Omakotitalomme edellinen omistaja kysyi haluanko ostaa asunnon mukana polttopuita. Sanoin etten halua (puut olivat lahoja ja märkiä). Puukasa jäi silti pihalle. Voinko vaatia edellistä omistajaa hakemaan roskapuunsa pois?
Vastaukset 9
- selvä_peli
Ilmoita aika johon mennessä puut on vietävä pois ja että sen jälkeen teet niillä itse mitä tahdot.
- Mipi808
Saisinhan minä itse vietyä ne, mutta voinko vaatia edellistä omistajaa viemään "roskansa" pois?
Voit, kiinteistön hallinnan siirtymiseen mennessä pitää kaiken turhan olla poissa. Jos ei hae puitaan, niin voit hänen kustannuksellaan toimittaa ne kaatopaikalle, anna toki kohtuullinen aika viedä ne pois.
- MSM83
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Voit, kiinteistön hallinnan siirtymiseen mennessä pitää kaiken turhan olla poissa. Jos ei hae puitaan, niin voit hänen kustannuksellaan toimittaa ne kaatopaikalle, anna toki kohtuullinen aika viedä ne pois.
Ylimääräiset roskapuut voi polttaa. Onneksi naapuri kasasi paalit tonttini rajalle ettei kompostit ja kuormalavakasat näy tielle, eipä ole ympäristötarkastajasta riesaa.
- TuleenVaan
Melko saamaton olet omakotiasukkaaksi. Pistä keko tuleen niin saat samalla lannoiketta nurtsille. Enempi näet vaivaa soittelemalla ja odottelemalla.
- samaamieltä
ihme itkemistä. Taas näitä pullamössö avuttomia anteroita jotka ei osaa kuin valittaa ja surffata netissä.
- hööhööhöö
Huvittaa kaikki kommentit. Kysyjä mainitsi että ovat märkiä ja lahoja. Ei ne pala kokonaan vaikka laittaisi purkillisen sytytysnestettä kasaan.
Ärsyttävä ongelma sinänsä joku 2 kuutiotakin märkää puuta, vielä jos ei ole peräkärryäkään. - Yksinkertaista
Jos omistaja ei hae asettamaasi määräaikaan mennessä puitaan pois, pinoa ne uudelleen kuivumaan ja seuraavana vuonna sinulla n kuivaa poltettavaa.
- surkeasuomi
Nykyään vaan saamattomat ihmiset ostaa noita gyprok latoja ja eivät edes saa nurmikkoa ajelluksi kun on niin laiskaa väkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697