Aloitteleva gamer

4293847743838

Oon siis tyttö ja oon aloittelemassa pelaamista. Kertokaa siis hyviä pelejä, tyylii cod, gta v, csgo, skyrim, assasin's creed... En tiiä onks noista mikää hyvä joten auttakaa mua vähän.

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempityttöjo

Hieman on hajontaa tyylisuunnissa... Nykyään omia suosikkeja ovat Final Fantasyt, Witcherit, Skyrimit (eli elder scrolls sarja), Fablet 1-3, Zeldat, Lego pelit, Dragon Aget, Kingdom Heartsit...

Jos taas tykkää räiskinnästä ja geeteeaista, niin tuskin nuo ekan kategorian pelit kovin hyvin putoaa. Toki jotkut tykkäävät myös molemmista. Kokeilemalla selviää ne omat lempparit.

• Progamergurl

No siis CoD o mu mielestä hyvä peli sarja ja on jotkut BF:t ki hyvii ja sit o pc peleissä HS, LoL, DOTA2, CSGO, Gmod ja ain noi AC:t o hyvii eli koita vaa mistä luulet tykkääväs ja sit tiiät tyyli lajin ni voit ettii lisää samanlaisii pelei... PS. PS4 Rocket League o hyvä

• Jackal_5on

Onko sinulla mitään ennakko-odotuksia peleistä ja minkä tyyppiset asiat sinua peleissä lähtökohtaisesti kiinnostavat? Tai onko jotain tiettyjä asioita joita osaisit sanoa karsastavasi peleissä tai viihteessä yleisesti? Ja onko sinulla joku tietty konsoli jolla pelaat, vai pelaatko tietokoneella? On melko vaikea suositella suoralta kädeltä mitään tiettyjä pelejä, jos ei tiedä minkä tyyppisistä asioista oletusarvoisesti pidät tai et pidä. Itse en esimerkiksi yleisellä tasolla pidä First Person-shoottereista enkä urheilupeleistä ja se sulkee suurimman osan moderneista räiskintäpeleistä ja kaikki urheilupelit oman peliharrastukseni ulkopuolelle.
      Noista mainitsemistasi ainoat jotka olen itse pelannut ovat GTA V ja Assassin's Creed-sarja ja omakohtaisesti pidän molemmista, joskin olin hieman pettynyt GTA viitoseen koska pidin sen ammoisesta edeltäjästä GTA San Andreaksesta enemmän. Olen myös kokeillut Skyrimia, mutten päässyt siihen niin sisälle että olisin jaksanut pelata sitä paria sessiota pidempään ja siis jämähdin johonkin pelin ihan alkupuolelle.
      Jos ihan vapaalta kädeltä voin suositella niin oma suosikkipelisarjani on tarinapainotteinen hiiviskely/toiminta-pelisarja Metal Gear Solid, josta sattumoisin tuli tuossa tämän viikon tiistaina viimeinen osa, Metal Gear Solid V: Phantom Pain. Muita ajankohtaisia pelejä, joista itse pidän ovat reilu viikko sitten Playstation 4lle julkaistu kauhupeli Until Dawn, vielä viimeistä osaa vailla oleva episodipohjainen tarinapeli Life is Strange ja vuoden takainen, tuossa heinäkuussa myös uudemmille pleikkarille ja Xboxille julkaistu mysteeri/puzzle-peli Vanishing of Ethan Carter, joista kahta viimeistä ei ainakaan toistaiseksi ole julkaistu kuin digitaalisesti ladattavana versiona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe