopan reunalle ja nappi ottaan, kun ollaan niin paskoja, saattas olla Kreikan tie aika lähellä, me kun vaan kustannetaan tän maan asumistuet, opintotuet, koulut ja terveydenhuolto
Että jos sais vähän kunnioitusta, mä ymmärrän noita vihreiden- ja leppäkerttujen puheenjohtajia herraspenskoja ei ole tarvinnut koskaan rahaa miettiä.
Mites, jos vaikka joku YLE n toimittaja tutkis Somali- miesten verokertymän viimeseltä 5- vuodelta, vai olenko mä nyt rasisti.
Vittu, yhteiskuntasopimusta tehdään, kyllä mua kiinnostas minkä takia mä teen pari tuntia päivässä ilmaseksi, vois noi somalitkin osallistua, jätkät veti kiljua palmun alla ja kun tuli sota nää maisterit tuli akkojen hameen helmassa Eurooppaan

2

238

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailmankansalainenmäoon

Minkäs maalainen itse olet? Mä en nyt ollenkaan saanut käsitystä, että mitä tarkoitat. Sanoja oli toisensa perään, ja jokaisen niistä kyllä ymmärsin, mutta kun kokonaisuutena sun lauseet ei vaan ollut ymmärrettäviä. Ja mitä tekemistä Suomen politiikalla on Dominikaanisen tasavallan kanssa?

Ja missä kaupungissa asut? Olen kuullut maalla asuvien kommentoivan somalien työllisyyttä vaikkei he edes kovin montaa tunne. Pääkaupunkiseudulla mulla on ollut jokaisessa työpaikassa somalityökavereita ja opiskelukavereita. Myönnettäköön, että vanhaa polvea ei tunnu kiinnostavan töiden teko, mutta nuorempia kiinnostaa kovasti yhteisönsä maine. Usein naiset jää kotiin lasten kanssa, mutta haittaako tuo, jos mies käy töissä. Itsekin olen nykyään kotiäiti, jonka mies hoitaa elatuksen.

• kuinkas

No täähän on selvää; meillä on muka varaa maksaa tukia kehitysmaihin, asuttaa ja elättää kaikkien muiden maiden sotapakolaisia, ja vielä omat juopot ja hullut.
        Ja sitten kun nämä meidän "rikkaat" matkustaa ulkomaille, he maksavat mukisematta neljänneksen hintatasoisessa maassa suomalaisen tason mukaan pyydetyn hinnan! Se vääristää niiden kolmansien maiden asukkaiden köyhempien ja rehellisten ihmisten taloutta entisestään, koska vain huijarikauppiaat ja varkaat pärjäävät silloin!
        Eihän tuo juttu oikeastaan tänne kuulu, vaikka sivuaakin kokonaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe