Mulla on pariviikkoa sitten ostettu uusi puhelin sony xperia e4g. Aluksi akku kesti hyvinkin kauan mutta nyt neljä päivää sitten akku alkoi loppumaan viidessä tunnissa ja esim illalla kun puhelimessa on 100% akkua niin aamulla se on jo 60%!! Olen seurannut virranhallinnasta akkua kuluttavia sovelluksia ja maps on näistä ylivoimaisesti kuluttavin! Se kuluttaa 74% kun taas esim näyttö on vain 6%. En ole edes käyttänyt mapsia kuin kerran ja sekin oli joskus puolitoista viikkoa sitten... Sijainti ei ole käytössä ja muutenkin olen aina tyhjentänyt välillä mapsin välimuistin ja pakottanut sen lopetuksen! Kertokaa joku että mistä tämä johtuu ja miten ongelman saa korjattua!
Google maps kuluttaa akkua, apua
6
288
Vastaukset
- auttaayleensä
Tehdasasetusten palautus ja sijainti käyttöön sen jälkeen.
- Samsgn
Sijainti kannattaa pitää aina päällä vie vähiten akkua,sovellukset tarvii sitä muuten se jauhaa kokoajan. Aktiiset sovellus appsi aloitusnäyttöön siitä näkee ja tyhjehtää välil. Päivitä tjn.. se mapsi.
Oletko edes buutannut puhelinta tuon jälkeen? Puhelin kannattaa ladata ytöllä, jotta aamulla olisi akku täynnä.
- NeuvojienKunkku
Nettiyhteydet wlan/mobiili katki yöks niin eipä kuluta mitään.Sijainti tarvitsee dataa ja jos sitä ei ole saatavilla se ei kuluta virtaa.
- Kannumann
Mulla on kaikki päällä paitsi wi-fi tarvittaessa sekin. Yöllä äänetön akkua kuluu 2-4% ei paljon paskaakaan kulu. Hommaa tavallisen luurin jos akkukammo.
Paras keino on että kulutat akkua illalla ja laitat latauksee kun käyt nukkumaan ja kun heräät niin akku 100% :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794204
- 493563
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161695Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131501Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271427Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253