Omakotitalomme edellinen omistaja kysyi haluanko ostaa asunnon mukana polttopuita. Sanoin etten halua (puut olivat lahoja ja märkiä). Puukasa jäi silti pihalle. Voinko vaatia edellistä omistajaa hakemaan roskapuunsa pois?
Edellisen omistajan puukasa pihalla
9
134
Vastaukset
- selvä_peli
Ilmoita aika johon mennessä puut on vietävä pois ja että sen jälkeen teet niillä itse mitä tahdot.
- Mipi808
Saisinhan minä itse vietyä ne, mutta voinko vaatia edellistä omistajaa viemään "roskansa" pois?
Voit, kiinteistön hallinnan siirtymiseen mennessä pitää kaiken turhan olla poissa. Jos ei hae puitaan, niin voit hänen kustannuksellaan toimittaa ne kaatopaikalle, anna toki kohtuullinen aika viedä ne pois.
- MSM83
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Voit, kiinteistön hallinnan siirtymiseen mennessä pitää kaiken turhan olla poissa. Jos ei hae puitaan, niin voit hänen kustannuksellaan toimittaa ne kaatopaikalle, anna toki kohtuullinen aika viedä ne pois.
Ylimääräiset roskapuut voi polttaa. Onneksi naapuri kasasi paalit tonttini rajalle ettei kompostit ja kuormalavakasat näy tielle, eipä ole ympäristötarkastajasta riesaa.
- TuleenVaan
Melko saamaton olet omakotiasukkaaksi. Pistä keko tuleen niin saat samalla lannoiketta nurtsille. Enempi näet vaivaa soittelemalla ja odottelemalla.
- samaamieltä
ihme itkemistä. Taas näitä pullamössö avuttomia anteroita jotka ei osaa kuin valittaa ja surffata netissä.
- hööhööhöö
Huvittaa kaikki kommentit. Kysyjä mainitsi että ovat märkiä ja lahoja. Ei ne pala kokonaan vaikka laittaisi purkillisen sytytysnestettä kasaan.
Ärsyttävä ongelma sinänsä joku 2 kuutiotakin märkää puuta, vielä jos ei ole peräkärryäkään. - Yksinkertaista
Jos omistaja ei hae asettamaasi määräaikaan mennessä puitaan pois, pinoa ne uudelleen kuivumaan ja seuraavana vuonna sinulla n kuivaa poltettavaa.
- surkeasuomi
Nykyään vaan saamattomat ihmiset ostaa noita gyprok latoja ja eivät edes saa nurmikkoa ajelluksi kun on niin laiskaa väkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039