voi rakas niina olet todella iisalmen kauneimpien naisten kärjessä.ja olen ollut huolissani sun pikku ongelmastasi iltakaudet miettien ratkaisua. olen päättänyt ojentaa auttavan käteni ym instrumentit ongelmasi poistamiseksi. sanoit et urheilusuorituksen jälkeen sun pillu (lue lintu ) on vettyneen ja väsyneen näköinen. siitä ajattelin et tarvitset avustajan joka huoltaa kyseisen instrumenttisi entiseen loistoonsa eli kikkelin joulukirkoksi. alotan lämpimällä puuvilla kankaisella liinalla kevyen kuivattamisen sekä sata suudelmaa verenkierron parantamiseksi sit ohutta hieronta öljyä erituoksuilla kunnes eläväisyys ja raukeus hieronnan jälkeen loistaa kauniilla kummallakin huulilla. tv jaska ps terkkuja neiti M.lle
niinan pieni ongelma
1
108
Vastaukset
- höröhuulet
voi miten ihkua....D enkö mä vois olla vaik niina... mistä löydän sut apusi tulis tarpeeseen jaana ja merja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317