Edulliset ulkomaiset nettikaupat?

EdullinenKiinnostaa

Hei,

olen aloitteleva motoristi ja käynyt nyt testaamassa mitkä olisivat mielekkäät ajovarusteet ja koot. Nyt voisin tilata ne edullisesti ulkomailta, pikaisella googletuksella näytti saavan esim. Saksasta uusia varusteita kaupoista edullisemmin kuin Suomessa pyydetään käytetyistä..

Mitkä ovat parhaat paikat tilata ajovarusteet netistä ulkomailta? Esim. Rukka, Schuberth, Alpinestars kiinnostaa.

4

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena6505
    • Jutustelija1

Eikös se olisi reilua käydä ostamassa samasta paikasta kuin missä olet niitä kokeillut? Itseäni vähän häiritsee tuollainen kun käydään hipelöimässä kamoja ja sitten ostetaan jostain muualta.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

• Jakislaiset

Kurko hipelöi ja kopeloi Hesassa, mutta osti Vaasasta.
        Miksi se ei sinua häirinnyt VÄHÄSEN ?

• Mododisti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      137
      2242
    2. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2060
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1846
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      333
      1407
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      61
      1283
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1181
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      59
      1018
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      44
      977
    9. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      93
      974
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      889
    Aihe