voi rakas niina olet todella iisalmen kauneimpien naisten kärjessä.ja olen ollut huolissani sun pikku ongelmastasi iltakaudet miettien ratkaisua. olen päättänyt ojentaa auttavan käteni ym instrumentit ongelmasi poistamiseksi. sanoit et urheilusuorituksen jälkeen sun pillu (lue lintu ) on vettyneen ja väsyneen näköinen. siitä ajattelin et tarvitset avustajan joka huoltaa kyseisen instrumenttisi entiseen loistoonsa eli kikkelin joulukirkoksi. alotan lämpimällä puuvilla kankaisella liinalla kevyen kuivattamisen sekä sata suudelmaa verenkierron parantamiseksi sit ohutta hieronta öljyä erituoksuilla kunnes eläväisyys ja raukeus hieronnan jälkeen loistaa kauniilla kummallakin huulilla. tv jaska ps terkkuja neiti M.lle
Vastaukset 1
- höröhuulet
voi miten ihkua....D enkö mä vois olla vaik niina... mistä löydän sut apusi tulis tarpeeseen jaana ja merja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508