Mitkä tarkoitusperät joidenkin ketjujen jatkamises

lakisoppaa

Täällä selväsi ja määrätietoisesti kerätään massiivista pakettia yksityisyyden loukkauksista. Jonkun ilkeän ainoana tavoitteena on järjestelmällisesti ärsyttää, että saataisiin taas jollekin lakimiehelle uusi musta BMW ja ilmailuxxxxxx taas sulka hattuun. Selvästi on aineistonkeruu meneillään. Mikähän soppa tästäkin vielä syntyy..

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ErkkiErkkiErkki

      Tituleerataanko ihmistä jolla ei ole paperit siinä kunnossa että saisi luvallisesti lentää ja toimia koneen päällikkönä, lennonopettajaksi?

      • Peter__T

        Kyllä. Jos sinä olet esim. insinööri ja pidät sairauslomaa olet edelleen insinööri. Sama pätee luokanopettajiin ja astronautteihin. Ja liki pitäen kaikkiin muihinkin ammatteihin siltä väliltä.

        Olisit siis sairaslomalla oleva insinööri.

        Ja jalkavammani estää minua lentämästä vielä muutaman päivän, mutta ei esim. PPL(A)lentolupakirjaan liittyvien teoria-aineiden opettamista.

        Miksi ihmeessä kysyt tuollaista tässä viestiketjussa?

        Miksi yleensä kysyt tuollaista lainkaan? Mitä yritit ah niin nokkelasti todistaa, pikku ääliö?

        Minua alkaa toden teolla pelottaa huomattuani millainen valta ja ote minulla on, tahtomattani, sinuun ja muihin törppöihin. Te tulette joka ikiseen keskusteluun täällä S24 ja alatte uikuttaa suoraan tai vihjauksin kuinka se paha Tähtinen sitä ja Tähtinen tätä.

        Mitä jos hankkisitte IHAN OMAN ELÄMÄN?


      • pienitörppö
        Peter__T kirjoitti:

        Kyllä. Jos sinä olet esim. insinööri ja pidät sairauslomaa olet edelleen insinööri. Sama pätee luokanopettajiin ja astronautteihin. Ja liki pitäen kaikkiin muihinkin ammatteihin siltä väliltä.

        Olisit siis sairaslomalla oleva insinööri.

        Ja jalkavammani estää minua lentämästä vielä muutaman päivän, mutta ei esim. PPL(A)lentolupakirjaan liittyvien teoria-aineiden opettamista.

        Miksi ihmeessä kysyt tuollaista tässä viestiketjussa?

        Miksi yleensä kysyt tuollaista lainkaan? Mitä yritit ah niin nokkelasti todistaa, pikku ääliö?

        Minua alkaa toden teolla pelottaa huomattuani millainen valta ja ote minulla on, tahtomattani, sinuun ja muihin törppöihin. Te tulette joka ikiseen keskusteluun täällä S24 ja alatte uikuttaa suoraan tai vihjauksin kuinka se paha Tähtinen sitä ja Tähtinen tätä.

        Mitä jos hankkisitte IHAN OMAN ELÄMÄN?

        Viesti luettu ja tallennettu.


      • Peter__T
        pienitörppö kirjoitti:

        Viesti luettu ja tallennettu.

        Olen onnesta soikeana. Et ehkä olekaan aivan niin törppö kuin annoit aiemmin ymmärtää. Nyt kun viesti on tallennettu (no ei tietenkään oikeasti ole, mutta olen sillai leikissä mukana) niin sinä varmasti kertaat sitä usein. Sillai kuin jouluevankeliumissa; Luuk. 2:19 "Ja pieni törppö wannabe-pilotti kätki nämä sanat ja tutkisteli niitä sydämessänsä". (Tosin tulematta niistä hullua hurskaammaksi, olihan hän TÖRPPÖ.)

        Siunausta vaan.


      • Kääpiöt
        Peter__T kirjoitti:

        Kyllä. Jos sinä olet esim. insinööri ja pidät sairauslomaa olet edelleen insinööri. Sama pätee luokanopettajiin ja astronautteihin. Ja liki pitäen kaikkiin muihinkin ammatteihin siltä väliltä.

        Olisit siis sairaslomalla oleva insinööri.

        Ja jalkavammani estää minua lentämästä vielä muutaman päivän, mutta ei esim. PPL(A)lentolupakirjaan liittyvien teoria-aineiden opettamista.

        Miksi ihmeessä kysyt tuollaista tässä viestiketjussa?

        Miksi yleensä kysyt tuollaista lainkaan? Mitä yritit ah niin nokkelasti todistaa, pikku ääliö?

        Minua alkaa toden teolla pelottaa huomattuani millainen valta ja ote minulla on, tahtomattani, sinuun ja muihin törppöihin. Te tulette joka ikiseen keskusteluun täällä S24 ja alatte uikuttaa suoraan tai vihjauksin kuinka se paha Tähtinen sitä ja Tähtinen tätä.

        Mitä jos hankkisitte IHAN OMAN ELÄMÄN?

        Kyllä. Se on mennyt perille, että olemme kaikki ääliöitä.


    • DrPsy

      Lienee agressiivinen vaihe päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe