Mitkä tarkoitusperät joidenkin ketjujen jatkamises

lakisoppaa

Täällä selväsi ja määrätietoisesti kerätään massiivista pakettia yksityisyyden loukkauksista. Jonkun ilkeän ainoana tavoitteena on järjestelmällisesti ärsyttää, että saataisiin taas jollekin lakimiehelle uusi musta BMW ja ilmailuxxxxxx taas sulka hattuun. Selvästi on aineistonkeruu meneillään. Mikähän soppa tästäkin vielä syntyy..

6

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ErkkiErkkiErkki

Tituleerataanko ihmistä jolla ei ole paperit siinä kunnossa että saisi luvallisesti lentää ja toimia koneen päällikkönä, lennonopettajaksi?

• Peter__T

Kyllä. Jos sinä olet esim. insinööri ja pidät sairauslomaa olet edelleen insinööri. Sama pätee luokanopettajiin ja astronautteihin. Ja liki pitäen kaikkiin muihinkin ammatteihin siltä väliltä.

Olisit siis sairaslomalla oleva insinööri.

Ja jalkavammani estää minua lentämästä vielä muutaman päivän, mutta ei esim. PPL(A)lentolupakirjaan liittyvien teoria-aineiden opettamista.

Miksi ihmeessä kysyt tuollaista tässä viestiketjussa?

Miksi yleensä kysyt tuollaista lainkaan? Mitä yritit ah niin nokkelasti todistaa, pikku ääliö?

Minua alkaa toden teolla pelottaa huomattuani millainen valta ja ote minulla on, tahtomattani, sinuun ja muihin törppöihin. Te tulette joka ikiseen keskusteluun täällä S24 ja alatte uikuttaa suoraan tai vihjauksin kuinka se paha Tähtinen sitä ja Tähtinen tätä.

Mitä jos hankkisitte IHAN OMAN ELÄMÄN?

• pienitörppö
        Peter__T kirjoitti:

Kyllä. Jos sinä olet esim. insinööri ja pidät sairauslomaa olet edelleen insinööri. Sama pätee luokanopettajiin ja astronautteihin. Ja liki pitäen kaikkiin muihinkin ammatteihin siltä väliltä.

Ja jalkavammani estää minua lentämästä vielä muutaman päivän, mutta ei esim. PPL(A)lentolupakirjaan liittyvien teoria-aineiden opettamista.

Miksi yleensä kysyt tuollaista lainkaan? Mitä yritit ah niin nokkelasti todistaa, pikku ääliö?

Minua alkaa toden teolla pelottaa huomattuani millainen valta ja ote minulla on, tahtomattani, sinuun ja muihin törppöihin. Te tulette joka ikiseen keskusteluun täällä S24 ja alatte uikuttaa suoraan tai vihjauksin kuinka se paha Tähtinen sitä ja Tähtinen tätä.

Viesti luettu ja tallennettu.

• Peter__T
        pienitörppö kirjoitti:

Viesti luettu ja tallennettu.

Olen onnesta soikeana. Et ehkä olekaan aivan niin törppö kuin annoit aiemmin ymmärtää. Nyt kun viesti on tallennettu (no ei tietenkään oikeasti ole, mutta olen sillai leikissä mukana) niin sinä varmasti kertaat sitä usein. Sillai kuin jouluevankeliumissa; Luuk. 2:19 "Ja pieni törppö wannabe-pilotti kätki nämä sanat ja tutkisteli niitä sydämessänsä". (Tosin tulematta niistä hullua hurskaammaksi, olihan hän TÖRPPÖ.)

Siunausta vaan.

• Kääpiöt
        Peter__T kirjoitti:

Kyllä. Se on mennyt perille, että olemme kaikki ääliöitä.

• DrPsy

Lienee agressiivinen vaihe päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      174
      5008
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      15
      1630
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1595
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1451
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1303
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1056
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      49
      1050
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      942
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      181
      901
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe