Hei kaikki! samoja aiheita on varmasti täällä jo muutama, mutta haluaisin kysyä, että onko täällä paljon kyseisen opaskurssin käyneitä? Voisitteko kertoa vähän kokemuksianne? Mitä kurssi sisältää, millaisia ovat yksilö ja ryhmätehtävät? kuinka mahtava laskettelija täytyy olla että pärjää? millä kielitaidolla uskaltaa mennä?
Olen hakemassa STS Alppimatkojen opaskurssille Itävallan Bad Gasteiniin 26.11– 7.12.2015. Onko täällä kenties muita ketkä ovat tulossa samalle kurssille?
Kiitos vastauksista :)
STS Alppimatkojen opaskurssi 2015?
Norsku94
1
68
Vastaukset
- joonaf96
Morjens! Meitsi on jo pari vuotta suunnitellu oppaan duunii ja alkukesästä päätin kurssille hakee! Oon saanu STS Alppimatkojen oppailta hyvin infoo kurssist, kun olin viime talvena niiden matkalla St. Antonissa...Tosi raskas se on mut pirun hauska kuulemma! Eli siis ite oon tulossa kurssille 26.11.-7.12. Siellä nähdään :) !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801955
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1421194Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501062Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15869
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856