Pyllykarvat

haamului

Hei!
Olen 14-vuotias tyttö ja minulla on pyllyssä ja alavastsassa paljon karvoja.. minua pelottaa ettei kukaan poika hyväksy minua tälläisena ja iän myötä tulen vain karvaisemmaksi. Haluan lapsia mutta pelottaa että mulla on tuo pco juttu josta karvaisuus voi johtua..? Onko muilla ongelmaa?

4

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinähänsese

Oottele nyt pari vuotta vielä.

Lapsia tehdään jos tehdän vasta 20-40v

• testeihin

Oletko tummaihoinen? Vaikka olet mikä tahansa,niin iästäsi huolimatta sulla voi olla se hormonihäiriö.mene juttelemaan lääkäriin,ottavat tarvittavat kokeet niin saat vastaukset ja hoitoa jos tarvitset.Tuo runsaskarvaisuus on poikkeavaa ikäiselläsi.Koska se asia häiritseekin sinua niin lääkäriin pitää mennä jotta et murehtissuotta ja itsetuntosi ei kärsi koulussakaan.

• eliselle

Huomasin samantyyppistä karvan kasvua suunnilleen sun iässä aikoinaan. Silmiini karvoitus näytti runsaalta, mutta kyse nyt oli vaan siitä että olen tummahiuksinen ja suvussani on melko karvaisia naisia. Noin nuorena siitä vaan tekee suuren jutun, koska silloin en itsekään havainnut kellään kaverillani sellaista karvojen kasvua kuin mulla. Nyt olen jo lähes kolmekymppinen ja edelleen karvoja tuntuisi olevan siellä täällä, mutta jotenkin se ei haittaa niin paljoa kuin aiemmin. Osan karvoista poistan, mutten kovin pakkomielteisesti. Olen jo useamman vuoden ollut naimisissa eli tällaisesta "ongelmasta" huolimatta kelpaan kyllä miehille. Itse asiassa musta tuntuu etteivät he juurikaan huomaa.

• gdagd

Pyllykarvat on ihan normaaleja, mutta alavatsalla (navan alla) kasvavat karvat voi viitata hormoniongelmaan. Kuten edellä on sanottu, tummahiuksisuus ja geneettiset erot myös vaikuttaa siihen, kuinka paljon karvaa on ja kuinka tummia ne on. Onko esim. äitisi kovin karvainen? Onko sun kuukautiset alkaneet?

Itselläkin alkoi kasvaa karvaa alavatsalle suunnilleen sun ikäisenä. Ei nyt valtavasti, mutta kuitenkin sen verran että se huolestutti. Lisäksi kasvaa vähän viiksi- ja partakarvoja. Pco on todettu. Oon nyppinyt tai ajellut karvoja pois sen mukaan miten on huvittanut. Poikaystäviä on löytynyt eikä karvat ole olleet kenellekään ongelma. Jos jollekin miehelle muutama karva on ylivoimainen ongelma, ei jätkä varmasti ole seurustelun arvoinen muutenkaan.

Vaikka sulla olisi pco, se ei tarkoita automaattisesti lapsettomuutta. Monet saa lapsia siitä huolimatta, joko ihan luomusti tai hoitojen avulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2960
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      182
      2596
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1134
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1078
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1042
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      342
      1007
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      949
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      798
    Aihe