tämä on lesbo

jokohan riittäisi

keskustelu eikä bii.. milloinkahan nämä arvon biit sen ymmärtävät vaiko ymmärtänet ollenkaan..?? pikkuhiljaa alkaa tympimään jo tuo bissein ruikutus et miks lesbot ei tykkää niistä ja ala niitten kaa.. haloo hitto sellanen joka on lesbo niin ei paljo miehistä välittele kun taas bisset niistä tykkää!! joten jättäkää bisset ystävällisesti meidät ihanat lesbonaiset rauhaan, vai siitäkö se johtuu et viehättää kun me todellakin olemme niin ihania;) lentosuukko poskelle kaikille lesboille!!

5

1975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyrä

Näemme sen, että lespot syrjii bissejä ihan siinä missä heteron homoja.
      Siis eihän se millään voi olla mahdollista, että bi-ihminen rakastaisi ja kykenisi elämään samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa vaikka koko loppuelämäänsä. (siis ihan vaan sitä varten, että kokee olevansa bi koska on ollut suhteessa JOSKUS vastakkaisenkin sukupuolen kanssa, eikä sulje pois sitä tosiasiaa että sukupuolella ei ole oikeastaan MITÄÄN VÄLIÄ -VAAN SILLÄ MITÄ IHMINEN ON SIELLÄ PÄÄN SISÄLLÄ)

• minä

No elä jo muuta virka, bisset on varmaan aika halveksittuu kansaa.. Mut siltikin te lesbot ihastutte meihin..Hi hii!=)
        Mä en ite tiiä mikä ees oon, ku yks tyttö kiinnostaa, mutta en siltikään voi olla kääntämättä päätäni hyvännäkösen miehen nähdessäni!!
        Se on tää elämän monimuotosuus varmaanki.. Mutta pitää vaan yrittää selvitä, ja löytää se Joku. :)

• sääoikein

varta vasten halusit taas alottaa tän "somali"keskustelun?

• ..ja taas tätä samaa.

sanompahan vaan nyt täs sen et älkää nyt jaksako hyvät ihmiset tuomita toisianne täälläkin pelkän seksuaalisen suuntautumisen perusteella.

Mutta on se kumma vaan kun täälläkin stereotypiat jyllää..

Mitenkäs se nyt sitten menikään..?

-Lesbo on aina miehekäs siilitukkainen nainen

-homo on aina naisellinen mies

-biseksuaalit eivät pysty sitoutumaan?

jep jep näinhän se menee...

meitsi pesee kätensä tästä keskustelusta..

• Lumipallo69

Mä oon ihan samaa mieltä, kun mä oon ite lesbo niin, kun sä.. Bi:it on tosi perseestä.. Alakko oleen..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe