Moi! Tietääkö joku että saako peliin the sims 3 suomen kielen? Kiitos!
Saako the sims 3 suomen kielen
3
338
Vastaukset
- Simahtanut
Siitä päätellen, että mun Sims 3 toimii suomeksi (paitsi jotkut modien mukana hankitut lisäjutut), niin vastaus on että saa kyllä suomenkielen. Itse asiassa olin aika huolimaton peliä hiljattain ladatessani, enkä kiinnittänyt oikeastaan mitään huomiota kielivalintoihin, vaan painelin vain asennukset loppuun ja hiukan hämmästyin huomatessani systeemin "automaattisesti" valinneen minulle suomen pelikieleksi. No, suomen kieleenkin tottuu ja käännös on mielestäni oikein hauska, joten ei se mitään. :)
Koska en millään viitsi sörkkiä omaa hyvin toimivaa peliä koneellani ja ryhtyä esimerkiksi asentamaan uudelleen, vastaan vain mutu-tuntumalta ja osittain lonkalta.
1) Nettitietojen mukaan TS3:a on liikkeellä maailmalla erilaisina versioina. Useimmiten oletuskielenä on englanti, joten aloittajalla voi aivan mainiosti olla versio, joka ohjaa ensisijaisesti englannin kieleen (US, GB jne.).
2) Jos asennettaessa peli kyselee asuinpaikkaa (kuten levykkeeltä asennettaessa on yleistä), kannattaa olla tarkkana ja vastata sen mukaan minkä kielen haluaa peliin, ei suinkaan sen missä asuu.
3) Uudelleen lataaminen ei ole ainoa tapa kieliasetusten vaihtoon. ks. esim:
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/466507.page
tai:
http://games4theworld.bestgoo.com/t17434-changing-the-display-language-in-the-sims-3#
Kohteliaimmin Simahtanut- Apua-tarvitseva
Kiitos kovasti! :)
- Simahtanut
Apua-tarvitseva kirjoitti:
Kiitos kovasti! :)
Hienoa jos oli apua - ja kiitokset itsellenne. Palaute ilahdutti vanhaa peluria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321