keskustelu eikä bii.. milloinkahan nämä arvon biit sen ymmärtävät vaiko ymmärtänet ollenkaan..?? pikkuhiljaa alkaa tympimään jo tuo bissein ruikutus et miks lesbot ei tykkää niistä ja ala niitten kaa.. haloo hitto sellanen joka on lesbo niin ei paljo miehistä välittele kun taas bisset niistä tykkää!! joten jättäkää bisset ystävällisesti meidät ihanat lesbonaiset rauhaan, vai siitäkö se johtuu et viehättää kun me todellakin olemme niin ihania;) lentosuukko poskelle kaikille lesboille!!
tämä on lesbo
5
1974
Vastaukset
- Myyrä
Näemme sen, että lespot syrjii bissejä ihan siinä missä heteron homoja.
Siis eihän se millään voi olla mahdollista, että bi-ihminen rakastaisi ja kykenisi elämään samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa vaikka koko loppuelämäänsä. (siis ihan vaan sitä varten, että kokee olevansa bi koska on ollut suhteessa JOSKUS vastakkaisenkin sukupuolen kanssa, eikä sulje pois sitä tosiasiaa että sukupuolella ei ole oikeastaan MITÄÄN VÄLIÄ -VAAN SILLÄ MITÄ IHMINEN ON SIELLÄ PÄÄN SISÄLLÄ)- minä
No elä jo muuta virka, bisset on varmaan aika halveksittuu kansaa.. Mut siltikin te lesbot ihastutte meihin..Hi hii!=)
Mä en ite tiiä mikä ees oon, ku yks tyttö kiinnostaa, mutta en siltikään voi olla kääntämättä päätäni hyvännäkösen miehen nähdessäni!!
Se on tää elämän monimuotosuus varmaanki.. Mutta pitää vaan yrittää selvitä, ja löytää se Joku. :)
- sääoikein
varta vasten halusit taas alottaa tän "somali"keskustelun?
..ja taas tätä samaa.
sanompahan vaan nyt täs sen et älkää nyt jaksako hyvät ihmiset tuomita toisianne täälläkin pelkän seksuaalisen suuntautumisen perusteella.
Mutta on se kumma vaan kun täälläkin stereotypiat jyllää..
Mitenkäs se nyt sitten menikään..?
-Lesbo on aina miehekäs siilitukkainen nainen
-homo on aina naisellinen mies
-biseksuaalit eivät pysty sitoutumaan?
jep jep näinhän se menee...
meitsi pesee kätensä tästä keskustelusta..- Lumipallo69
Mä oon ihan samaa mieltä, kun mä oon ite lesbo niin, kun sä.. Bi:it on tosi perseestä.. Alakko oleen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904